۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۱۱

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر:

تیم کیوکوشین کای کاراته ملایر مقام سوم کشور را به دست آورد

تیم کیوکوشین کای کاراته ملایر مقام سوم کشور را به دست آورد

همدان- مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تیم بانوان ملایر در مسابقات کیوکوشین کای کاراته قهرمانی بانوان کشور به مقام سوم دست یافت.

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات کیوکوشین کای کاراته قهرمانی بانوان کشور اظهار داشت: مسابقات کیوکوشین کای کاراته قهرمانی بانوان کشور به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم های اصفهان، تهران، یزد، کردستان و تیم ملایر به نمایندگی از استان همدان شرکت داشتند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه تیم بانوان ملایر عملکرد مثبتی در این مسابقات داشت، گفت: تیم ملایر با عملکرد مطلوب و با کسب یک مدال طلا، دو نقره و ۹ برنز بعد از تیم های تهران و کردستان به مقام سوم کشور دست یافت.

رضایی با اشاره به نتایج انفرادی تیم بانوان ملایر بیان کرد: فاطمه مرادی مقام اول، نازنین محمدی و بیتا موسوی مقام دوم و هستی روزبهانی، زهرا مقبلی، زهرا ابراهیمی، یگانه رحیمی، زهرا شعبانی، معصومه احمدی، یگانه عبدالملکی، صبا سلیمانی و زهرا زینعلی به مقام سوم این دوره از مسابقات رسیدند.

وی عنوان کرد: همچنین فاطمه ابوالقاضی کاپ اخلاق و زهرا دانیالی کاپ جنگندگی را به دست آورد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به مسابقات ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای قهرمانی استان همدان گفت: مسابقات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای قهرمانی استان به میزبانی زورخانه پهلوان میرزای همدان برگزار و در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از شهرهای سراسر استان شرکت داشتند.

رضایی عنوان کرد: محمد جواد بشیری نوجوان باستانی کار ملایر با درخشش خود مدال طلای کباده استان را به دست آورد و در مسابقات قهرمانی کشور که ۱۲ شهریورماه به میزبانی همدان برگزار می شود، یکی از اعضای تیم استان همدان است.

 

کد خبر 2897073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha