۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳

پسر زیدان کاپیتان تیم جوانان رئال شد

پسر زیدان کاپیتان تیم جوانان رئال شد

در حالی که زین‌الدین زیدان سرمربی تیم جوانان رئال مادرید است، پسرش را به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ زیدان پسرش انزو را به عنوان کاپیتان تیم رئال مادرید کاستیلا برای فصل جدید انتخاب کرد. پسر ۲۰ ساله زیدان باید هدایت تیم را زیر نظر پدرش که روی صندلی سرمربیگری این تیم نشسته انجام دهد. انزو زیدان این امتیاز را پس از خروج سرخیو آگوزا، دیگو لیورنته و درک اوسده که هر سه این عنوان را در فصل پیش در اختیار داشتند، به دست آورد.

انزو تاکنون مادرید را در سه بازی تدارکاتی برابر ویارئال B، بورگو و جیمناستیکا سگوویانا همراهی کرده است. این هافبک که به عنوان انزو فرناندز (با نام خانوادگی مادرش) شناخته می‌شود، فصل پیش بین کاستیلا و مادریدC  مطرح بود و هشت بازی برای تیم دسته دو جوانان و ۲۶ بازی برای تیم دسته سه اسپانیا انجام داد و چهار گل زد.

انزو که متولد فرانسه است و سال ۲۰۰۶ شهروندی اسپانیا را دریافت کرد، از سال ۲۰۰۴ برای آکادمی جوانان رئال مادرید بازی کرده و سال ۲۰۱۱ ژوزه مورینیو از او دعوت کرد تا برای باشگاه بازی کند. او در سال ۲۰۱۳ وارد تیم دسته A جوانان رئال شد و در سال ۲۰۱۴ اولین بازی رسمی‌اش را برای تیم کاستیلا رئال مادرید انجام داد.

او بزرگ‌ترین پسر زیدان است و اسمش به یاد انزو فرانچسکولی ستاره اوروگوئه‌ای، انتخاب شده است. او سه برادر کوچکتر دارد که آنها هم در آکادمی جوانان رئال بازی می‌کنند. 

کد خبر 2882452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha