۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۷:۴۷

در خراسان شمالی؛

چهارمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای كاسپین آذرماه امسال برگزار می شود

چهارمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای كاسپین آذرماه امسال برگزار می شود

بجنورد- معاون توانبخشی اداره كل بهزیستی خراسان شمالی از برگزاری چهارمین جشنواره تئاتر منطقه ای كاسپین در این استان در نیمه دوم آذرماه امسال خبر داد.

محمد قزی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این جشنواره از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه امسال برگزار خواهد شد، افزود: چهارمین جشنواره كاسپین در خراسان شمالی در بخش های صحنه ای، خیابانی، كودك و نوجوان، برگزاری كارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی برگزار می شود.

وی تاكید كرد: با توجه به شرایط شركت معلولین در این جشنواره، هم‌فكری كارگردانان و استاید فن استان با معاونت توانبخشی بهزیستی خراسان شمالی ضروری است.

قزی هدف از برگزاری این جشنواره را با توجه به نقش موثر هنرنمایش در ایجاد ارتباط هماهنگ، تاثیرگذار، متقابل و پویا، ارتقای سطح كیفی زندگی معلولین و توانمندسازی آنان عنوان كرد.

معاون توانبخشی اداره كل بهزیستی خراسان شمالی با بیان اینكه چهارمین جشنواره منطقه ای كاسپین در این استان به میزبانی بجنورد برگزار می شود، تصریح كرد: در این جشنواره گروه های نمایشی از استان های مازندران، گیلان، گلستان، سمنان و خراسان شمالی حضور دارند.

قزی افزود: معلولین از توانمندی های خاصی برخوردارند كه در این جشنواره این توانمندی ها را به نمایش خواهند گذاشت، اما انتظار این است که در راستای تشویق این عزیزان، شهروندان نیز از چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر كاسپین استقبال خوبی داشته باشند.

معاون توانبخشی اداره كل بهزیستی خراسان شمالی افزود: كلیه علاقه مندان برای شركت در این جشنواره می توانند با دانلود فایل فرم فراخوان از طریق سایت khshomali.behzisti.ir  در این جشنواره ثبت نام و مدارك مورد نیاز را به آدرس دبیرخانه جشنواره در اداره كل بهزیستی خراسان شمالی ارسال كنند.

کد خبر 2883320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فاطمه برزگر ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
      0 0
      خیلی اشتباه که هنوز جشنواره مهرآیین برگزار نشده بخواین جشنواره منطقه ای بذارید.