۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۴۱

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مجددا دستخوش سه تغییر جدید شد

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مجددا دستخوش سه تغییر جدید شد

اهواز - با صدور احکام جدید، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب دستخوش سه تغییر مدیریتی شد تا این شرکت همچنان روی ریل تغییرات گام بردارد.


به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که مدتهاست گرفتار تغییرات مداوم و مکرر در سطوح مدیران خود بوده است همچنان شاهد صدور احکام جدید است و در آخرین تغییرات، سه مدیر جدید حکم خود را از بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت دریافت کردند.

بر اساس اعلام شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، عالی پور در اولین حکم، مسعود باغبان را به عنوان سرپرست شركت بهره برداری نفت و گاز مارون منصوب كرد تا سید عبدالله موسوی بعد از مدتی مجددا از این شرکت که میانگین تغییرات مدیرانش در حال شکستن رکود است، خداحافظی کند و به یک پست تشریفاتی برسد. باغبان مدیر امور فنی شركت بهره برداری نفت و گاز مارون بود که اکنون با ارتقا درجه به سمت مدیرعاملی رسید.

همچنین در حكمی دیگر از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، سید عبداله موسوی به عنوان مشاور عالی و دبیر شورای مشاوران مدیرعامل این شركت منصوب شد.

تشكیل منظم جلسات شورای مشاورین و ارائه پیشنهادات لازم، بررسی و بازنگری ساختار سازمانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بررسی مسائل و مشكلات تامین كالا، بررسی و بازنگری شیوه های موجود ارائه كمی و كیفی خدمات رفاهی، ارائه پیشنهادات لازم به منظور یافتن گلوگاه ها و موانع اجرایی پروژه های مهندسی و ساختمان، بازنگری و بررسی مشكلات موجود در تحقق حداكثری برنامه های جاری مدیریت فنی و رسیدن به راندمان مطلوب در تولید نفت و گاز و همچنین بررسی و ارائه پیشنهادات لازم به منظور استفاده بهینه و گسترش فن آوری اطلاعات و ارتباطات از جمله وظایف تعریف شده برای دبیر شورای مشاوران مدیرعامل است.

موسوی از آذرماه سال ۱۳۹۲ تا كنون مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مارون بود. مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲، مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ و مدیرعامل شركت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از سال ۱۳۸۰ تا سال ۱۳۸۵ از سوابق وی محسوب می شود.

همچنین فرهاد فروتن سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز سرانجام حکم ریاست خود را دریافت کرد. وی از فروردین ماه سال جاری تاكنون سرپرستی این روابط عمومی را بر عهده داشت.

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که هم اکنون بیش از ۸۰ درصد نفت ایران را تولید می کند، به علت شرایط خاص و نقش آفرینی بی بدیلش در اقتصاد کشور، یکی از با ثبات ترین شرکت ها در موضوع مدیریت به شمار می رفت ولی در یک دهه اخیر با تغییرات پی در پی در سطح مدیریت کلان، این شرکت شاهد تغییرات بی رویه بوده است.

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با راهبری ۶۰ مخزن نفتی در جنوب غرب كشور بزرگترین شرکت تولید کننده نفت تابع شركت ملی نفت ایران است. این شرکت دارای ۶۰ مخزن نفتی و ۸۰ میدان نفتی و گازی است و از ۴۵ مخزن تولید دارد. این شرکت هم‌اکنون بیش از ۸۰ درصد نفت و ۱۶ درصد گاز کشور را تولید می‌کند.

 

کد خبر 2881720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha