۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۵۲

برپایی نمایشگاه عکس «شصت سال با پرويز مشكاتيان» از ۶ شهریور

برپایی نمایشگاه عکس «شصت سال با پرويز مشكاتيان» از ۶ شهریور

نمايشگاه عكس «شصت سال با پرويز مشكاتيان» در هفته بزرگداشت اين هنرمند از ششم شهريور ماه در فرهنگسراى نياوران برگزار مى شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آوا مشكاتیان با اعلام خبری درباره نحوه برگزارى نمایشگاه عكس «شصت سال با پرویز مشكاتیان» گفت: از پاییز سال گذشته درپی این بودیم تا به مناسبت شصتمین سال تولد پدرمان برنامه یادبودى متفاوت از آنچه تا به حال برایش برگزار شده، برپا كنیم بنابراین تصمیم به برگزاری یک نمایشگاه عكس گرفتیم.

وی ادامه داد: از همان ابتدا ندا انتظامی و رضا معطریان به خاطر مهری كه به پدرم داشتند در عملی شدن این تصمیم و اجرای آن یاری رسان ما بوده و هستند. مدیریت هنری و اجرای امور مرتبط با عكس ها را آقاى معطریان به عهده گرفت و سایر امور هم با همراهی خانم انتظامی و آقای سیدعباس سجادی مدیریت محترم فرهنگسرای نیاوران به انجام رسید.

فرزند پرویز مشكاتیان ضمن قدردانى از عكاسانى كه عكس هایشان در این نمایشگاه استفاده مى شود، گفت: هنرمندان عكاس با همدلی و مهر بسیار و بی هیچ چشم‌داشتی عكس هاى خود را در اختیار ما قرار دادند. سامان اقوامی، ساتیار امامی، مهرداد امینی، گلناز بهشتی، محمد خداداداش، محمد دولو، محسن کثیرالسفر و مریم محمدی هنرمندانی هستند که عکس هایشان در این نمایشگاه دیده خواهد شد. نهایتا برگزاری این برنامه بی یاری این عزیزان میسر نبود.

هفته بزرگداشت زنده یاد پرویز مشكاتیان همزمان با شصتمین سال تولد و ششمین سال درگذشت استاد موسیقى ایران در فرهنگسراى نیاوران برگزار مى شود.

کد خبر 2890228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha