۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱

عملكرد فرنگی‌كاران نوجوان در شورای فنی بررسی می‌شود

عملكرد فرنگی‌كاران نوجوان در شورای فنی بررسی می‌شود

عضو شورای فنی تیم‌های ملی كشتی فرنگی پس از نایب قهرمان نوجوانان در رقابتهای جهانی بوسنی از بررسی دقیق عملكرد شاگردان علی اشكانی در این شورا خبر داد.

مهدی حوریا ضمن اظهار رضایت از نتیجه ای كه بدست آمده و نسبت به سال گذشته با یك پله صعود همراه بوده به خبرنگار مهر گفت: ما در مجموع ۱۰ وزن توانستیم سه مدال طلا كسب كنیم و با ۴۱ امتیاز بعد از روسها نایب قهرمان جهان شویم كه این موفقیت قابل تقدیر و توجه است.

وی تصریح كرد: برخی از اهالی كشتی بر این باورند كه این نتیجه یك شكست بوده و ناكامی مابقی فرنگی كاران در كسب مدال یك سقوط و برگشت به عقب است كه این مساله به هیچوجه صحیح نیست. البته این بدان معنانیست كه شورای فنی نیز به عملكرد برخی از فرنگی كاران بی توجه باشد و چشم خود را بر نقاط ضعف تیم اعزامی بسته است،‌اما باید قبول كرد حضور نوجوانان در آوردگاه جهانی با توجه به تجربه بسیار كم آنها كار بزرگ و دشواری است. پس نمی توان این نتایج را یك ناكامی دانست.

حوریا معتقد است تیم ایران در این رقابتها با کسب سه مدال طلا، بیشترین مدال طلای کسب شده از میان ۱۰ مدال توزیع شده بین کشورها را از آن خود کرده كه همین موضوع قابل توجه و ستودنی است.

پیشكسوت كشتی كشورمان در خاتمه افزود: ما از كادر فنی تیم اعزامی گزارش كاملی خواهیم خواست تا تمامی كشتی ها و عملكرد نوجوانان به دقت با جزئیات در شورای فنی بررسی شود تا این آینده سازان كشتی برای میادین بعدی آماده تر و بی نقص تر عمل كنند.

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در پایان رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان كه با حضور ۴۰ کشور در شهر سارایوو کشور بوسنی و هرزگوین برگزار شد ، توسط پویا دادمرز، امین کاویانی نژاد و امین میرزازاده در اوزان ۴۲، ۵۸ و ۱۰۰ کیلوگرم صاحب سه مدال طلا شد و با کسب ۴۱ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

کد خبر 2897792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha