۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹

۸۰۰ مقاله به دبیرخانه هجدهمین کنگره شیمی ایران ارسال شد

۸۰۰ مقاله به دبیرخانه هجدهمین کنگره شیمی ایران ارسال شد

سمنان - دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران از ارسال ۸۰۰ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این کنگره در دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: ۶۱۲ مقاله به صورت پوستر ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا اصغری صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل دانشگاه سمنان ضمن اشاره به ارسال ۸۰۰ مقاله به هجدهمین کنگره شیمی ایران افزود: از این تعداد مقاله و با رای هیئت داوران ۶۷۷ مقاله پذیرفته شده است.
وی افزود: از مقالات پذیرفته شده ۶۱۲ مقاله به صورت پوستر و ۶۵ مقاله به صورت سخنرانی در مدت سه روز برگزاری این کنگره ارائه می شود.

دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران با بیان اینکه این کنگره هشتم تا دهم شهریور به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می شود، افزود: پروفسورمحمد علی زلفی گل دبیر انجمن شیمی ایران و پروفسور عیسی یاوری از دانشمندان برجسته شیمی ایران از سخنرانان این کنگره هستند.

اصغری، قدردانی از هشت استاد برجسته شیمی کشور شامل چهار شیمی دان برجسته جوان و چهار شیمی دان برجسته پیشکسوت و برگزاری شش کارگاه آموزشی را از جمله برنامه های این کنگره سه روزه در دانشگاه سمنان عنوان کرد.

وی گفت: این کنگره ملی در هفت محور شیمی آلی، تجزیه، فیزیک، معدنی، صنعتی، نانو شیمی و آموزش شیمی برگزار می شود.

دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران، ارتقاء سطح علمی و فکری پژوهشگران و ایجاد محیط مناسب برای برقراری ارتباط علمی و تبادل تجریبات را از اهداف برگزاری این کنگره سه روزه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: این کنگره با همکاری انجمن شیمی ایران برگزار می شود.

اصغری در پایان تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در ۱۱ رشته گرایش در دانشکده شیمی دانشگاه سمنان تحصیل می کنند.

کد خبر 2898077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha