۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۵۶

گردهمایی رزمندگان دزفول در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

گردهمایی رزمندگان دزفول در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

دزفول -فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول از برگزاری همایش بزرگ رزمندگان دزفول به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالامیر محتشمی راد پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد پشتیبانی و هماهنگی هفته دفاع مقدس دزفول، برگزاری رژه و حضور بر مزار شهدا را از جمله برنامه‌های روز اول هفته دفاع مقدس در این شهرستان دانست و اظهار کرد: برگزاری مسابقه نقاشی کودکان، همایش ائمه روحانی و زنگ مقاومت در مدارس نیز در روز دوم این هفته انجام می‌شود.

محتشمی راد افزود: در روز سوم، رزمندگان بخش مرکزی دزفول در شهرک سیاه منصور گردهم می‌آیند و در روز جمعه نیز همایش پیاده‌روی خانوادگی، نشست حلقه‌های صالحین در نماز جمعه و گردهمایی رزمندگان شهرستان دزفول در عصر همین روز با حضور سخنران کشوری از دیگر برنامه‌های ما است، ضمن اینکه در شب جمعه نیز جشنواره غذایی در پارک دولت برگزار می‌شود.

وی به برگزاری همایش پدافند غیرعامل در روز شنبه در محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس توسط بسیج مهندسین اشاره کرد و گفت: در روزهای بعد نیز همایش سران طوایف، عشایر و معتمدان محلی، برنامه گرامیداشت شهدا، برگزاری نمایشگاه‌های عکس، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی نیز برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای مداح در دزفول

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری دزفول نیز بودجه معاونت فرهنگی را دو میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این در حالی است که در شش ماه گذشته فقط ۲۰۰ میلیون تومان به ما داده‌شده است.

روح‌الله بهشتی به انتشار کتاب «دایره المعارف شهدای دزفول» در سال گذشته توسط این معاونت اشاره کرد و گفت: دومین کتاب با عنوان «حماسه ماندگار در حوزه دفاع مقدس، روزشمار و خاطرات» در مورد حماسه‌های مردم دزفول نیز منتشر شده است.

وی از برگزاری یادواره شهدای مداح در دزفول در ۱۶ مهرماه خبر داد و افزود: تلاش داریم تا با همکاری موزه هنری کشور و حوزه ولی‌فقیه با حضور مداحان و نویسندگان کشوری برای اولین بار در خوزستان در دزفول برگزار کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری دزفول، فضاسازی‌های شهری و نصب بنر با محتوای دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس این معاونت برشمرد و گفت: از مهرماه نیز هر هفته یک همایش با محتوای سبک زندگی با حضور اساتید برجسته از تهران برگزار خواهد شد.

بهشتی تصریح کرد: تلاش داریم تا محله‌هایی که آمار موشک‌باران و شهدای آنها زیاد است را نیز در قالب نصب تابلوهایی به اطلاع عموم برسانیم، ضمن اینکه آمادگی داریم تا مسابقات لیگ والیبال با حضور ادارات را نیز در این هفته برگزار کنیم.

کد خبر 2899367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha