۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸

مسی تفلیس را با یک کتاب ترک کرد

مسی تفلیس را با یک کتاب ترک کرد

لیونل مسی پس از آتش بازی زیبایی که در تفلیس به راه انداخت، این شهر را با کتابی که درباره زندگی او به زبان گرجستانی نوشته شده است، ترک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ ستاره تیم بارسا قهرمان کتاب جدید است که یک ناشر گرجی درباره زندگی او و نقشش در فوتبال حرفه‌ای نوشته است.

لیونل مسی در حالی که در مسابقه سه‌شنبه شب موفق شد تا با هم تیمی‌هایش در رقابتی سخت و نفس گیر در تفلیس سوپر کاپ اروپا را بالای سر ببرد و سویا را ناکام به خانه بازگرداند، پایتخت گرجستان را با کتابی که درباره زندگی و فوتبال او نوشته شده، ترک کرد.

این کتاب را یک روزنامه نگار ورزشی به نام واسی سیمونشویلی نوشته است.نماینده ناشری که این کتاب را به بازار فرستاده یک نسخه از این کتاب را به مسی پس از پایان بازی و دریافت سوپر کاپ توسط بارسا، هدیه کرد.

ریتا شلگیا نماینده ناشر به گزارشگران گفت: ما کمی هم با مسی صحبت کردیم و پس از اهدای کتاب به او، مسی آن را امضا کرد و من با او عکس گرفتم. من البته از او تشکر هم کردم. با وجود همه دستاوردهایش این فوتبالیست خیلی متواضع است.

این کتاب ۲۲۸ صفحه‌ای با توجه به زمان بازی نهایی سوپر کاپ اروپا در زمانی منتشر شد، که به راحتی در اختیار دوستداران فوتبال قرار بگیرد و نسخه‌های زیادی از آن با توجه به این بازی به فروش رسید. این کتاب برای نخستین بار در گرجستان زیر چاپ رفته بود.

مسی به عنوان بهترین بازیکن این بازی در زمین انتخاب شد و دو گل زیبا را با ضربه کاشته به ثمر رساند. 

کد خبر 2882908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha