۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹

آیت الله علما مطرح کرد:

تعالیم قرآنی بهترین هدایت کننده بشر/ خدمت باید برای رضای خدا باشد

تعالیم قرآنی بهترین هدایت کننده بشر/ خدمت باید برای رضای خدا باشد

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تعالیم و معارف قرآن کریم بهترین هدایت کننده بشر برای رسیدن به سعادت است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما صبح امروز یکشنبه در کلاس درس اخلاق که با حضور کارکنان و پایوران سپاه در سالن بعثت کرمانشاه برگزار شد، قرآن کریم را بهترین الگو و راهنما برای انسان ها برشمرد و گفت: تمامی آیات این کتاب الهی موعظه و پندی است که انسان را به سمت کمال عقلی و معنوی هدایت می کند.

وی بر لزوم ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در سطح جامعه تاکید کرد و افزود: هر اندازه معارف این کتاب آسمانی در جامعه ترویج شود جامعه ما از آرامش بیشتری برخوردار خواهد بود.

امام جمعه کرمانشاه همچنین لزوم توجه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را یادآور شد و گفت: جامعه بدون امر به معروف و نهی از منکر جامعه ای مرده است و لذا همه ما وظیفه داریم در راستای احیای این فریضه الهی تلاش کنیم.

آیت الله علما با توصیه همگان به تقوای الهی تصریح کرد: دنیا محلی برای عبور است و ما نباید به خاطر مسائل مادی و دنیوی خود را دچار خسران و ضرر کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، در خصوص غفلت از یاد خدا هشدار داد و اظهار داشت: این غفلت سرمنشا خود فراموشی و بسیاری از تخلفات است.

علما با بیان اینکه مسئولان باید خدمت برای خدا را در سرلوحه امور خود قرار دهند، خاطر نشان کرد: قدم برداشتن در راه حق موجب خواهد شد که تمام شئون زندگی ما طاعت و عبادت پروردگار شود.

کد خبر 2890527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha