۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۱۲

رئیس اداره آبفای دزفول:

پروژه آب‌رسانی به پایگاه چهارم شکاری دزفول نیازمند اعتبار است

پروژه آب‌رسانی به پایگاه چهارم شکاری دزفول نیازمند اعتبار است

دزفول - رئیس اداره آب و فاضلاب دزفول گفت: بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی به پایگاه چهارم شکاری دزفول نیازمند اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال‌الدین برفر پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح خط انتقال آب شرب پایگاه چهارم شکاری دزفول اظهار کرد: توجه و درک دقیق شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، نسبت به بحث کیفیت و کمیت آب شرب پایگاه چهارم شکاری دزفول موجب شد تا این شرکت بدون در نظر گرفتن مسائل اقتصادی و تنها در راستای خدمت‌رسانی به این قهرمانان ملی که پاسدار حریم هوایی ایران هستند، سلامت آب آنها را تأمین کند.

وی با بیان اینکه تاکنون خط انتقال آب این منطقه طراحی و اجرا شده است، افزود: در حال حاضر حدود ۸۰ درصد از شبکه توزیع آب این پروژه  نیز انجام گرفته است.

رئیس اداره آبفا دزفول اجرا نشدن ۲۰ درصد باقیمانده این طرح را ناشی از کمبود اعتبار عنوان کرد و گفت: تاکنون هزینه این پروژه بیش از سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده و امیدواریم مسئولان شهری از جمله فرماندار و نماینده شهرستان بتوانند در جهت تأمین اعتبار موردنیاز مساعدت‌های لازم را انجام دهند.

برفر تصریح کرد: برای واگذاری انشعابات پروژه آب‌رسانی به پایگاه چهارم شکاری نیازمند دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر هستیم.

تلاش برای بهره‌برداری از پروژه در دهه فجر

فرمانده پایگاه چهارم شکاری نیز با بیان اینکه پروژه انتقال آب به این پایگاه از سال ۹۱ آغاز شده است، اظهار کرد: از این پروژه انتقال و توزیع و بهره‌برداری، تنها بحث انتقال انجام‌گرفته در حالی که مرحله بهره‌برداری برای ما مهم است.

حمیدرضا آشنا افزود: امیدوار هستیم که مطابق با وعده‌های داده‌شده و با همیاری مسئولان بتوانیم این پروژه را در ایام دهه فجر به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه شبکه انشعابات این پروژه کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت: این در حالی است که مهم‌ترین مرحله که کنتور گذاری است تنها ۱۰ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 2898319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha