۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵

پارک شهدای شهرداری در دزفول افتتاح شد

پارک شهدای شهرداری در دزفول افتتاح شد

دزفول - در ششمین روز از هفته دولت، پارک شهدای شهرداری دزفول با حضور مسئولان محلی در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار دزفول پیش از ظهر امروز شنبه در آیین افتتاح پارک شهدای شهرداری این شهرستان اظهار کرد: این پارک برای تامین مکانهای رفاهی ساکنان کوی آزادگان در مساحتی هشت هکتاری با تمام تجهیزات احدات شده است.

محمد رضا کرمی نژاد به احداث پیست دوچرخه سواری در این پارک اشاره کرد و افزود: در این پیست ۳۰۰ متری تعدادی دوچرخه قرار داده ایم تا شهروندان بتوانند با اجاره آنها تفریحات سالمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه احداث ۱۰ پارک جدید در دستور کار شهرداری دزفول است، گفت: از این تعداد، سه پارک از جمله پارک بانوان آماده شده اند و سایر پارک ها نیز در حال تکمیل شدن هستند.

شهردار دزفول، تعداد پروژه های افتتاح شده این شهرداری در هفته دولت را ۳۰ پروژه عنوان کرد و گفت: اعتبار این پروژه ها بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال بوده است.

کرمی نژاد با بیان اینکه قصد داریم امسال پروژه آسفالت خیابان ها را تا دو برابر بودجه مصوب ادامه دهیم، گفت: روکش آسفالت به ویژه در حاشیه شهر از جمله مناطق پیام نور، آزادگان و مهرشهر ادامه خواهد داشت.

وی اجرای کمربندی غرب و پل پنجم با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان را از دیگر پروژه های در دست اجرا برشمرد و افزود: بحث مصالح زمین این پروژه، ۳۸ میلیارد تومان اعتبار در برداشت و امیدوار هستیم تا دهه فجر آن را به بهره برداری برسانیم.

شهردار دزفول به بهسازی ورودی های شهری از جمله جاده های صفی آباد، محمدبن جعفر و شهیون اشاره کرد و افزود: بلوار ملاصدرا با مساحت ۵۵ متر نیز در حال اجرایی شدن است، ضمن اینکه پیاده رو سازی خیابان های ۴۵ متری، طالقانی و کفش بلا نیز به اتمام رسیده است.

کرمی نژاد، پروژه های فتح المبین، قائم، طاووس، احداث و مرمت کانال های فاضلابی، حذف میادین شهری در راستای کاهش ترافیک، احداث پل های عابر پیاده، احداث پارکینگ، اصلاح و مرمت گذرهای تاریخی، نور پردازی معابر و زیباسازی های شهری را از دیگر طرح های انجام پذیرفته و در حال اجرای شهرداری دزفول برشمرد و بیان کرد: تمام مسئولان شهرستان باید هم جهت و همیار باشند تا  بتوانیم به هدف خود که خدمت رسانی به مردم است به بهترین شکل ممکن دست یابیم.

کد خبر 2898298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha