۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۲۰

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

۳۴ درصد مطالبات گندم کشاورزان زنجانی پرداخت‌ شده است

۳۴ درصد مطالبات گندم کشاورزان زنجانی پرداخت‌ شده است

زنجان- مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: پرداخت مطالبات کشاورزان تا ۲۳ تیرماه بوده و حدود ۲۵۰ میلیارد تومان مطالبات کشاورزان پرداخت‌شده که ۳۴ درصد از مطالبات است.

رسول منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر، میزان گندم خریداری‌شده از کشاورزان از اواخر خردادماه سال جاری تاکنون در استان زنجان را ۲۲۰ هزار و ۵۷۰ تن اعلام کرد و افزود: امسال ۲۳۰ هزار تن پیش بینی خرید گندم در استان شده بود.

وی در خصوص خرید گندم از کشاورزان را به کمک  تعاون روستایی و جهادکشاورزی استان یادآور شد: خرید گندم توسط یک کارخانه، یک سیلو و تعاون روستایی استان همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان پرداخت مطالبات کشاورزان تا ۲۳ تیر ماه خبر داد و تأکید کرد: حدود ۲۵۰ میلیارد تومان مطالبات کشاورزان پرداخت‌شده است که تقریباً ۳۴ درصد از مطالبات است.

منصوری وضعیت تولید گندم را نسبت به سال گذشته مطلوب اعلام کرد و گفت: در سال گذشته میزان جمع‌آوری گندم از کشاورزان تا ۱۰ مهرماه به طول انجامید ولی خوشبختانه امسال به کمک همکاران تا پایان شهریورماه به اتمام می‌رسد.

منصوری افزود: امسال برای توسعه سه سیلوی استان درخواست تخصیص اعتبار داده شده است که شامل یک سیلوی ۱۰ هزار تنی در ایجرود، ۱۰ هزار تنی در زنجان و ۲۰ هزار تنی در خدابنده است.

وی از پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت سیلوی بتنی ۱۰۰ هزار تنی خدابنده خبر داد و گفت: این سیلو برای نگهداری گندم کمک بزرگی برای استان زنجان است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان سیلوی ولایت را با ظرفیت ۱۰۰ هزار تنی جزوه سیلوهای روباز استان اعلام کرد.

کد خبر 2896339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha