۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۸:۵۰

با حضور افشارزاده و داریوش ارجمند؛

مراسم ترحیم مرحوم بیت الله عباسپور برگزار شد

مراسم ترحیم مرحوم بیت الله عباسپور برگزار شد

کرج – مراسم بزرگداشت بیت الله عباسپور قهرمان نامدار پرورش اندام کشور با حضور برخی مسئولان ورزش و چهره های هنری برگزارشد.

به گزارش خبرنگار مهر این مراسم با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، خانواده و بستگان وی، مسئولان استانی، مدیران ورزش کشور و جمعی از هنرمندان و ملی پوشان رشته های مختلف ورزشی عصر امروز جمعه در مصلی شهر ماهدشت کرج برگزار شد.

در این مراسم یاد و خاطره این قهرمان ارزنده و با اخلاق کشور گرامی داشته شد ضمن آنکه مداحان و ذاکران در وصف ابعاد شخصیتی این قهرمان ورزشی محب و دوستدار اهل بیت مدیحه سرایی کردند.

رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی کشور در حاشیه برگزاری این مراسم بزرگداشت به خبرنگار مهر گفت: حضور جمع کثیری از مردم در مراسم تشییع و ترحیم بیت الله عباسپور نشان از جایگاه این ورزشکار در نزد آحاد مردم دارد و محبوبیت وی را نشان می دهد.

ناصر پورعلی فرد افزود: اخلاق نیکو و منش های پهلوانی بیت الله عباسپور موجب محبوبیت او در نزد مردم شده بود و این جمعیت اگر برای بدرقه او در روز گذشته آمدند و امروز در مراسم بزرگداشت وی حضور یافته اند نه به خاطر عناوین و افتخارات وی بلکه برای مردم داری و منش پهلوانی اش آمده اند.

وی با ابراز تاسف از این ضایعه دردناک گفت: درگذشت بیت الله عباسپور ضایعه بزرگی برای ورزش کشور به خصوص جامعه ورزش پرورش اندام و بدنسازی است و جای خالی وی به شدت احساس می شود.

رییس هیئت پرورش اندام و بدنسازی استان البرز هم در گفتگو با مهر با قدردانی از حضور ارزشمند مردم در مراسم تشییع و بزرگداشت بیت الله عباسپور گفت: حضور گسترده مردم خود گویای جایگاه  این ورزشکار اخلاق مدار است و همه دیدند که چه جمعیتی برای وداع با این ورزشکار حضور یافتند.

حمید حیدرخانی با قدردانی از مردم فهیم و قهرمان پرور البرز گفت: قدرشناسی ایرانیان از قهرمانان خود زبانزد جهانیان است و این خصلت بار دیگر در مورد بیت الله عباسپور رخ داد و نشان داد قهرمانان ملی چه پیوند عمیقی با مردم دارند.

حاشیه های مراسم
پوریا پورسرخ، داریوش ارجمند، بهرام افشارزاده، اکبریان و کولیوند نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و شهردار کرج از چهره های شاخص حاضر در این مراسم بودند.

- علیرغم تمهیدات راهنمایی و رانندگی شهر ماهدشت برای کنترل معابر منتهی به مصلی شهر بازهم ترافیک زیادی در کوچه و خیابان های اطراف محل برگزاری مراسم وجود داشت و خیلی ها با پارک خودروها در مسافت های دور به شکل پیاده خود را به مصلی رساندند.

- فضای مصلی شهر ماهدشت سنخیتی با حجم جمعیت نداشت و مسئولان برگزاری از مردم می خواستند با کوتاه کردن حضور خود در مراسم فرصت را به گسانی که بیرون مانده بودند بدهند.

- در تمام مسیرهای منتهی به مصلی شهر ماهدشت  بنرهایی از بیت الله عباسپور از سوی مردم نصب شده است.فضای شهر به طور کامل متاثر از درگذشت این ورزشکار ملی است و حال وهوای خاصی به خود گرفته است.

کد خبر 2897746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha