۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مسائل فرهنگی یکی از مهمترین موضوعات کشور به شمار می‌رود

مسائل فرهنگی یکی از مهمترین موضوعات کشور به شمار می‌رود

ارومیه - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسائل فرهنگی به علت ماهیت انقلاب اسلامی در اولویت امروز کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جنتی پیش از ظهر یکشنبه در جریان سفر به آذربایجان غربی در فرودگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: به همین علت، نخبگان، فرهیختگان، طلاب و روحانیون، حوزه‌های علمیه و دانشگاهیان باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشند و دولت را در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی یاری کنند.

وی ادامه داد: مسائل فرهنگی جزء مهم‌ترین موضوعات کشور به شمار می‌رود و اهمیت این امر از مسائل اقتصادی و سیاسی نیز با توجه به ماهیت انقلاب بیشتر است.

جنتی با اشاره به اهداف سفر یک روزه خود به ارومیه گفت: هر یک از اعضای کابینه برای بیان فعالیت‌های خود به خصوص در دو سال گذشته به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف سفر می‌کنند و ما نیز در این راستا به آذربایجان غربی سفر کرده‌ایم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در این سفر مسائل حوزه‌های مختلف به ویژه بخش فرهنگی را در آذربایجان غربی شنیده و به دولت منتقل خواهیم کردگفت: دیدار با مسئولان در جلسه شورای اداری و بازدید از طرح‌های فرهنگی آذربایجان غربی از جمله دیگر برنامه‌های این سفر در راستای رسیدگی به مشکلات استان است.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای افتتاح چند طرح به مناسبت هفته دولت صبح روز یکشنبه وارد ارومیه شد و مورد استقبال استاندار و مسئولان استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه فعلی و سابق ارومیه، شرکت در جلسه شورای اداری استان، شرکت در جلسه تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برتر استان، افتتاح ویدئو کنفرانسی مجتمع رسانه‌های دیجیتال در شهرستان‌های بوکان و شاهین دژ از جمله برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به ارومیه است.

افتتاح ساختمان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذرباجان غربی، افتتاح خانه مطبوعات استان، بازدید از تالار مرکزی بزرگ ارومیه و مجتمع نمایشگاهی فرهنگ و هنر و نیز دیدار با اقشار مختلف مردم جزو سایر برنامه‌ های سفر یکروزه علی جنتی در آذربایجان غربی است.

کد خبر 2899205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha