۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۹:۱۲

مسئول بسیج دانش آموزی قزوین:

دانش آموزان بسیجی قزوین به اردوی سازندگی می روند

دانش آموزان بسیجی قزوین به اردوی سازندگی می روند

قزوین- مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت و کمک به توسعه و عمران روستاها ۳۰ تن از دانش آموزان بسیجی عازم اردوی جهادی الموت شرقی می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دیاله آبادی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل بسیج سپاه ناحیه سجاد برگزار شد، اظهارداشت: برای تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری و رفع محرومیت از روستاها و مناطق محروم اردوهای جهادی در اکثر مناطق کشور و استان برگزار می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تصریح کرد: طرح اردوهای جهادی با هدف بکارگیری و غنی سازی نیروهای جوان در فعالیت های عمرانی و تقویت روحیه سازندگی در آنها اجرا شده و با استقبال خوب افراد مواجه شده است.

اردوهای جهادی بسیج سازندگی در اراک

دیاله آبادی گفت: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، شناسایی، هدایت و بکارگیری قابلیت ها، توانمندی ها، تجربیات، تخصص، افزایش دلبستگی دانش آموزان به فضای آموزشی، مشارکت دانش آموزان در حفظ و نگهداری فضاهای گروهی، آشناکردن دانش آموزان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت های دسته جمعی از دیگر اهداف اجرای این طرح در سراسر کشور است.

وی افزود: در این دوره جمعی از دانش آموزان به روستای الموت شرقی اعزام می شوند تا در کنار سازندگی و عمران و آبادانی روستا در حرکت های فرهنگی و عمرانی نقش موثری ایفا کنند.

دیاله آبادی یادآورشد: در همین راستا اردوهای جهادی هفت روزه دانش آموزان ناحیه یک شهرستان قزوین از سوم تا نهم شهریورماه سال جاری با حضور ۳۰ دانش آموز بسیجی در روستاهای محروم الموت شرقی برگزار خواهد شد.

دیاله آبادی خاطرنشان کرد: در مدت هفت روز دانش آموزان فعالیت های زیباسازی، شعار نویسی و نقاشی در مدارس را انجام می دهند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به فعالیت های بسیج دانش آموزی این ناحیه اظهارداشت: اردوهای طرح هجرت دانش آموزی در مدارس چوبیندر، اقبالیه، آقابابا و محمود آباد نیز در تابستان امسال اجرا شده که با استقبال خوب دانش آموزان همراه بوده است.

وی با بیان اینکه جهاد سازندگی حركتی مقدس در مسیر شكوفايی اقتصادی و خودكفايی است، بیان کرد: جوانان شركت كننده در اين طرح، كمك به هم نوع و نيازمندان را فرا می گیرند و جوانانی مخلص و متعهد برای نظام مقدس تربيت می شوند.

کد خبر 2894539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha