۳ شهریور ۱۳۹۴، ۲۲:۲۳

رئیس اتاق بازرگانی استان همدان خواستار شد؛

شیوه دریافت مالیات کشور تجدیدنظر شود

شیوه دریافت مالیات کشور تجدیدنظر شود

همدان- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان با بیان اینکه شیوه مالیات‌ستانی باعث شده مودیان در مقابل سازمان مالیاتی قرارگیرند، گفت: شیوه مالیات ستانی کشور تجدیدنظر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر زبردست عصر سه شنبه در نشست سرمایه‌گذاری و توسعه استان همدان اظهار داشت: دولت یازدهم میراث‌دار وضعیت نابه‌سامانی است که از گذشته به جا مانده است.

وی با تأکید بر اینکه برای بهبود فضای کسب و کار شرایط را باید برای سرمایه‌گذاری خارجی فراهم کنیم، افزود:‌ باید برای رسیدن به این مهم در برخی از مسائل بازنگری اساسی انجام دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان عنوان کرد: باید در شیوه مالیات ستانی کشور تجدیدنظر شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان همدان با بیان اینکه این سه بخش گلوی فعالان اقتصادی را گرفته، اظهار کرد: ارتباط دستگاه دیپلماسی با استان‌ها برقرار شود و ظرفیت‌ها و اطلاعات و آمارهای بین استان‌ها و سفارتخانه‌ها مبادله شوند.

وی ادامه داد: شیوه مالیات‌ستانی باعث شده مودیان در مقابل سازمان مالیاتی گذاشته شوند و برای حل آن باید به روش‌های مدرن مالیات‌ستانی روی آورند.

زبردست با بیان اینکه برخی از بخشنامه‌های داخلی در تأمین اجتماعی باعث فشار به فعالان اقتصادی شده، عنوان کرد: بانک‌ها باید از وضعیت بنگاه‌داری خارج شده و به مسائل اصلی بپردازند.

وی گفت: امروز بانک‌ها به رقیبی برای بخش خصوصی تبدیل شدند و بخش تولیدی نخواهد توانست با سودهای ۳۰ درصدی به کار خود ادامه دهند.

 

کد خبر 2895787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha