۳ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۲۰

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف کردستان:

مهلت ثبت نام مسابقات قرآن کریم تا پایان شهریورماه امسال تمدید شد

مهلت ثبت نام مسابقات قرآن کریم  تا پایان شهریورماه امسال تمدید شد

سنندج- معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از تمدید ثبت نام مسابقات قرآن کریم تا پایان شهریورامسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان، حجت الاسلام محمود یوسفی از تمدید ثبت نام مسابقات قران مرحله شهرستانی خبر داد و گفت : با توجه به استقبال  شرکت کنندگان  سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم برای حضور در این مسابقات ثبت نام مرحله شهرستانی تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: تا کنون قریب به ۷۰۰ نفر در مسابقات قران بالای هیجده سال ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره روش های ثبت نام علاقه مندان در این دوره از مسابقات بیان کرد: علاقه مندان به شرکت در این دوره از مسابقات، می توانند از طریق مراجعه به ادرات اوقاف و امور خیریه و اطلاع از زمان دقیق برگزاری مرحله شهرستانی، نسبت به ثبت نام حضوری یا ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی مسابقات به نشانی www.s-iqc.ir اقدام کند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان ادامه داد:  این مسابقات موجبات رشد فکری و عقیدتی جوانان را فراهم آورده و با قرار دادن آنها در فضای رقابتی باعث ایجاد انگیزه و رشد تکنیکی و تئوری ایشان در زمینه های قرآنی خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها به جهت تلاش در برگزاری با شکوه این دوره از مسابقات گفت: برگزیدگان این مرحله، مهر و آبان ماه سال جاری در مرحله استانی این مسابقات، با هم به رقابت خواهند پرداخت.

سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و همچنین اذان، ابتهال و هممخوانی قران کریم در دو مقطع خواهران و برادران ویژه بالای ۱۸ سال برگزار خواهد شد.

کد خبر 2894815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha