۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۲۱

جدیدترین جزئیات از جشن انیمیشن/ ۲ هنرمند تجلیل می‌شوند

جدیدترین جزئیات از جشن انیمیشن/ ۲ هنرمند تجلیل می‌شوند

رییس انجمن فیلم انیمیشن بیان کرد در هفدهمین جشن خانه سینما بزرگداشت ۲ هنرمند عرصه انیمیشن برگزار می شود.

روانبخش صادقی رییس انجمن فیلم انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۱۰۸ فیلم به دبیرخانه جشن انیمیشن ارسال شده است، گفت: مقایسه تعداد آثار ارسال شده به این دوره از جشن انیمیشن نسبت به سال های قبل، نشان می دهد که هنرمندان استقبال خوبی از این دوره داشته اند.

وی با اشاره به کیفیت آثار ارسالی به دبیرخانه جشن انیمیشن توضیح داد: هرچند طی یک سال گذشته تعدادی از شرکت های تولید انیمیشن در کشور تعطیل شده است، اما آثاری با کیفیت  قابل قبول به دبیرخانه ارسال شد که در این میان می توان تعدادی از تولیدات انیمیشن خوب و مناسب را پیدا کرد.

رییس انجمن فیلم انیمیشن با اشاره به اینکه آثار تولید شده در تلویزیون در این جشن مورد داوری قرار نمی گیرد، بیان کرد: در این رقابت آثار کوتاه و سینمایی انیمیشن که جنبه هنری بیشتری دارد مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در این دوره از جشن انیمیشن هفدهمین جشن خانه سینما، ۵ تندیس و ۲ دیپلم افتخار و یک جایزه ویژه هیات داوران اهدا می شود. البته از میان ۱۰۸ اثر ارسالی ۳۶ فیلم انتخاب و به بخش مسابقه راه پیدا می کند.

این انیماتور با اشاره به زمان داوری آثار جشن انیمیشن توضیح داد: داوری این جشن هفته اول شهریور ماه در محل خانه سینما آغاز می شود.

صادقی در پایان گفت: در این دوره از جشن انیمیشن، ۲ بزرگداشت برگزار می شود که برنامه ریزی برای چگونگی برگزاری این مراسم بستگی به نظر نهایی خانه سینما در زمینه چگونگی برگزاری بزرگداشت ها دارد.

کد خبر 2883764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha