۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۹:۰۵

علی لاریجانی:

پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه کمر اسرائیل را شکست

پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه کمر اسرائیل را شکست

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه کمر اسرائیل را شکست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اول ماه ذی القعده است که خداوند برکاتش را بر مومنین نازل می فرماید. همچنین ولادت حضرت معصومه (س) است که امام جواد(ع) فرمودند هرکس عمه ام را در قم زیارت کند، بهشت بر او واجب است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک این روز به ملت ایران و مراجع عظام تقلید و حوزه علمیه قم گفت: آغاز دهه کرامت را به همه ملت عزیز تبریک عرض می کنم.

وی ادامه داد: ضمناً امروز سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی که مراسم مختلفی هم در کشور دایر شده را باید در حق آنها بیش از این توجه شود.

وی تصریح کرد: آزادگان نماد واقعی حق گرایی و استقامت در راه هستند و بودند و این نماد، نمادی با ارزش و سرمایه ای ملی برای کشور است.

لاریجانی اظهار داشت: آقای ابوترابی که دوران اسارت را با استقامت در راه و راهنمایی آزادگان به نحوی دقیق طی کردند و نقش بسزایی در ساماندهی آزادگان داشتند گرامی می داریم. خداوند ایشان را غریق رحمت کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود سالگرد فتح الفتوح جنگ ۳۳ روزه و پیروزی حزب الله را تبریک گفت و اظهار داشت: در پی این پیروزی، کمر رژیم صهیونیستی شکست.

وی ادامه داد: این پیروزی را به ملت لبنان و سید حسن نصرالله تبریک می گویم و امیدوارم همیشه در راه خود با توفیق حرکت کند.

کد خبر 2884226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha