۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۱۵

فیلم/ مردم به استقبال فیلم «محمد رسول الله (ص)» رفتند

فیلم/ مردم به استقبال فیلم «محمد رسول الله (ص)» رفتند

تیزر فیلم «محمد رسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی در آستانه اکران این فیلم سینمایی منتشر شد و به گفته پخش کننده استقبال مردم از پیش فروش بلیت این فیلم در تاریخ سینمای ایران بی سابقه بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیزر فیلم «محمد رسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی که صحنه های مربوط به میلاد حضرت محمد (ص) را نشان می دهد در آستانه اکران توسط سایت رسمی این فیلم سینمایی منتشر شد.

اکران فیلم «محمد رسول الله (ص)» همزمان با میلاد امام رضا (ع) در تاریخ ۴ شهریورماه آغاز می شود و به گفته پخش کننده این فیلم استقبال مردم از پیش فروش بلیت در تاریخ سینمای ایران بی سابقه بوده است. سینما آزادی، پردیس کوروش و تعداد دیگری از سینماها از روز گذشته پیش فروش این فیلم را آغاز کرده اند و استقبال بی نظیری از پیش فروش این فیلم شده است.

همچنین پیش فروش بلیت های این فیلم از طریق سایت سینما تیکت و سایت رسمی فیلم «محمد رسول الله (ص)» انجام می شود.آدرس رسمی سایت فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» News.mohammadmovie.com است.

اکران فیلم «محمد رسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی قرار است از ۴ شهریورماه همزمان با میلاد امام رضا (ع) به شکل گسترده ای در سینماهای تهران و شهرستان‌ها آغاز‌شود.

فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی ساخته شده و بازیگرانی چون مهدی پاکدل، علیرضا شجاع نوری، محسن تنابنده، مینا ساداتی، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی ور و ساره بیات حضور دارند.

کد خبر 2890326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha