۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۸:۲۵

از سوی معاونت مطبوعاتی ارشاد منتشر شد؛

دومین فهرست سایت‌هایی که الزامات قانون مطبوعات را رعایت نکرده‌اند

دومین فهرست سایت‌هایی که الزامات قانون مطبوعات را رعایت نکرده‌اند

۲۵ سایت خبری دیگر به دلیل رعایت نکردن ماده ۱۸ قانون مطبوعات و یا استفاده نکردن از نام مصوب و استفاه از نام‌ها و عناوین غیرمصوب تذکر گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی پس از صدور اطلاعیه در تاریخ ۶ مرداد ماه اقدام به تذکر به پایگاه‌هایی کرد که قانون مطبوعات را رعایت نمی‌کنند. تذکرهای داده شده در خصوص رعایت ماده ۱۸ قانون مطبوعات، استفاده از نام مجوز گرفته شده از هیئت نظارت بر مطبوعات و استفاده نکردن از عناوین غیرمصوب و قید نشده در پروانه بوده که به سایت‌ها اعلام شده است.

فهرست زیر تا ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۹۴.۵.۲۷ مجددا بررسی شده و سایت‌های که پس از تذکر اقدام به اصلاح موارد الزامات قانون مطبوعات کرده‌اند، از این فهرست حذف شده‌اند.

بر اساس این گزارش، اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از پایگاه‌های خبری که الزامات قانون مطبوعات را رعایت می‌کنند، یادآور شده است رصد و پایش رعایت این الزامات از سوی پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌ها کماکان ادامه داشته و روزانه ضمن تذکر به سایت‌هایی که از قانون مطبوعات تخطی کنند، در صورت رعایت نکردن موارد اعلام شده، اسامی آنان اعلام می‌شود.

فهرست

فهرست

فهرست

کد خبر 2886928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha