۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۴۴

حضور نمایندگان تلویزیون چین در پشت صحنه «بیست و سه روز»

حضور نمایندگان تلویزیون چین در پشت صحنه «بیست و سه روز»

نمایندگان تلویزیون کشور چین از پشت صحنه فیلم سینمایی «بیست و سه روز» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی گلستانه بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «بیست و سه روز» عنوان تازه ترین فیلم مهدی گلستانه است که اوایل مردادماه در تهران جلوی دوربین رفت و هم اکنون فیلمبرداری این فیلم سینمایی ادامه دارد. روز گذشته سسلیا لی تهیه کننده، گزارشگر و مدیر شبکه (China Movie Channel)  کشور چین که چند روزی مهمان کشورمان و سازمان سینمایی هستند، از پشت صحنه فیلم سینمایی «بیست و سه روز» بازدید و از نزدیک در جریان تولید این فیلم قرار گرفته و با عوامل فیلم به گفت و گو پرداختند.

همزمان با این بازدید نیز از لوگوی فیلم سینمایی «بیست و سه روز» که توسط میثم میرزایی طراحی شده رونمایی شد. هم اکنون فیلمبرداری فیلم سینمایی «بیست و سه روز» ‌در لوکیشنی در تهران در حال انجام است و این فیلم پربازیگر برای نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، مریم بوبانی، خاطره اسدی و نیکی مظفری در «بیست و سه روز» ‌به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین یونا تدین، نیوشا جهانی، نیوشا گودرزی، ‌ حسام رحیمی منش، نرگس و نیلوفر یزدان پرست نیز به عنوان بازیگران خردسال در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان «بیست و سه روز» به قلم احسان بیگلری با همکاری پریسا هاشم پور آمده است: «خسرو که ۲۳ روز را بر پهنه دریا و به دور از خانواده، گذرانده با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت مثل خوره، ذهنش را اشغال کرده بود، وارد خانه‌اش در تهران می‌شود. پس از ورود خسرو به خانه، تمامی ذهنیت‌هایش عینیت می‌یابند. او قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست، اما...»

کد خبر 2887389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha