۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۳۷

درجریان بازدید فرماندار دامغان:

۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به محور«دیباج - گلوگاه»دامغان اختصاص یافت

۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به محور«دیباج - گلوگاه»دامغان اختصاص یافت

دامغان- فرماندار شهرستان دامغان از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه «محور دیباج - گلوگاه» خبر داد و گفت: ۱۰۰ کیلومتر راه جدید در دست احداث است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مجد صبح چهارشنبه در جریان بازدید از محور در دست احداث دیباج - گلوگاه در شمال شهرستان دامغان که به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه برای بررسی روند پیشرفت فیزیکی این پروژه انجام شد، اظهار داشت: ۱۸.۵ کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی شهرستان دامغان قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۸.۵ کیلومتر از این محور تاکنون آسفالت و چهار کیلومتر دیگر نیز در دست اقدام است،  اظهار داشت: تمام تلاش ما براین است که با تامین اعتبارات لازم پروژه محور دیباج- گلوگاه هرچه زودتر تکمیل و به بهره برداری کامل برسد.

اجرای ۲۹ پروژه راهسازی در شهرستان دامغان

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان دامغان همچنین از اجرای ۲۹ پروژه راهسازی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ۱۴۷ میلیاردو ۲۳۲ میلیون ریال اعتبار و از محل اعتبارات ملی و استانی و با نظارت اداره کل راه و ترابری استان سمنان برای اجرای این پروژه ها هزینه می شود.

مجد با اشاره به اجرای ۲۹ پروژه راهسازی در دامغان خاطرنشان ساخت: از این تعداد پروژه در حال احداث راهسازی در شهرستان ۱۴ پروژه ملی و ۱۵ پروژه دیگر استانی تشکیل می دهد.

وی یادآور شد: ۸۳ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال از اعتبارات راهسازی در شهرستان دامغان ملی و ۶۳ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال دیگر استانی است.

۱۰۰ کیلومتر راه جدید در دامغان احداث می شود

فرماندار شهرستان دامغان با اشاره به احداث ۱۰۰ کیلومتر راه جدید در این شهرستان افزود: برای احداث این میزان راه ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

مجد یادآور شد: شهرستان دامغان ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و حدود ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی دارد.

وی اضافه کرد: براساس تقسیمات کشوری ۵۰ کیلومتر از محور دامغان- جندق در محور مواصلاتی استان اصفهان به شهرستان دامغان ملحق شده است.

۳۷ درصد از راه های استان سمنان در دامغان قرار دارد

فرماندار شهرستان دامغان با بیان اینکه ۳۷ درصد از راه های استان سمنان در این شهرستان قرار دارد، افزود: احداث باند دوم دامغان به چشمه علی، دیباج به گلوگاه، دامغان به جندق و روکش آسفالت محور دامغان به شاهرود از مهمترین پروژه های راهسازی در دست اقدام است.

مجد خاطرنشان ساخت: توسعه حمل و نقل باعث رونق اشتغال و اقتصاد کشور می شود که از این رو از یک اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در پایان گفت: قرار گرفتن شهرستان دامغان در مسیر کریدور شمال به جنوب برای بحث توسعه حمل و نقل نیز شهرستان اهمیت ویژه دارد و یک سرمایه ملی محسوب می شود.

بازدید فرماندار، جمعی از مدیران و دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه از محور در حال احداث دیباج- گلوگاه از سوی فرمانداری و اداره راه و ترابری برنامه ریزی شده بود.

کد خبر 2881986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha