۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۲۹

فرماندار شهرستان دامغان:

سیل به هفت روستای بخش مرکزی دامغان خسارت وارد کرد

سیل به هفت روستای بخش مرکزی دامغان خسارت وارد کرد

دامغان - فرماندار و رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان دامغان از جاری شدن سیل و وارد آوردن خسارت به هفت روستای بخش مرکزی این شهرستان در شب گذشته خبرداد.

علی اصغر مجد در گفتگو با خبرنگار با مهر اظهار داشت: بارندگی ساعت ۲۱ شب گذشته در روستای طزره در ۴۵ کیلومتری شمال شهرستان دامغان باعث ریزش کوه، مسدود شدن بیش از پنج ساعت جاده منتهی به این روستا شد.

وی اضافه کرد: همچنین بارش بارندگی و جاری شدن سیل به چند خودرو، واحدهای مسکونی، معابر روستایی، تاسیسات آب، باغات و جاده منتهی به روستای طزره نیز خسارت وارد کرد.

فرماندار و رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان دامغان یادآور شد: بارش بارندگی همچنین به اراضی کشاورزی، تاسیسات زیربنایی در روستاهای امام آباد، قادر آباد، نعیم آباد، مهماندویه، کلاته ملا و مهماندوست همگی در بخش مرکزی شهرستان دامغان نیز خسارت وارد کرده است.

وی تصریح کرد: به محض دریافت گزارش بارندگی منجر به سیل در روستاهای مورد نظر، نیروی انتظامی، عوامل امدادی اعم از هلال‌احمر و شرکت البرز شرقی، اعضای ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان و مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان تا ساعت سه بامداد روز دوشنبه در محل حادثه حضور یافته و نسبت به ارائه خدمات امدادی و مهار سیل اقدام کردند.

مجد در پایان گفت: میزان خسارت وارد به هفت روستای بخش مرکزی از سوی کارشناسان در دست بررسی و متعاقبا اعلام می‌شود.

بخش مرکزی شهرستان دامغان دارای ۵۶ روستا و ۱۷ هزار و ۷۲۵ نفر جمعیت است.

کد خبر 2894461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha