۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۵۲

آیا نخریدن «خودروی ایرانی» خیانت است؟

آیا نخریدن «خودروی ایرانی» خیانت است؟

کمپین « نخریدن خودروی بی کیفیت ایرانی» چند وقتی است به صورت خودجوش از سوی مردم به راه افتاده تا خودروسازان را مجبور کند قیمت خودروهایشان را پایین تر بیاورند و کیفیت بهتری به آنها بدهند.

مجله مهر: در یکی دو سال گذشته خودروسازان داخلی هربار به بهانه تحریم ها و بالا رفتن نرخ ارز، قیمت خودروها را بالاتر بردند. این در حالی است که هیچگاه این افزایش قیمت با بالارفتن کیفیت و ایمنی خوروها همراه نبود و این موضوع مهم همواره یکی از مهم ترین شکایت های مردمی در چند سال اخیر بوده است.

حالا بعد از پایان مذاکرات هسته ای و زمزمه کاهش تحریم ها و همچنین رفت و آمد شرکت های معتبر خودروسازی به کشور، برخی از مردم توقع دارند که قیمت خودروها کاهش یابد و یا خودروهای ارزان تری وارد کشور شود. همین مساله موجب شده است تا خریداران برای خودرو جدید تردید داشته باشند و از سوی دیگر برخی کاربران شبکه های اجتماعی کمپین نخریدن خودرو داخلی را راه اندازی کردند. کمپینی که در اعتراض به کیفیت پائین خودرو های داخلی و قیمت بالای آنها از شما می خواهد که خودرو صفر داخلی نخرید تا مدیران شرکت های خودروسازی مجبور به کاهش قیمت و یا افزایش کیفیت محصول شوند.

اما خودروسازان صریحا اعلام کردند که هیچگونه کاهش قیمتی اتفاق نخواهد افتاد و مردم به این موضوع امید نداشته باشند. این اظهار نظر از سوی مسئولین خودروسازی باعث شد که پویش خودجوشی برای نخریدن خودرو و «نه» گفتن به خودروی بی کیفیت داخلی به راه بیفتد که خودروسازان با پارکینگ های چندهزارتایی از خودروهای فروش نرفته روبرو شوند.

«محمدرضا نعمت زاده» وزیر صنعت معدن و تجارت در آخرین اظهارنظر خود درباره این موضوع، «پویش نخریدن خودروی ایرانی» را خیانت دانست و گفت: «اگر کسی چنین کمپینی را دنبال کند به نیروی انسانی و اشتغال و تولید داخلی و درآمد ملی خیانت می‌کند.»

نظر شما چیست؟ به نظر شما پویش نخریدن خودروی ایرانی خیانت است؟

کد خبر 2900576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • م ش ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      نه
    • مهدی استانه ها ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      2 1
      خریدن خودروی صفر ایرانی کاملا خیانت است و کمک به مکیدن خون مردم طبقه متوسط و فقیر به دست این مجموعه عریض و طویل است
    • دریایی ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      5 0
      نه خیانت کار اصلی خودرو سازها هستن
    • محمد ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      5 0
      خیانت کاری است که خودرو سازها میکنند
    • ع ض ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      3 0
      خریدن آن عین خیانت است - آقا ما اصلا ً تولید ملی نخوایم کیو باید ببینیم؟ آقای وزیر اگه راست میگن فقط یه هفته بازارو رقابتی کنن تا نظر مردم ایرانو ببینن.
    • اکبر ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      1 0
      حداقل دست دزد ها برای مدتی کوناه می کنیم از پول های باد آورده
    • محدثه ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      3 1
      اتفاقا برعکس بنظرم تولید نشدن خودرو ایرانی با کیفیت خیانت در حق مردمه کسی دوس نداره اون همه پول برای خودروی غیر ایرانی بده ولی وقتی استانداردها رعایت نمیشه چاره ای میمونه؟
    • علی احمدوند ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      8 0
      تولید خودرو بی کیفیت یعنی بازی با جان و مال مردم و این بزرگترین خیانت است آمار وحشتناک کشته های تصادفات خیانت است چپاول مال مردم و ریختن خون مردم خیانت است پس ایرانی عزیز اگر جان و مالت رو دوست داری نخر چون من دوسال پیش خریدم و مثل چیز پشیمانم
    • امير ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      1 0
      به اميد فروپاشي فرغون سازها بيكار شدن يك عده مهمتر هست يا جان آدمهاي بي گناهي كه مجور هستن سوار اين فرغون ها شوند؟
    • رحیمی ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 3
      100 درصد خیانت به تولید و اشتغال ملی است
    • مجتبی همتی ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      1 0
      با سلام ؛ احتراما نخریدن خودرو ایرانی خیانت نیست بلکه رفع مشکل مردم است ، کدام خودرو ، هر خودرو ایرانی که به قول خودشان ملی است هنوز تحویل نگرفته بایستی تحویل مکانیک ها داد تا تعمیر شوند با آن قیمت گزافی که نمی ارزد . خودروهائیکه کشورهایی مثل افغانستان و سوریه با قیمت پایین می خرند ولی ما بایستی با قیمت گزاف بخریم جایی بس تاسف است که چنین حرکت زشتی از سوی خودروسازان صورت می گیرد و مورد حمایت یک عده قرار می گیرند. پس خیانت نیست بلکه افتخار است .
    • هانی ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      1 0
      پس حق حقوق مصرف کنند این وسط چی میشه
    • فرشاد ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      1 0
      خرید خودروی ایرانی همدستی با سایپا و ایران خودرو در ادامه کشتار بیرحمانه مردم این سرزمینه.
    • امیر ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      2 0
      خیانت یعنی اجازه بدین خون مردم ما به خاطر بی کیفیتی خودرو روی زمین ریخته بشه
    • ناصر حیدری ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      اقای نعمت زاده طوری نخریدن را حرام اعلام میکنند که گویی ایشان مرجع تقلید است. اقای نعمت زاده در جریان باشد که ما در کشور دموکراتیک زندگی میکنیم و مکرئم ما انتخاب آزاد دارند. اینگونه میل شخصیتون رو به به کلمات دینی مثل حرام گره نزنید و با ایمان مردم کاری نداشته باشید و مردم را از دین مبین اسلام وری گردان نکنید. مردم الان فهم بالایی دارند و از کلام شما ناراضیند. بجای حرام برای نخریدن افزایش قیمت خ0ودروسازان را سرکوب کنید پس اگر روزی شرکت های خودرو سازی برتر نیامدند شما را مسئول میدانیم که نگذاشتی
    • احمدپور ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      همیشه بیان می کنند که برای حمایت از تولید داخلی وجلوگیری از ارز کشور ،جنس داخلی بخرید ولی در عمل نه جنس داخلی کیفیت اش بهتر شده ونه ارزی برای کشور یا آسایش مردم ذخیره شده است طی سالیان زیاد آمارهای کشف واختراع وابتکار را از تلویزیون و موحب جلوگیری از خروج ارز و ذخیره شدن شنیده ایم ولی تاکنون نه تنها زندگی برای مردم آسان نشده روز بروز سخت تر شده است ذخیره ارز کجا میرود فقط ما از استفاده از جنس خوب وامن وارزان خارجی مثل خودر های خوب محروم میشیم اوضاع کشو.ر بهتر نمی شود
    • احسان علیجانپور ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      درود از اینکه باید از صنعت داخلی حمایت کرد شکی نیست و وظیفه مسئولین هست که با تمام تلاش خود سعی در جلب اعتماد مشتریان خودروی وطنی باشند که بنظر بنده تا این زمان در این کار موفق نبودند وو با توجه به استاندارد های بین المللی در ساخت خودرو در این امر موفق ظاهر نشدند کشور جمهوری اسلامی ایران در سالهای گذشته در تحریم های اقتصادی بوده و قدرت خرید مردم در بازار خودرو هم باعث شده که مردم بسمت خوودروهای با کیفیت خارجی و البته قیمت پایین تر بروند بنده خودم شخصا از قیمت های کنونی راضی نمی باشم. یا علی
    • حسن ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      ای کاش یه فکری هم مردم به حال ثروتهای بر باد رفته کنن و کمپینی راجع به این موضوع راه باندازند که طبق آمار ها سهم هر ایرانی از این اختلاس ها 249 میلیون تومان است درحالی که هستند کسانی که برای شام نانی ندارند و گرسنه بر بالین می نهند
    • حسینی ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      1 0
      خریدن خیانت است
    • اکبر ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      خیانت این است که قطعات خودرو را از چین وارد کنیم و به مردم خورو بی کیفیت بفروشیم .
    • عبدالله ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      باسلام. بیاددارم دربرنامه زنده تلویزیون یکی ازمدیران خودرو داخلی برای توجیه افزایش قیمت به این مردم انقلابی وشهید پرور درکمال گستاخی با تمثیلی از وضعیت گربه ها .اهانت نمودوباید باتسلیم شدن دربرابرخواست مردم تن به کاهش قیمت دهندو خواب پاداشهای میلییاردی اخر سال رابه فراموشی بسپارند.
    • عبدالله ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      سلام.اقای نعمت زاده ازکی فتوا میدهد که درخصوص عدم خریدخودرو حکم تحریم صادر فرموده....وقتی که قیمتها فواره ای بالا میرفت ایشان میگفت بازهم گرانترش کنیدوحالا مدافع خودروسازان باسم ایجاد اشتغال شده اند.
    • مهرداد مهربان ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      نخریدن خودرو بی کیفیت خیانته ولی فروش خودرو بی کیفیت و از دست رفتن جون هم وطنامون خیانت نیست
    • ناشناس ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      آقای نعمت زاده نخریدن خیانت است یا کمفروشی
    • امیر مومنی ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      ساخت خودرو گران و بی کیفیت که هیچ ایمنی برای مردم ندارد خیانت به ملت ایران است و مردم با نخریدن این خودروها انتظار داشتند که مسئولان اصلاحاتی در صنایع خودروسازی به نفع مردم انجام دهند نه زبان درازی به مردم .
    • علیرضا ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      نخریدن خودروی صفر ایرانی خیانته اما فروختن خودرو های بی کیفیت و گرون قیمت به ایرانی ها خیانت نیست. خیلی جالبه!!
    • majid hamedani ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      وزیر محترم صنعت و معدن و تجارت که این کار رو خیانت میدونید بنده کارخونه ام به خاطر 500 میلیون تومان تعطیل شده و 20 نفر از کار بیکار شدن و هیچ نوع حمایتی از دولت نه تنها نشده بلکه هر اداره ای فقط با بهانه های الکی از من پول گرفتن تا مجوز تولید بدهند... خواهشمندم حمایت دولت از تولید رو بگین چیه تا ما هم ازش استفاده کنیم
    • میلاد ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      خیر من از 82 تا الان 12 تا خودروی داخلی خریدم و افت کیفیت تولید یه مدل ماشین رو به عینه در این چند سال شاهد بودم تا زمانی که کیفیت تولید خواست تولید کنندگانه، نخریدن هم خواست خریدارانه
    • ناشناس ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      خریدن خودروی ایرانی ریختن پول بیت مال در جیب سودجویان است
    • م ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      خریدن این خوروهای بی کیفیت واقعا خیانته تا کاهش ندادن قیمتها و بالا اوردن کیفیت ادامه خواهیم داد
    • رضا ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      نود درصد تصادفات و مرگ مردم عزیز کشور از این خودروهای بیکیفیت هست.نخرید خیانت انها میکنند نه مردم عزیز شهید پرور ایران
    • ایرانی ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      درود بر این ادما
    • احمد رحمت ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      مجبور کردن طبقه متوسط وضعیف جامعه به خریدن خودرو بی کیفیت و گران با تایید مسئولین کشور خیانت آشکار و دزدی در روز روشن است
    • محمد ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      نمیخریم و به مردم خیانت نمی کنیم .
    • ط ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      تا زمانی که خودروی ایرانی بدون ایمنی ، با استانداردهای جهانی فاصله داشته باشه اما قیمت اش چندین برابر قیمیت یک خودروی لوکس باشه خریدن اون خیانته
    • علی رضا ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      ایا خودروی بی کیفیت و گران که باعث مرگ شهروندانمون می شه خیانیت نیست بی کار شدن کارکنانش هم مهم نیست چون ما هم بی کار هستیم
    • وحید آریا ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      اگر خودروسازان بلد نیستند خودرو با کیفیت وقیمت مناسب تولید کنند در کارخانه ها بسته شود بهنر است تا اینکه به این طریق سرمایه ملی را هدر دهند
    • عمو جفو ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      نه عاغا خیانت نیست. الان خریدن خودرو خیانت هست. برای حمایت از تولید باید به تولید کنندگان کمک کرد کیفتشون رو بالا ببرن. نه اینکه کمک کنیم خون مردم رو به وسیله ی انحصار در بازار تو شیشه بکنن. نه اینکه اجازه بدیم این محصولات رو ب خارجی ها ارزانتر از هموطناشون بدن.
    • مهدی ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      عجب!!!! آقای نعمت زاده انشالا که شما خیانت نکنی. اگه حفظ و حراست از جان خانواده من و هموطنام با نخریدن این آشغالا خیانت، من هزاز هزار بار خائنم
    • hamid ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      متاسفم برای طراح چنین سوالی که از بین رفتن جان هزاران هموطن و داغدار شدن هزاران هزار خانواده را به خاطر تولیدات بی کیفیت این شرکت ها در طی بیش ازسی سال بی اهمیت نشان میدهد
    • نقطه بازتاب ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      مثل خودرو سازها مثل شترمرغه میگی بار ببر میگه مرغم میگی بپر میگه شترم قبل تحریم میگفتن نود درصد خودرو ساخت داخله بعد تحریم میگفتن نود درصد وارداتیه چون دلار گرون شده باید گرون بشه این خودرو سازها با رابطه و بازار انحصاری تا تونستن به این مردم ستم کردن حالا هم مردم اگه غیرت دارن باید انتقام بگیرن
    • رسول ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      خریدن خودروی ایرانی خیانت است نه نخریدن خودرو.
    • تارکان بایرام اغلو ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      کاملا با شما موافقم آقا مهدی . آقا خانم نخرید لطفا این قدر ساده عوام نباشید .
    • مهدی نوشادی ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      به نظر شما فروختن و از دست دادن جان مردم خیانت است یا نخریدن؟
    • بهار ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      خریدن خودروی صفر ایرانی یعنی خیانت دردود بر مردم متحد ایران که با همبستگی یکدیگر این کمپین رو راه اندازی کرده اند
    • ع ف ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      چطور تولید خودروی بی کیفیت با چند برابر قیمت تمام شده و بازی با جون هزاران انسان خیانت به مردم نیست ؟
    • سعید ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      سوالی که جوابش واضحه پرسیدن نداره اصلا سوال مشکل داره. باید پرسید آیا خرید خودروی ایرانی خیانت است؟؟؟ در جواب باید بگم قطعا آره خیانت است. چون خودرو سازا در درجه اول تو خواب زمستونی فرو میرن و هیچ رقابتی با خوردرو سازای خارجی نمیکنن و باعث تولید خوردری بی کیفیت و گرون دست مردم میشه. عزیز دلم نمیدونم نظرمو میزاری یا نه. ولی خودتم بخونی بسه برامما روزانه 90 نفر تو جاده ها کشته میدیم اگه خوش بینانه50 درصدشو بگیم مال خوردوی بی کیفیت هست ماهیانه 1350 نفر میمیرن.جنگه؟؟؟؟؟؟؟؟ زلزله اومده؟؟؟؟؟؟؟؟ سیل
    • ر ش ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      نه
    • نخرید بخدا نخرید ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      آفا نخرید هیچ خیانتی نیست خیانت رو خودرو ساز ها انجام میدن چندین میلیون از مردم بد بخت می گیرن ولی آخر خودروی رو به آدم تحویل میدن که هیچ کیفیت و ایمنی نداره هرکی بخره خیانت کرده اگه خودرو هاشون کیفیت و ایمنی داره چرا خوده مدیران خودرو ساز سوار خودرو های که خودشون تولید کردن نمیشن
    • reza ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      نخریدن خودرو بی کیفیت و گران داخلی ، خدمت به ملت و صنعت کشور است . مطمئن باشیم که اگر کارخانجات خودرو سازی داخلی تعطیل شوند وخودروهای خارجی وارد بازار شوند به همان اندازه و بلکه بیشتر اشتغال جهت خدمات بعد از فروش ایجاد می شود .
    • م.ه ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      خیر - استفاده از نام تحریم خیانت است ، حرفهای ایران خودرو هم از نظر اقتصادی فرار رو به جلوست
    • حمید ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      وقتی به بهانه تحریم خودرو گرون میشه و بعد از تحریم میگن گرانی خودرو ربطی به تحریم نداشته؛ خریدن، نه فقط خیانت است بلکه توهین به شعور خود ماست. خواهشا نخرید
    • مهدی رئوفی ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      خیانت آن است که خودرویی را با قیمتی بیش از آنچه هست می فروشند. اینکه مردم خودرویی را به قیمت گران نخرند با چه منطقی خیانت است.دوره عوام فریبی و اطلاق موارد ارزشی و ایدئولوژیک برای چنین مواردی به سر آمده است.
    • احسان بابایی ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      وقتی خودروسازان برای جان و مال مردم هیچ ارزشی قائل نیستند چرا ما بایید به فکر پر کردن کیسه انها باشیم وخرید چنین خودرویی خیانت و مشروعیت بخشیدن به نحوه قیمت گذاری انها است
    • کوروش ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      خیانت نیست بلکه تنبیه شرکت های خودروسازی به دلیل خیانت به مشتریان طی چندین سال گذشته می باشد. چند دلیل برای اینکه مردم شریف ایران بدانند اینکه نخریدن خودروی ایرانی خیانت نیست بلکه بزرگترین کمک ممکن به پیشرفت این صنعت می تواند باشد اگر دست اندرکاران این صنعت این را بفهمند . 1- عدم کیفیت 2- عدم طراحی مناسب و معرفی خودروهای جدید به جای خودروهای با طراحی بیش از 30 سال 3-عدم احترام به مشتری و حتی توهین به مشتری 4-عدم خدمات پس از فروش مناسب 5- قیمت بالای محصولات ایرانی نسبت به امکانات و کیفیت آنها
    • داریوش صفا ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      به زبان ساده نمی خریم
    • کوروش بامرام ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      خریدن خودروی داخلی خیانت به ملت مظلوم ایران است پس خواهش میکنم نخرید نخرید نخرید
    • ایرج ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      برعکس سخنان وزیر محترم خرید خودروی بی کیفیت ایرانی خیانت بزرگ به ملت ایران بوده و باعث رشد مافیای خودرو ومکیدن خون مردم است.1
    • نا ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      خریدنش خیانت نیست با این همه تصادف
    • بدرود ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      آیا ظلم کردن به ملت خیانت نیست پس امام حسین برای چی قیام کرد بخاطر ظلم بود
    • رضا رجبي ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      نه تنها خيانت نيست ، خيلي هم درست است ، تا ايران خودرو مجبور به ارتقاء كيفيت شود
    • م د ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      از کدوم خیانت حرف میزنید!!!!!آیا فروش خودروی بی کیفیت با قیمت بالا خیانت نیست؟؟؟؟؟ چرا تعداد تلفاتی که فقط بخاطر بی کیفیتی خودروهای داخلی را منتشر نمی کنید.خوبه یه سری هم به نمایندگی ها بزنید ببینید خودروهای صفر دلیل مراجعه شون چیه قطعات بی کیفیت چینی سر هم میشه و به اسم خودرو با بالاترین قیمت به خریداران مظلوم فروخته میشه!!!
    • محسن ارجمند ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      سلام اول هر چیز پژو که در ایران تولید میشود چندین دهه است که در فرانسه تولید نمیشود بخاطر کیفیت بد و همچنین پراید چرا ما باید از دنیا عقب باشیم خو چرا شرکت فرانسه و مره ایی وووو خودرو از رده خارج شده رو به ما میگن تولید کنید چرا مدلهای ۲۰۱۵ تولید نمیکنید . بله نباید خرید چون با همون پول میتوان بهترین خودرو المان و وو سوار شد نه دله روغن و بی کیفیت همون خودرو پراید در عراق سه میلیون تومانه و. در سوریه و همون سمند شش میلیون برادر که میگی به مردم ضد انقلاب تا که میخوای با زور پیش بری صبر مردم لبریز
    • قربانی ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      نه به هیچ عنوان خیانت نیست اون موقع که به هر دلیل واهی قیمت هارو می بردن بالا الانم باید با همون سرعت بیارن پایین
    • رضا ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      خریدن خودروی بی کیفیت، که هر ساله جان انسانهای بی گناه زیادی را می گیرد، خیانت است
    • امیر ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      ان شاالله این نخریدن تا پائین اومدن قیمت ها ادامه داشته باشه
    • امیر علی ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      محصولات بی کیفیت تولید کردن خیانت نیست ولی نخریدن ما خیانت است
    • رحیمی ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      من رانا خریم پشیمانم لطفا نخرید کیفیت ندارد
    • هاتف ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      سلام این همه بالا بردن خودروهای بی کیفیت در مدت سه چهار سال خیانت نبود. حال که مردم فهیم ایران حق خودشون رو می خواهند .....خیانت است....?
    • ا ش ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      هیچ خیانت نمیشه گفت اگر آقای نعمت زاده پرایدسوار شن میبینند خیانت که نیست بلکه خدمت است ماشین 10 میلیونی یک ساله 100 درصد گرون شده حالا 100 درصد ارزان کنندبا کیفیت آشغالی که داره
    • حسن ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      بله خیانت به جیب مدیران . خیلی رو دارن بدترین ماشین ها رو با پول بیت المال چند برابر به مردم غالب میکنند بعد هم طلب کار هم هستن!!
    • رضا ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      خيانت خريد خودرو ايراني هست!!! توهين به شعور مردم ديگه بسه!!
    • ا م ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      ما اگر با دنیا بجنگیم کمتر کشته میدیم تا تولید خودرو بد
    • خالد ... ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      فکر کنم خیانت این است که پراید برای ایرانی 20 میلیون پول باید بدهد ولی در عراق 4میلیون می عروشند ...من خودم در سلیمانی خریدم برای کارهای مسخره و بازی بچه ها ...از مریوان
    • محسن ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      دقیقا اگر این نظر سنجی را در سطح جامعه انجام دهید خواهید دید همه مردم کشور (به جز معدود افرادی که منافعشان به خطر می افتد) با این امر که خریدن خودرو ایرانی خیانت است موافق هستند. وقتی دو شرکت بزرگ خودرو سازی که متعلق به همین مردم است باز هم با کمال بی حیایی اقدام به سرکیسه کردن مردم می کنند!!!
    • علی ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      خیانت یعنی خودروی ایرانی با قطعه بنجل چینی با نام اروپایی این خیانت ودروغ گویی به مردم است ایا چنین خورویی را باید خرید ایران خودرو وسایپا مسول این همه کشتار مردم هستند و جوابگو هم نیستد
    • سما ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      اگه به گفته ایشون باید از صنعت داخلی حمایت کرد خوب به ایشان بگید که از خرید هواپیماهای با کیفیت خارجی منصرف بشه و بره همون ایران 141 رو بخره و تمامی مسافرتهاشو با همون بره. اون موقع میفهمه که حمایت از صنایع داخلی هم یه حد و مرزی داره نه با این صنعت خودرو سازی داغونمون هر سال کشته های زیادی رو فقط به خاطر عدم کیفیت و ایمنی خودرو بدیم. واقعا" برای شما به عنوان وزیر متاسفم
    • یاسین ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      چطور یه مسئول در این سطح اجازه توهین به مردم شریف رو میده؟ آیا این مردم همان هایی نیستند که ما در تمام صحنه های انقلاب از اون ها به عنوان پشتوانه های انقلاب یاد میکنیم حالا شدن خیانتکار و ضدانقلاب؟! ظاهرا این کمپین خیلی موثر بوده، از مردم شریف تقاضا دارم به این حرکت قهرمانانه و شرافتمندانه ادامه دهند.
    • اسی ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      خریدن این قوطی حلبی ها که با فشار انگشت بدنه هاشون جابه جا میشه خیانته شما بیا با دستت فشاری به بدنه ی پژو یا پراید بده اگر ماشین بدنش نرفت داخل و مچاله نشد اونوقت برو بخر... خدا لعنت کنه تمام کسایی رو که با جون مردم بازی میکنند. نخرید و نخرید..
    • علی ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      کسان خیانت کرده انده وباید محاکمه شوند که به اعتماد عمومی خیانت کرده و سرمایه های ملی را به هدر داده اند وعلیرغم اینکه سالیان متمادی وزارت صنایع وسازمان گسترش ودوشرکت بزرگ خودرو ساز را در اختیار داشته اند وبا افزایش نرخ ارز بلافاصله این صنعت به کما رفت وکیفیت نه چندان خوب خودروها به بدترین وضع تنزل یافت.ما خواهان محاکمه این مدیران نالایق هستیم. لطفاً منتشرکنید
    • حسن گلاب ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      من فکر میکنم حرفهای نعمت زاده عین خیانت است
    • احسان ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      نه تنها خیانت نیست بلکه نشانه شعور ملت ایران است. تا کسی بر شانه این ملت سوار نشود.
    • رحیم ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      تولید و فروش ماشین های بی کیفیت و گران و بازی با جان مردم بزرگترین خیانت است.
    • حیدر ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      خدا کنه خودروسازان داخلی ازخواب غفلت بیدار شوند . در طول سالیان متمادی متاسفانه ضعف شدید مدیریت باعث پسرفت صنعت خودرو شده .
    • امیر ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      الان بیشتر از سی سال هست که داریم از خودرو ساز داخلی حمایت می کنیم و محصولات بی کیفیتشونو میخریم به امید اینکه روزی خودروسازی ما هم رشد بکنه و به استانداردهای جهانی نزدیک بشه، در واقع این ملت با جونشون از تولید ملی حمایت کردن ولی متاسفانه نتیجش گستاخی و دهن کجی به همین مردم شد...
    • abolfazl ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      خیانت کار خودروسازان هستند که سالها با ساختن ارابه های مرگ جان صدهاهزار ایرانی گرفتند وخانوادها را داغ داروبیسرپرست کردند وصدها هزارزن رابیوه وفرزندانشان را یتیم ودها هزارنفررامعلول نمودند وبدبختانه ترانکه دولتها نیز حمایت کرده ومیکنند وحالاهم که مردم متحد شدند برای انتقام به مردم میگویند ضدانقلاب وخیانت کار
    • جواد ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      ماشبن اقازادهای وزیر ایرانی یا خارجیه!!!!!!!!!!
    • رضا ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      گران فروشی خیانت است
    • ملیحه ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      تولید خودری بی کیفیت خیانت است ، باعث آلودگی هوا ، تصادفات مرگبار ، آتیش گرفتن و...........خلاصه با جان ومال مردم بازی می کنند
    • محمد نیایی ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      آقای نعمت زاده درست میگه , خودش ماشین ایرانی سوار میشه؟..
    • ali ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      کشتن هزار نفر تو جاده با آلتی به نام پراید خیانت نیست؟؟
    • قاسم ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      اتفاقا خریدن خودرو بی کیفیت داخلی خیانت است ولی به خانواده خودمون چون امنیتشون به خطر میفته نخرید آقا مگه از جون عزیزانتون سیر شدین
    • محسن ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      معلومه که نه.خیانت یعنی چاپیدن مردم و بازی کردن با جان و مال مردم کاری که سالهاست خودروسازها میکنند و خائن کسانی هستند که این مردم نجیب و شریف رو به بازی گرفتند و شرم هم نمیکنند.
    • آرش ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      0 0
      در این شرایط خودرو های بی کیفیت و گران قیمت خریدن خودرو خیانته
    • پیاده ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      0 0
      وزیر!آیاتو وخانواده مکرمه سوار اینگونه فرغونها میشی؟
    • علی ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      0 0
      آره خیانته میخای همه روبنداز اوین
    • دلسوز ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      0 0
      در اوایل دهه 80 که عده ای در خصوص برنامه های اجرا شده در دریاچه ارومیه اعتراض کرده بودند از طرف رییس سازمان حفاظت از محیط زیست دشمن دولت خوانده شده بودند اما .... حالا وزیر صنعت از همون حربه داره استفاده میکنه تا جانهای بیشتری از بین بره! در ضمن سوال اینجاست کدوم مسئولی سوار خودروی ملی میشه؟!
    • ایوب ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      0 0
      خریدن ازاین خودروسازان که همواره درحقیقت به این مردم مظلوم خیانت کرده‌اند عین خیانت است
    • مهدی. ح ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      0 0
      خودروهایی تولید شما خیانت نیست، آدم باید یکمی خجالت بکشه
    • حسین ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      0 0
      خودروهای ایرانی با اسباب بازی برابری میکنن ومتاسفانه فقط روز به روز گرونتر میشن . به نظر من بهترین کاره ممکنه که هیچ کس نخره تا بمونه روی دست مسولاش
    • بهروز ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      0 0
      شما را به خدا به اقاي وزير اطلاع دهيد اين نظر مردم هست لطفا بخوان و دربارش فكر كن
    • علی ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
      0 0
      نه نیست
    • متین ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
      0 0
      به نظر شما خودرویی با کیفیت کم و غیر قابل اعتماد ارزش خریدن وپول دادن را دارد؟ به نظر شما جان مردم ارزش با کیفیت تر شدن محصولات داخلی را ندارد؟ چطور میشه که نخریدن خودروی ملی خیانت است اما به خطر انداختن جان مردم خیانت نیست؟
    • test ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
      1 0
      نه
    • محمد ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
      1 0
      پراید امنیت نداره رفیق من با همین پراید کشته شد در عوض طرف مقابل چون سوار ماشینی غیر پراید بود زخمی شد خیانت خریدن آشغال اینها هستش
    • سعید ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
      0 0
      بانظردیگر دوستان موافقم متاسفانه خودروسازان درفکرارتقائ کیفیت نیستند
    • ابتکار ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
      0 0
      خیر بلکه بسیار کار خدا پسندانه است چون جلوی بی مسئولیتی خیلی از کله گنده ها گرفته می شود
    • علی ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
      0 0
      من پرایددارم اون ترمز مسخره ای بی اس واقعا بی کیفیته
    • فراهانی ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
      0 0
      ازقدیم گفته اند سزای گران فروش نخریدن است . چه دلیل دارد پراید را به خارج میدهیم یک دهم قیمت داخلی آن و یا سمند را همینطور آنهم با کلی ناز وادای سرویسهای بعد از فروش. نخریدن خودرو داخلی با این قیمت ها میتواند تاثیر زیادی روی سایر قیمتها داشته باشد و کار پسندیده ای است بشرط توام بودن با نخریدن خودروهای خارجی درمقطع فعلی
    • امین ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
      0 0
      خیانت خریدن لگن های آشغال ایرانیه
    • عالی سا ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
      0 0
      جناب وزیر گران فروشی خیانت است نه نخریدن میخواهید مردم از گران فروشی حمایت کنن ضد انقلاب وخائن گران فروشان هستند
    • محمد ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
      0 0
      آمار کشتار مردم توسط محصولات ایران خودرو بیشتر از جنایت داعش در عراق است...
    • سوریون ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
      0 0
      نه معلومه که نیست یه عده دارن با جون مردم بازی میکنن اونا خائنن
    • م تنها ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
      0 0
      اگرخيانت اين است كه به زن وبچه هاي خود خيانت كنيم وخودروي بي كيفيت قطعات چيني وارد شده خائنين را سوار شويم پس بهتر است همان خودروي چيني سوار شويم كه انتخاب خودمان باشد آقاي وزيرخائن كسي است كه بازرگان را مجبور به واردات جنس با كيفيت نكند والسلام
    • حسین اصفهانیان ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
      0 0
      اگر به فکر تولید ملی هستید پس از ملت حمایت کنید نه از جیب مدیران خودروسازی .به جای فتوا دادن و توهین به شعور مردم به مردم بپیوندید.فتوابدهیدکه تولید خودروی بی کیفیت و گران و به بازی گرفتن جان مردم بدبختی که سرمایه ی حلالشون را برای خرید این آهن پاره های حرام ،حرام میکنن و خیانت است و ضرب العجل بگذارید که تا فلان تاریخ باید کیفیت ارتقا یابد و قیمت پایین بیاد.آیا این بیشتر به حمایت تولید ملی نزدیک نیست ؟
    • غلامرضا مهبد ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
      0 0
      سلام به نظر من هرکی خودرو صفر ایرانی بخره به خودش و تولید ملی خیانت کرده زیرا این خودرو سازان هر کاری میکنند الا تولید با کیفیت و حرفشان اینه که ما هرچی تولید کنیم مردم میخرند
    • انصاف ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
      0 0
      خریدن خودرو بی کیفیت با قیمت بالا حق مردم است.
    • مهسا غمگین ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
      0 0
      معنی خیانت ، کردن خون مردم تو شیشه است نه نخریدن ماشین....
    • محمودرضا ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
      0 0
      خيانت نيست.تلنگري به خوروسازان است
    • سیاوش سامانی ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
      0 0
      نخریدن خودروی بی کیفیت که چی بگم بنجل داخلی خیانت، ولی شورولت، بنز، بی ام دبلیو سوار شدن آقازاده ها و سلفی گرفتن با خودرو هاشون و کوبیدنشون بر سر قشر متوسط و ضعیف جامعه و خندیدنشون به ریش ملّت اوج وفاداری و موجب اقتدار وطن.
    • زیبا ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
      0 0
      اصلا هم خیانت نیست. به نظر من با خریدن خودروهای داخلی بیشتر کمک می کنیم که خودروسازی پیشرفت نکند.
    • عبد ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
      0 0
      نگو پراید بگو ماشین کشتار جمعی !.مسئولین برین خجالت بکشین.
    • سارا ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
      0 0
      اصلا خیانتنیست بلکله احقاق حقوق از دست رفته شهروندی است. آیا مسئولین معنی خیانت را می دانند که به این راحتی درباره نخریدن خودرو و اختیار مردم بکار می برند؟
    • حسن رحماني ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      0 0
      من هم با كيفيت ضعيف خودروهاي داخلي خيلي مشكل دارم ولي به نظر مي رسد اين كمپين قصد ضربه زدن به دولت را دارد و دلواپسان تحريم كه مي بينند كاسبي اشان برهم خورده قصد ايجاد بحران در بدترين سال مالي كشور دارند.
    • رضا ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
      0 0
      تنها در ایران وزیر مملکت ملت را به خیانت متهم می‌کند در هر کشور دیگری آقای وزیر مجبور می‌شد جل و پلاس‌اش را جمع کند برود پی کارش. خرید یا نخریدن هر جنسی چه بنجل چه مرغوب حق هر مصرف کننده است. تولید کنند تنها با تولید جنس مرغوب و ارزان می‌تواند فروش داشته باشد.
    • مهدی داودی ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
      0 0
      خیانت نیست کیفیت پایین خودروظلم بر مردم است
    • نگار ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
      0 0
      آقاي وزير چندتا خانواده بي سرپرست شدند ؟ چقدر از آلودگي مردند فقط بخاطر يه فبلتر ساده !!!! هيچ جاي دنيا خودروسازي به اندازه ايران سود آور نيست اما چه خدماتي به ملت دادين؟؟؟!! كل كيفيت و امنيت زندگي ما فداي سود خودروسازا شده حالا مردم كاري رو انجام ميدن كه بايد مدتها پيش مي كردن. آشغال چيني رو سر هم بندي كنيد تحويل مردم بديد خيانت نيست، دفاع مردم از حقشون خيانت !!!!! است؟؟؟؟
    • رضایی ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
      0 0
      خیانت بلایی هست که این دولت بر سر صنعت آورد
    • بی نوای رنجبر ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
      0 0
      خیانت را کسانی مرتکب می شوند که قطعات بنجل را بر خودرو های 3 میلیونی سوار می کنندو بیست میلیون می فروشند لطفا کمپین ادامه
    • محسن فلاحتی ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
      0 0
      قطعا خیر
    • مهران ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
      0 0
      خرید خوردوی ایرانی عین خیانت است
    • amir ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
      0 0
      اقای نعمت زاده فکر می کنند وقتی ما میگیم خودروی داخلی نخرید یعنی بریم خودروی وارداتی و چینی بخریم 'که میگن خیانت است.اما منظور ما این است که : بابا ما پول خودروی درب و داغون داخلی رو هم نداریم و نسبت به امکاناتش گرون است!حالا از کجا بیاریم ماشین خارجی بگیریم که ایشان میگن خیانت به تولید ملی.......!خواهشا یکی ایشون رو توجیه کنه!!!!
    • رضا ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
      0 0
      یک بازنگری در تولید خود رو باید صورت گیرد . این سبک تولید در دنیا منسوخ است . با توجه به خسارت تصادفات و مصرف سوخت بالا اقتصادی نیست. اشتغال ان هم کاذب است. باید واردات آزاد شود و این افراد هم به توع دیگری مشغول به کار شوند.
    • مجتبی نظری ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
      0 0
      آیا جان مردم موضوع بی اهمتتی است؟ من از حرفای وزیر تعجب میکنم... حیف از اسم وزیر... متاسفم برای ایشون
    • مهدي طاهريان ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
      0 0
      خيانت كه نيست بلكه خدمته جناياتي كه اين شركتهاي خودروساز كردند در حق هم وطن هاشون !!!!! هيتلر در حق دشمنهاش نكرد .....
    • مرتضی ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
      0 0
      ساخت خودرو باحلب روغن نباتی خیانت است
    • مسعود ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
      0 0
      بعد از سن بازنشستگی در ۸۰ سالگی همچنان کار کردن خیانت نیست آقای وزیر.
    • ایرانی ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
      0 0
      افتخار ما ایرانیا اینه که زیر بار حرف زور نمیریم میخریم ولی خودروی خوب میخریم و خیانت نمیکنیم تا خیانت نبینیم
    • ابی ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
      0 0
      اقای نعمت زاده خودشون خودرو ایرانی میخرن
    • علی مهندس مکانیک ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
      0 0
      البته اگر دشمن پشت پرده باشه بله.البته نباید فراموش شود که خودروی بی کیفیت بی کیفیته . نیاید گون باشه مثلا پراید 6 ملیون
    • داود ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
      0 0
      واژه خودروی وطنی خیلی خنده داره وقتی بیشتر قطعات از چین وارد میشه حتی لاستیک.
    • امیر ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
      0 0
      اقای وزیر ماشینت چیه؟ پراید یا پژو؟ این دو تا فرغون پیش رفته رو شما تو عراق و سوریه و افغانستان چند میدید؟ خیانت اونای میکنن که با الفاظ دینی سرمردم کلاه میزارند
    • محسن مناني ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
      0 0
      خير خيانت نيست بلكه مبارزه با جنايت است .
    • حسین جباری ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
      0 0
      نه خیانت کار خودرو ساز است
    • مهدی ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
      0 0
      تیبا خریدم داخل کاسه چراغهای جلوی ماشین که از جنس پلاستیک هست ذوب شده و مثل شمع آب شده آمده جلوی لامپ هارو گرفته لطفا ازبین من خریدار وخودرو ساز ایرانی خیانت کار را مشخص کنید
    • حسین ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
      0 0
      هرچیز قیمتی دارد سزای گران فروش نخریدن است
    • ایرانی ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
      0 0
      نخریدن گاری ایرانی خیانت نیست آقای نعمت زاده خودش وخانوادش که سواره این گاری ها نمی شن تا درک کنند مردم چی مگن
    • مجید ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
      0 0
      سلام دیگه همه ، همه چیز رو گفتند خیانت اونی میکنه که اشغال به خورد مردم میده.
    • نوری ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
      0 0
      خریدن خودروی بی کیفیت با قیمت گزاف از خودروسازان فربه، تنبل، بی تحرک و غیر رقابت پذیر از مونتاژکاران دخلی (ونه خودروساز) خیانت به کشور و ملت شریف و مسلمان ایران است. اینقدر از شغل حرف نزنید. هر قطعه ای که برای خودرو می خریم چینی از آب در میاد. خرید خودروی داخلی یعنی ثرتمند شدن شرکتهای چینی، و شرکتهای پژو و .. برای فروش قطعات خودروهایی که هرکز اجازه تردد در جاده های اروپا را ندارند است و در مقابل مرگ نه تنها جان هزاران انسان بلکه مرگ آرزوی رفاه و زندگی انسانی این ملت است.
    • بيگي ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
      0 0
      نه خيانت نيست. خدائيش بنانگذار ايان ناسيونال رو بياريد ببينيد پرايدرو به مردم ۳ ميليون ميفروشه يا نه.
    • کمال ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
      0 0
      بهتون قول میدم که اینا اجازه نمیدن پای ماشین های خارجی با کیفیت به قیمت مطلوب وارد بازار ایران بشه چرا که اگر اینطوری باشه من نوعی دیگه حاضر نیستم یه مشت آهن پاره به نام ماشینو از ایران خودرو یا سایپا بخرم. خوب عقل حکم میکنه که مردم هم این ماشین ها رو نخرن پس ایران خودرو و سایا ورشکست میشن
    • حسینی ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
      0 0
      نخریدن کالای ایرانی خیانت است .اما در مقابل و با و جود نیروی متخصص داخلی، خودرو سازان به فکر تغییر و تحول و به روز کردن فن آوری و خودروهای خود باشندنه تکثیر خودروهای چینی! صنعت خودروساری کشور را با این سابقه طولانی را با دانش و صنعت انرژی هسته ای مقایسه کنید.
    • م ح ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
      0 0
      گرانفروشی و کم فروشی -اجبار خرید به کالای خاص و بی کیفیت ، عین خیانت است دزدی سر گردنه که می گفتند همینه
    • پرهام ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
      0 0
      کیفیت خودروی ایرانی واقعا مزخرفه.... اما جمعتی میلیونی از کنار این صنعت دارن نون خودشون رو درمیارن. از کارگر گرفته تا مدیرعامل. نخریدن هم تا یه جایی خوبه اما اگه قرار باشه کلا این صنعت بخوابه علاوه بر این که نتونستیم واسه بیکارا شغل درست کنیم، چند میلیون به بیکارامون به شکل یکباره اضافه میشه
    • مریم ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      0 0
      خدا کنه مردم ادامه بدن به این نخریدن ....
    • محمد ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      0 0
      آيا غير از اينه كه همين وزارت بازرگاني سابق مياد و تعرفه اي 90 درصدي براي واردات خودرو تصويب ميكنه كه خودروسازهاي داخلي توليدات بي كيفيت و آشغال خودشونو با اعتماد به نفس بيشتري به مردم بي گناه بفروشن. خوب آقاي مهندس نعمت زاده. پدر اقتصادر ايران بيا و بازارو رقابتي كن. تعرفه واردات خودرو رو 4 درصد اعلام كن ببينم ايران خودرو ميتونه يه لاستيك پژو بفروشه؟ كاري كه اين دو خودروساز تو اين سي سال با اين ملت كردن بزرگترين رانت كشور بود ولي در غالب قانون. مستاسفم كه سهسال از عمرم رو خودرو ايراني سوار شدم.
    • علی ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      0 0
      نه، خیانت نیست نباید برای دو ملیون نفر به هفتاد ملیون نفر ظلم بشه بردارید تعرفه را تا فضا رقابتی بشه*
    • مهرداد ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      0 0
      باسلام. بله باخریدن خیانت به مردم است خداوکیلی خودشان سواربراین ارابه مرگ می شوند
    • مهدی ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      0 0
      خیانت نیست ، تلنگر است که خدایی کرده یا نکرده مردم برای لوازم و محصولات دیگر داخلی کمپین تشکیل ندهند.
    • اميد هژبر ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      0 0
      اين كمپين شروع اتحاد مردم براي نه به اجبار و نه به انحصار ونه به زوري بودن خيلي از چيزهايي است كه مردم ايران با ان دست به گريبان هستن كه يكي از اونها خودرو داخلي است
    • خائن چه کسی است؟ ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      0 0
      آیا خودرو ی خود خودرو سازان هم خودروی ایرانی هستش ؟
    • ایرانی ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      0 0
      یکی از اشتباهات فاحش آقای روحانی، انتخاب آقای نعمت زاده به عنوان وزیر صنعت بود. امیدوارم دکتر روحانی در انتخاب ایشان تجدید نظر کنن. در حرفای آقای نعمت زاده، بهره بردن و سهیم بودن ایشان در سودهای شرکت های خودروسازی کاملا واضح و مشخصه. موضوع تا بدانجا واضح و مبرهن است که ایشان به خود جرات می دهند فتوا صادر کنند و نخریدن خودرو توسط مردم را توهین بدانند و آنها را ساخته دست استکبار جهانی بدانند. آقای نعمت زاده دید خود را عوض کنید. آقای نعمت زاده فکری هم به آخرت خود کنید.
    • حسین ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      0 0
      من بنظرم خریدن خودرو خیانت است به مردم ایران
    • مهدی ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      0 0
      خریدن خودروی صفر خیانت است و بس
    • امیر ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      0 0
      نه خریدن خودرو خیانته نه نخریدن خودرو خیانته هر کی نیاز داره میره میخره این کمپین و این حرفها هم کشکه اگه راست میگید یه کمپین بذارید کسی میوه نخره برنج نخره و .... قیمت تمام محصولات تو ایران چند برابر نرخ جهانیه خودروها هم وقتی بازار به ثبات برسه و تکلیف مردم با بعضی مسایل معلوم بشه دوباره رونق میگیره
    • mahdi ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      0 0
      بله خیانت است ولی نه به دولت به خانواده ی خریدار
    • Rahimy ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
      0 0
      اگر جناب آقای نعمت زاده اتومبیل شخصی ان هم ایرانی بود چنین حرفی نمی زد آقای نعمت زاده فراموش نکنید با رای همین مردم شما وزیر شدی الان آنها را خیانت کار به نظام می دانید /امیدواریم که ایشان دیگر چنین اشتباهی نکنند
    • mim ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
      0 0
      هم خرید خودرو ایرانی و هم خارجی با این قیمتها ظلمه یه سری به قیمت خودرو خارجی تو مناطق آزاد بزنید والله ظلمه ظلم
    • فيروز جهانگير ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
      0 0
      با سلام › اگر نخريدن خيانت است › لطفا از ماشين آقايون دولتي رده بالا سئوال كنند › خائن ها معلوم مي شوند.
    • اردستانی ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
      0 0
      نخریدن خودرو. ایرانی خیانته اما نخریدن فرغون ایرانی خیلیم خوبه
    • مهرداد پاکیزه ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
      0 0
      به نام یزدان پاک ،شاید بعنوان یک شهروند عوام و ساده ایرانی نه دغدغه های وزیر محترم ،نه محدودیتهای مدیران خودروساز وطنی و از همه مهمتر سیاست های کوتاه مدت و درازمدت زمامداران میهن عزیزم را نشناسم.اما بر این باورم که در کمتر کشوری بزرگان دیارشان با چنین ادبیاتی با ملت شان سخن میگویند.اجازه دهیم به دور از تفکرات منفی این بار ملت خود تصمیم بگیرند.حساسیت این امر از بسیاری کالاها و محصولات دیگروطنی بالاتر است .بحرانهای گوجه فرنگی و امثال آن در طول سالیان گذشته با فراز و نشیب همراه بوده اند.اما ...
    • س.ک ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
      0 0
      مانند همه ی هموطنانم، هرگز
    • محمد ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
      0 0
      خریدن اذکاسب کم فروش وگرانفروش حیانت است
    • رضا ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
      0 0
      هرکس خریده خیانت کرده خودروسازی ایران دردوران حمایت ازمردم ازاب گل الود ماهی گرفت وخیانت کردن حالانوبت مردمه
    • راستی ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
      0 0
      هروقت آقایون مسوولین خودشون واقعا و همیشه از پراید و امثالهم استفاده کردن حق اظهار نظر دارند...و اگه نه به گفته خودشون پس خائن خودشون هستند...
    • فروزنده ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      خریدخودروی بی کیفیت خیانت است
    • عليرضا ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      تنها راه ممكن براي حل اين معضل ، اطلاع رساني دقيق و شفاف آناليز قيمت اين خودرو هاي به اصطلاح داخلي است....
    • عليرضا ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      تنها راه ممكن براي حل اين معضل ، اطلاع رساني دقيق و شفاف آناليز قيمت اين خودرو هاي به اصطلاح داخلي است.. بايد به مصرف كنندگان ايراني (صاحبان اصلي سرمايه ملي كشور) احترام گذاشت، ايشان بايد بدانند چنددرصد از قيمت پرداختي به جيب كارگر مي رود چنددرصد قطعات سهم تحقيق و توسعه در اين كارخانجات چقدر است و از همه مهم تر چقدر از قيمت هر خودرو به حساب مديران ارشد، سهام داران ، آقايان ، آقا زادگان ، بنيادها و ...واريز مي شود. در اين صورت بهتر متوجه خواهيم شد چرا بعضي ها سنگ خودرو داخلي را به سينه مي زنند
    • غلی ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      به خدا خیانت نیست
    • ایرج ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      تا زمانی که خودرو ارزون نشه و کیفیت اون ارتقا پیدا نکنه نبایستی خرید.
    • پدرام رادمنش ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      خریدنش خیانته
    • ا-ک ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      جناب وزیرملت دشمنان به نظام و ملت راخوب میشناسنددرضمن بجای توهین به مردم فکری بحا ل اقتصاد وبازاروکیفیت خودروها بفرما
    • یاسر ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      نه
    • مهران ایمانی ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      خیانت آن انست که از کار دزدیده شود و جان مردم بیچاره به خطر افتد. خیانت آن است که شما پولتان را از دست بدهید؟ این طور صحبت کردن واقعا موجب تاسف است. دقیقا مثل این میمونه که به نوزاد شیر فاسد بدی و بگی چون پول دادی .کمی هم به فکر مردم باشید. البته وقتی خریدی انجام نشه ، درست میشه
    • محمود احمدی ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      بنظر بنده خیانت در خریدن این خودروهای بی کیفیت و قیمت واقعآ گران است و خیانت اصلی را جناب وزیر با حمایت بی دلیل و بی منطق خود از خودروسازان انجام می دهد.
    • ارسلان ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      خرید خودروی بی کیفیت ایرانی حمایت از جنایتکاران خودرو ساز است پس با نخریدن این اشغالها کمک به خودمان کردیم
    • محمدی ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      دوستان مشکلات عمده خودروسازان داخلی عدم کیفیت خودرو وقیمت بالای ان بااین روند ماشینهای داخلی تبدیل به توپهای جنگی شده اند که جان بیشماری از هموطنان رادر هر ثانیه میگیرد بدون انکه به حق زندگی وخانواده عزیزان انها توجه خاصی شود به نظر میرسد بانخریدن دولت به فکر چاره خواهد افتاد هم در زمینه خودرو هم ایمنی جاده اگر مردم هماهنگ باشند این کار نتیجه خواهد داد
    • ح.ز ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      خیر خیانت نمی باشد بلکه خودروسازان با ساخت خودروهای بی کیفیت و دریافت هزینه های گزاف ، به مردم و کشور خود خیانت می کنند.
    • مسعود ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      نه
    • محمد فرج الهی ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      اگر نخریدن خودرو داخلی خیانت است تولید خودروی به کیفیت با قیمت بالا جنایت در حق مردم است
    • محمد ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      کدام خودروی ملی را می گویید ؟؟! خودرویی که با افزایش قیمت دلار، گران می شود، ملی نیست. یک کارگر ایرانی با حقوق مصوب 800 هزارتومن باید ماهی چقدر پس انداز نماید تا قبل از مرگش موفق به خرید این خودروی ملی شود؟! خرید این خودرو خیانت به وطن است.
    • جمشید ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      آقای نعمت زاده بازی با جان مردم چی پس؟ آیا کسی این حق رو نداره که بخواد یه خودروی مناسب که لااقل امنیت جانش رو فراهم کنه رو نداره؟ وقتی نمیتونید یه خودرو با کیفیت و قیمت مناسب تولید کنید چرا تاوانش رو باید مردم پس بدهند؟
    • 9 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      خرید خودروی بی کیفیت ایرانی با قیمتهای فعلی کاملا خیانت به ملت است
    • عليرضا ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      تنها راه ممكن براي حل اين معضل ، اطلاع رساني دقيق و شفاف آناليز قيمت اين خودرو هاي به اصطلاح داخلي است.... بايد به مصرف كنندگان ايراني (صاحبان اصلي سرمايه ملي كشور) احترام گذاشت، ايشان بايد بدانند چنددرصد از قيمت پرداختي به جيب كارگر مي رود چنددرصد قطعات سهم تحقيق و توسعه در اين كارخانجات چقدر است و از همه مهم تر چقدر از قيمت هر خودرو به حساب مديران ارشد، سهام داران ، آقايان ، آقا زادگان ، بنيادها و .... واريز مي شود. در اين صورت بهتر متوجه خواهيم شد چرا بعضي ها سنگ خودرو داخلي را به سينه مي ز
    • علی ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      با سلام خریدن خودرو خیانت به مردم است . با خریدن خودروهای بی کیفیت ایرانی جیب بعضی ها پرتر میشه و باعث عدم توجه کافی به کیفیت کالا و کاهش بیشتر کیفیت میشه .نتیجش هم مرگ هموطنانمون در حوادث رانندگی هست که هر روزه می بینیم و می شنویم ! می گویید به سرمایه ملی خیانت می شود ؟ آهان یعنی با اختلاص و رانت و بخور بخور به اقتصاد کشور خیانت نمی شود ؟ فقط مردم باید از خیانت مبرا باشند و مسئولین هر کاری دلشان می خواهد بکنند ؟ خیلی جالبه !
    • امین ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      خیلی پر رو ان واقعا !! سریع هم احساسی می کنن قضیه رو، حمایت از تولید داخلی فقط در صورتی عقلانیه که جنس داخلی قابل رقابت باشه با جنس خارجی ، مغز خر که نخوردیم به بهانه حمایت از جنسهای افتضاح داخلی پولی که به سختی در میاریم رو بریزیم دور نه نه نه ، خودروی داخلی دیگه برای من و اعضای خانوادم و دوستانم مرد
    • گلپایگانی ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      احتکار، گران فروشی و کم فروشی به صراحت حکم اسلام حرام است.
    • جلا ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      تمام مدیران خودرو ساز سالیانه بیش از 250000000تومان پاداش واضافه کار میگیرند وخیلی بذل وبخشش دارند اگر تمام قطعات خودرورا از باز تهیه کنید ویک خودرو بسازید قیمت ان نصف کارخانه میشود حساب کنید مردم نخرید
    • محمد ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      خيانت آن كسي مي كند كه جان انسانها برايشان ارزش ندارد وكالاي بي كيفيت توليد مي كنند
    • بی نام ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      بنده کلیه اعضاء خانواده ام را بخاطر بی کیفیتی خودرو های شرکت ایرانخودرو (پژو 405) از دست داده ام و همه آنها فوت کرده اند آقای نعمت زاده آیا این خیانت به بنده نیست ؟؟؟؟؟ آقای نعمت زاده خودتون خودرو خارجی سوار میشویید ولی مگه مردم ایران را از سر راه پیدا کردی که داری با این بی مدیریتیت مردم بی گناه ایران را به کشتن میدهی؟؟؟؟؟ اگر خانواده خودت از دست داده بودی آیا واقعا خودرو ایرانی سوار میشیدید؟؟؟؟؟ انشالله خداوند از دلت در بیاره نعمت زاده پول پرست و پست طلب که حاضری بخاطر پول مردم ایران را بکشی؟؟
    • سلام ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      این حاصل سی سال بی توجهی به مشتری است. این حاصل گرفتن پول زور و حرام از مردم است ولو اینکه وجه خیانتو.... هم روی بگذارند بالاخره حق الناس را نمی شود اغماض کرد. خوبه مسئولین هم از نگاه مشتری به ماجرا نگاه کنند. در قران دو جا ویل بکار رفته یکی ویل للمطففین و یکی هم ویل لهمزه لمزه مختصر و مفید یعنی وای به حال کم فروشان و هر که ابروی کسی رو ببره.
    • مهدی عرب قاینی ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      بر همه ی ملت مسلمان جهان واجب است از خرید خودروی ایرانی خود داری فرمایند.منبعد خرید خودروی ایرانی در حکم مبارزه با امام زمان حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) بوده و مطلقا حرام است.
    • ارش ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      نخرید-نخرید-نخرید تا فروپاشی این دو شرکت خونخوار و بنگاه دزدی بعضی اقا یون خودرو داخلی نخرید.
    • تحليلگر ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      بله خيانت به كشور است و خيانت به مردم و به همين دليل است كه خود اقايان از بالا تا مديران رده پايين هيچكدام ماشين داخلي نميخرند
    • پابی ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      عین عدالت ست نخریدن این ارابه های مرگ
    • فرهاد ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      چرا مردم ایران باید خودرو را چند برابر سایر ملتها بخرند ایا جرمی مرتکب سدند که باید مجازات شوند؟
    • غلام ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      با سلام متوجه شدم كه شما داريد فقط نظر يك گروه را بيان مى كنيد و يك نوع سانسور فكرى داريد أجرا مى كنيد كارى بدى است و داريد خود خوشحالى مى كنيد
    • سلیم ساله ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      آهای کسانی که دم از خیانت و حرام بودن میکنید خودتون بنز سوار میشین . اختلاس می کنید . ما رو تشویق به خرید ارابه مرگ میکنید . دمتون گرم پیشکش خودتون . به نظر من خرید خودرو ایرانی حرام از هر نظر . در اسلام گفته شده, هر چیزی که باعث ضرر میشه ,یا مکروهه , یا مباح , یا ... یا حرامه. به نظر من حرام مطلقه.وسلام
    • سعید ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      نه خیانت یعنی ایرانی را از کیفیت محروم کردنی چه فرقی میکنه وقتی قطعه ساز با کیفیت ایرانی کنار گزاشته میشه و جیب چینی ها پر پول میشه
    • اسماعیل ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      بله خیانت به جان سر نشینان است
    • مهدی ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      نخریدن خودرو خیانت به مردم چین واسطه های لوازم یدکی است
    • ایرانی ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      آقای وزیر سلام شما چه ماشینی سوار میشوید
    • محمد كسايي ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      0 0
      خريد خودرو صفر ممنوع
    • محدثه ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      خیانت کار خوروساز هاست ک مردم مارو بخاطر کیفیت پایین خوروهاشون میکشن .... ایرانے نباید اینجور خودروی بی کیفیتی سوار بشه وسلام
    • مجيد ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      خريدن خيانت است
    • علی سبحانی ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      این ماشین های که میزن خودشون سوار نمیشن ادم دردشو به کی بگه اخه دزدی تا کی
    • غلام ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      و سانسور عقايد مختلف كه مخالف اين تحريم هستند نيز خيانت است فقط مغز كوچك تحمل عقايد مخالف را ندارد ترس از حقيقت تنها در مغزهاى هاى كوچك است
    • ضدخائنین ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      باسلام خاین مردم نیستند .دراصل خاینین شرکتهای خودروسازکه دراصل بنجل ساز ند وبه دروغ به ملت میگویند خودروی ملی درصورتی که بیش از 85درصد قطعات چینی ومونتاژایران میباشد....دروغگو وخائن وضدانقلاب وضدمردم شرکتها وسهامداران ومدیران وهمچنین مسئولین حامی این شرکتها هستند همون مسئولی که خودش عمرا اگر خودروساخت ایرانخودرو ویاسایپارو سواربشه...میگیدنه یک سر به سایت خودری شخصی نسئولین بزنید تاببینید چه کسانی خائن وضدمردم هستند......خریدن خودروی داخلی خیانت است به خود وخانواده ایرانی
    • یاسر ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      خیربهترین کاراست .وسزای گران فروش وبدل انداز نخریدن است
    • على دهدار ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      دوستان عزيز چرا بازار خودروى ما همانند تمام كشورهاى دنيا نبايد باز باشد؟ اگر خودروهاى خارجى بدون تعرفه گمركى به ايران وارد شوند پس قيمت خودروهاى خارجى در بازار نصف ميشود و در نتيجه خودرو سازان داخلى براى كيفيت خودروها و رقابت با خودروهاى خارجى تلاش بيشترى خواهند كرد. پس به نظر من اگر تعرفه گمركى خودروهاى خارجى برداشته شود خودبخود مشكل حل خواهد شد.
    • حسین ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      نه اصلا
    • ارمین ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      ما خودری ایرانی میخریم ولی با کیفیت روز دنیا و قیمت قیمت واقعی آن نه خودری طراحی ده شصت و با قیمت خون مردم یکی اینها را حالی کنه مردم چیز نیستند که بابت پراید 5تومنی 20تومن بدن به خودتان بیاین
    • احمد ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      این همه کشته به خاطربی کیفیت بودن حودروداخلی خیانت است نه نخریدن آن
    • محمدرضا ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      جداً خیانت را افرادی می کنندکه ماشینی که حدود12ملیون هزینه تولیدش است رامی فروشند 20 تا 30 ملیون وباتوجه به پائین بودن استاندارهای خودروها علاوه بر کشتن نیروی توانمندجامعه باعث تولید هزینه درمان وازکارافتادگی هم می شود آیاکسی دلیلی داردکه دراثراستفاده از خودروهای داخلی یک نخبه علمی ورزشی........ فوت یاازکارنیافتاده نشده باشد .؟( نخبه کسی است که هرقرن درهرکشورشاید یکنفربدنیا بیآید).
    • آرش ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      شاید یک روز آه ناله مردم گریبان گیر ایران مسئولین خودرو شد
    • mohammad mehdi ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      ایا خودروی بی کیفیت با قیمت بالا ظلم و خیانت به مردم کم درامد وفقیر نیست
    • . ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      حمایت نکردن از تولیدات داخل جایز نیست ...ولی کسی هم نگفته آشغال بخیرید چون داخلیه شما مردم رو حالو گیر آوردید...بترسید از از این جماعت صبور .بترسید....
    • حسن ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      خیانت؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! ماشین صفر میخری(اونم با قیمت نجومی) دنده عقب نداره، این خیانت نیست؟
    • نیما ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      پول کجا بود ک خودرو بخریم!ملت تو تامین خرج روزشون موندن!!!
    • آرمان عبدی ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      لطفا به فکر جیب مردم باش آقای نعمت زاده ، در عرض یکسال قیمت پراید صفر 7 میلیونی رو بردید 24 میلیون حالا میگید نخریدن خودرو خیانت است.
    • 1 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      ماشین ده سال پیش تولید داخل سگش می ارزه به ماشین صفر امروز با 3 برابر قیمت بیشتر . 1 مسئول بیاد پراید بخره سوار بشه من پارکینگ سایپا رو یکجا می خر م !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • علي احمدي ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      0 0
      اصلا و به هيچ وجه خيانت نيست. خيانت يعني چي وقتي مردم هر روز با يك تصادف كوچك قطع نخاع يا فوت مي شوند
    • پویا ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
      0 0
      من که نمیخرم شما رو نمیدونم
    • خودروی صفر نمی خرم ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
      0 0
      برای پاسخ به سخنان نعمت زاده راس ساعت 10/5 امروز رفتم از خرید دو خودروی ثبت نامی ایران خودرو انصراف دادم. امیدوارم مردم همیشه با هم و محکم باشند تا خقوقشان محترم شمرده شود
    • پسر شهید ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
      0 0
      خائن کسانی هستند که جان مردم برایشان جزو بی ارزشترین متاع این مملکت حساب میشود مرگ بر قاتلان سرمایه دار خائن
    • من ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
      0 0
      پس سیمان چی؟ فولاد چی ؟ نساجی چی؟ همه خوبند یا باید تحریم شوند ! بما میگویند در حال توسعه . یعنی کارمان در حال بهبود است . حالا کارگرانمان را بیکار کنیم . مونتاژکارها را به جمع بیکاران بفرستیم ، خوبه ؟ مدیران دولتی که حقوقشان را میگیرند و گزارششان را میدهند . شما با این تحریم بحق ولی بیموقع به چه کسی کمک میکنید ؟ ایا با این دلیل باید همه صنایع را تعطیل کنیم ؟ باید مواظب آشی که برایمان بار کرده اند باشیم ، بنظرم کمی رویش روغن زیادی ریخته اند.
    • مسعود کمالی ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
      0 0
      خیر صفر نخرید .خائن کسی است که حقوق مردم رازیرپامیگذارد.
    • کارشناس ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
      0 0
      نه تنها خیانت نیست بلکه عبادت است
    • اوینی ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
      0 0
      به قول احمدی نژاد خودروی ایرانی کیلوی چند علل خصوص پراید
    • علیرضا ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
      0 0
      خیانت باشه یا نباشه حرام باشه یا نباشه. اختیار پولم رو دارم نننننمممممیییییخخخخخرررررممممم ن م ی خ ر م نمیخرم
    • سلام ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
      0 0
      ما سوار ارابه ی مرگ نمیشیم کدوم استاندارد های جهانی رو دارن ماشین های عصر ناصرالدین شاه به ما نفروشین
    • سلام ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
      0 0
      ماشین های دوره ناصر الدین شاه عمرش تموم شده قیمت های عالی با مدل های استاندارد !!!!!
    • خودرو ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
      0 0
      اگر مردم بخرن به نسلهای آینده خیانت کردن
    • جعفر ممبینی ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
      0 0
      خریدن خودروی ایرانی به خاطر کیفیت بسیار پایین اشتباه است.
    • امير ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
      0 0
      نبايد خودرو ايراني خريد تا خودروسازان متوجه فرغونهايي كه ميسازند بشوند. اگر خيلي مرديد خودتان چرا سوار نميشيد؟
    • کجورمرد ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
      0 0
      فکری به حال ایمنی خودرو نکردن و در خطر انداختن جان مردم و خریداران و از هم پاشیدن خانواده ها و بی سرپرست شدن...یتیم شدن..و هزاران مصیبت دیگر که از کنار نا ایمنی ساختن خودرو بوجود میاد خیانت و ظلم و رانت خواری اشکار است......به جای مقصر دانستن مردم و تاختن به ولی نعمتتان به کلاهبرداران حرفه ای و ربا خواران توجه و اخطار اساسی دهید...هر چند چشم ما اب نمیخورد که کسی این وضع را به سامان برساند.
    • امیر ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
      0 0
      خریدن قاتل جان و مال مردم عین خیانت است جناب وزیر ...در ضمن برای اینکه به اعتراضات مدنی مردم نه بگویند و مردم را از امثال این حرکتها نا امید کنند سعی خواهند کرد اولا قیمت دلار را تصنعی بالا ببرند یا حتی قیمت خودرو ها را بالاتر ببرند تا مردم را تنبیه کنند....خوانندگان عزیز اگر مقاومت نکنید نتیجه عکس می گیریم....بیایید یکی دو سال خودروی صفر نخریم .....انشا الله..
    • پروانه ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
      0 0
      خرید کالای خودمون به شرط اینکه کیفیتش خوب باشه کمک به توتیدملیه نه اینکه اونها ارابه ی مرگ بسازن ومردم هم ازشون بخرن تنها راهش نخریدنه
    • میلاد ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
      0 0
      خوشابحالت ای روستایی چه شادوخرم چه باصفایی که با الاغ و اسب تردد میکنی و خیالت راحته که سالم میرسی .نه غم قطعه بی کیفیت داری و نه غم خراب شدن وسیلت تو مسیر و نه قیمتش.الاغ تو به از ایران خودرو وسایپا
    • اکبر فردی ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
      0 0
      نظرات همه دوستان صحیح و متین است . خودروسازها باید خودروی با کیفیت و ب قیمتی معقول به بازار تولید و تحویل دهند قیمت واقعی خودروها نصف قیمت فعلی درمیاد متاسفانه هزینه های جانبی قیمت رو افزایش می ده خودروسازها باید عوارض و مالیات و درصد ...... حذف کنن و کیفیت رو بالا ببرن نظارت کنن
    • محمد جواد ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
      0 0
      صد صد نه خیانت نیست
    • صدر ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
      0 0
      دیشب یکی از مسئولین توبیست وسی مصاحبه می کرد وباکمال وقاحت می گفت خودرو نباید ارزون بشه اصلا نباید چیزی ارزون بشه ..‌.‌‌‌ دولت تدبیرو امید تحویل بگیره .مردمی که رای به این دولت دادن هم تحویل بگیرن
    • ابراهیم ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
      0 0
      ما خودرو بی کیفیت و گران قیمت نمیخواهیم
    • ثانی ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
      0 0
      سلام من بانخریدن موافقم او فتوا به خاطر این میدن که با پول من و شما خودشون و خانواده شون حرام خور بشن چون ماشین خارجی سوار شدن حرام است سبیل گرو بزارین و ماشین داخلی نخرین اما کو سبیل!!!!!
    • علی / مازندران ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
      0 0
      خودروی ایرانی هرگز
    • من ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
      0 0
      من جوگیرنمیشم اماخریدن خیانته.سمنصفری خریدم اب میرفت توچراغهای جلوش.شیلنگ روغن هیدرولیک فرمونش نشتی داشت قفل درب شاگردشم خراب بود.
    • داریوش ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
      0 0
      خیانت را خودرو سازها میکنند
    • احمد ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
      0 0
      بعد از چهل سال چرا یکدفعه خرید خودروی ایرانی تحریم می شود؟ پشت پرده دارد این کمپین.
    • گلين ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
      0 0
      خونريزي كافي است. خودروسازان محاكمه شوند.
    • موحد ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
      0 0
      متاسفانه آقای نعمت زاده در توهمات کارتونی هستند.
    • داود ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
      0 0
      جدای از اینکه خرید خودرو در این برهه اشتباه است و خیانتهایی که خودروسازان کرده اند، اصلا مگه ما خودروی ایرانی هم داریم؟ در اصل ما با خرید خودروی به اصطلاح ایرانی بیشتر به چین خدمت کرده ایم نه ایران
    • علی ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
      0 0
      خیر
    • دوست ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
      0 0
      خردیدنش با این کیفیت خیانت است!!
    • علی موحد ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
      0 0
      این اقای نعمت زاده یه مصاحبه با تلویزیون داره حدود ۱۰ سال پیش باید اون رو دید و با نظر امروزش مقایسه کرد. به نظر من باید جلوی این پدرخوانده که هر کار که دلش میخواد میکنه را باید گرفت.
    • علی ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
      0 0
      نخریدن خودرو صفر خیانت نیستبلکه لطف بزرگی هست.آنقدر مقاومت میکنیم تا خسته شوید
    • mack clarity ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
      0 0
      اگر مدیر عاملی یا سرپرست رده بالای این خودرو سازی ها باشی نهههه چه ایرادی داره؟؟؟ آخه بگرد مردونه پیدا کن ببین خوده همین اشخاصم چیزی رو که ساختن سوار میشن ؟؟؟؟
    • محمد ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      واقعاً خرید خودروی صفر خیانت است
    • آ وید کتابی ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      خیانت کاریست که خودرو سا زان با هموطنان خود میکنند دوست من تیبای هاچ بک صفر گرفته بیچاره ازفرداش هربار بهش زنگ زدیم میگه تعمیرگاهم
    • باقر ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      خریدن یعنی خیانت بزرگ به مردمی که توسط همین خودروهای بی کیفیت در جاده ها کشته شدند
    • جکسون ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      خرید خودروی بی کیفیت ایرانی خیانت است به مردم
    • علی رویانیان ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      خیانت کار ،خودروسازهایی هستند که درقبال جان ومال هموطناشون هیچ ارزشی قائل نشدند،وهیچ تلاشی برای ارتقاء کیفیت وایمنی خودروهشون نکردند چون متاسفانه مطمئن ازفروش خودروهاشون باهرکیفیتی بودند، لطفاً کم نیارین.
    • علی کریمی ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      جناب نعمت زاده,شما که رفتی گوشتو تو آلمان عمل کردی اونم با تکنولوژی که هشتاد سال دیگه میاد ایران چطوریه که صدای مردم رو نمیشنوی
    • مجتبی ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      نخرید
    • پیمان ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      پس عرضه خودرو بی کیفیت وگران خیانت نیست!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • وحید ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      دیگه وقتشه بازار خودرو را رقابتی کنن. باید خودرو خارجی غیر چینی زیر 30 میلیون را دولت وارد کند و به مردم بفروشد تا خودرو ساز داخلی هم از خواب بیدار شود و تولید با کیفیت رقابتی انجام دهد
    • بنده خدا ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      جناب آقای نعمت زاده وزیر محترم صنعت معدن و تجارت با سلام 1- در کدام کشور سازنده خودرو، پول ماشین، سه ماه پیش از تحویل خودرو دریافت می گردد؟ 2- در کدام کشور سازنده خودرو قیمت خودرو براساس رنگ تغییر می کند؟ 3- در کدام کشور سازنده خودرو لوازم ضروری خودرو (مانند ایربگ و ABS و ...) را به عنوان آبشن از مشتری پول اضافه دریافت می گردد؟ 4- خدمات پس از فروش در کشورهای سازنده خودرو را اول مطالعه و بعد برچسب خیانت به افرادی که خودرو صفر ایرانی نمی خرند ، بچسبانید. خلاصه درد دل زیاد است ولی گوش شنوا کجاست؟ 5
    • بنده خدا ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      جناب آقای نعمت زاده در کدام کشور سازنده خودرو جعبه کمک های اولیه از داخل خودرو برداشته و به عنوان وسایل لوکس مجددا به مشتری فروخته می شود در حالیکه جعبه فوق جزو ملزومات هر خودرو می باشد. شما را به خدا دست از حمایت بی جهت از دو خودروساز که با انحصار تولید بی کیفیت خودرو دارند با جان مردم بازی می کنند. تو را به خدا دلسوزانه فکری به حال مردم شهیدپرور و دلاور ایران باشید. چه عیبی دارد که مردم خودروی کم مصرف با کیفیت خوب سوار شوند؟ آیا گناه کبیره است؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • سلام ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      نمی خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــریم
    • مهدی ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      خیانت کار خودرو سازهاست که قطعات بی کیفیت و بنجل استفاده میکنن تو خودروهایی که مال حداقل دهع 80 میلادی ان اونوقت به قیمت گزاف به مردمی که دستشون به بازار جهانی و خودروهای با کیفیت و قیمت متناسب نمیرسه،میفروشن.خیانت اینه
    • شارلاتان ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      اگه از شرکتهای بیمه بپرسی اونها حاضرهستن تا مبالغی که بابت دیه به سرنشینان این خودروها پراخت میکنن را به اون کارگرایی که بیکار میشن بدن تا اونها حداقل با این پول واسه خودشون کار کنن
    • حسن د ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      تا زمانی که کیفیت وقیمت درست وارد بازار خودرو نشه بله خیانت
    • من ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      به نظر من خریدن خودرو های آشغال بی کیفیته که خیانته
    • نعمت پرور ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      اگه نیاید بخرید گرونترش میکنم.بیاید پول بدید فرون ببرید من میخوام یه مدرک تحصیلی دیگه بخرم .
    • حمید آذری ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      آفرین ب غیرت مردمان ایران زمین ک با این کمپینگ دست دزدان رو بست
    • رجبی محمد ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      ای کاش این همبستگی زودتررخ میداد ولی ماهی رو هروقت از آب بگیری تازه ست
    • علیرضا ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      درود بر مردم ایران که لاقل تا الان تو این قلم جنس با هم یکصدا شدن
    • رضا ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      اقای نعمت زاده راست می گوی شما هم مثل ما یک خودرو پراید سوار شود ببیند خیانت است یا نه ببند با جان مردم جه می کند
    • هاشم ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
      0 0
      ریختن خون مردم به هر بهانه ای خیانت است.
    • سید ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      خیر
    • الف ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      خیانت نیست . مردم حق دارند خودروی با کیفیت که امنیت جانی آنها را بهتر تضمین میکند بخرند.
    • ادریس روشن بخش ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      خودروسازها و حامیان آنها خائنند.
    • علی ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      خودرو سازان ایرانی چند سال که فقط چراغ های ماشین ها رو عوض میکنند و صندوق دار و بی صندوق تولید میکنن و مطمئن باشید که تا 100 سال آینده هم با همین سلاح میخوان با خودرو های خارجی رقابت کنن!!!!آخه یکی نیست به اینا بگه بابا ما با وجود این همه ماشین های با کیفیت و با صرفه خارجی،خودروهای آشغال شما رو نمیخوایم زور که نیست!!! تو این دوره زمونه نمیخوایم گاری سوار شیم.نمیخوایم
    • Reza ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      خيانت اينكه با پول خريد پرشيا چرا نتوانيم تويوتا كمري سوار بشيم
    • علی ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      بله خیانت محرز وآشکار
    • مهدی مهدوی ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      نه ، بلکه ساخت و فروش خودروهای بی کیفیت و البته گران قیمت! خیانتی بزرگ به ملت ایران است . . .
    • بابک ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      نه تنها خیانت نیست بلکه عینه صواب است.
    • فتاح ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      نه شاید این خائنان به صنعت کشور حیا کنند
    • مجتبی ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      خیر ،خریدن خودروی بی کیفیت خیانت است ،خوشابحالت ای روستایی چه شادوخرم چه باصفایی که با الاغ و اسب تردد میکنی و خیالت راحته که سالم میرسی .نه غم قطعه بی کیفیت داری و نه غم خراب شدن وسیلت تو مسیر و نه قیمتش.الاغ تو به از ایران خودرو وسایپا
    • امیر ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      همه گی بیاید دست دوستی بدهیم و همجنان پایدار و استوار بمانیم و به نخریدن خودروی ایرانی ادمه بدیم♥
    • ایرانی ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      اگر تا وقتیکه مسئولین به فکر مردم نیستند حق مردم است که با نخریدن به مسئولین این مملکت مثل آقای نعمت زاده نشان دهند که به قول معروف آشغال خور نیستند و اجازه نمی دهند ماشینهای مرگ را به قیمت گزاف به آنها بیاندازند . برای بیدار شدن این حضرات میبایست به کیفیت و قیمت ماشین های خارجی رجوع کنند .وحرف از خیانت نیست ، فقط حرف از حق است و ملت دنبال حقشان هستند تا خودرو بی کیفیت که قیمت تمام شده اش 3 تا 4 میلیون است و میبایست 9 میلیون فروخته شود را 20 میلیون نخرند . به همین سادگی البته اگر حضرات بفهمند .
    • مرضیه ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      فروختن خودرو بی کیفیت به ملت مظلوم خیانت هست !
    • مسعود ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      من یه تعمیرکار برق خودرو هستم ماشین های صفرو به خدا جرات نمیکنم دست بزنم چون به هرجاش دست میزنم زودی میشکنه کیفیت زیر صفر اموتورش گرفته تا داخل اتاق و .......پس بنابر این نتیجه میگیریم که خریدن خودروی بیکیفیت یه ظلمی هست به خودمون پس در کل خیانت هست
    • محسن محمدی ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      خیر خیانت نیست بلکه کمک به بهبود کیفیت و اصلاح قیمت خودرو است
    • رضا. ن ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      هرگز خیانت نیست
    • حامد ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      باشه ما نمیخریم خائن خائن بهتره یا قاتل جان یه عده ادم بی گناه که با اشغالایی که میسازین میمیرن خودشون ماشین های خارجی خوب سوار میشن چرا خودشون همین سمندی که بهش مینازن و سوار نمیشن پراید هم نه به قول خودشون خودروی ملی خودشونو سوار بشن خرید خودروی ایرانی = خودکشی
    • رضایی ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      آقا لطفا خودتان یک پراید ابتیاع فرموده و باخانواده مسافرتی رفته تا فعل حرامی انجام نداده باشیدإإ
    • بردیا ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      خرید خودرو= خیانت
    • غزل ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
      0 0
      خیر تا زمانی که جنس مزخرف دست مردم میدن حقشونه که ورشکسته بشن و ما مردم تا زمانی که این آدمهای سود جو و حروم خور رو به مرز ورشکستگی نرسونیم دست نمیکشیم . حروم خوری هم حد و اندازه داره
    • پريسا ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      نه خير ابدا خيانت نيست عين وطن پرستي است ، فروختن ماشينهاي قراضه كباب پزي ايرانيان به ايرانيان به قيمت گزاف خيانت است رذالت است بي وجداني است و خيلي چيزهاي ديگر كه أدب اجازه نميده همه رو بيان كنم ،
    • ماری ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      مردم حق دارن جنس بونجل نخرن این خیانت نیست مگه میلیاردی دزدی کردیم که خائن باشیم
    • حقگو ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      بله نخریدن دسترنج کارگر ایرانی فرق نمی کند کفش باشد یا پیراهن و یا خودرو خیانت است. حداقل به بروید و تاریخ را بخوانید . گاندی وقتی انگلیسی ها را با یک چرخ ریسندگی تهدید کرد . او با پوشیدن لباسی از پارچه ای که خود بافته بود جنگی را شروع کرد نتیجه آن کوتاه کردن دست انگلیسی ها از هند را به همراه داشت . هر چند انگلیسی ها دست از توطئه و اختلاف افکنی در هند بر نداشتند و موجب کشته شدن بیش از یک میلیون هندی شدند و پاکستان و بنگلادش را از هند جدا کردند
    • رضا ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      خیانت رو کسی میکنه که وسیله ی به درد نخور رو با قیمت بهترین ماشین ها به خورد ملت می دهد. کار ملت کار کاملا درستی هست و خریدن چنین ماشینی خیانت به ملت هست
    • نام من هیچکس ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      خوب مردم یه کمپین جدید تشکیل بدن با عنوان کمپین نخریدن کالای چینی تا نشون بدن که چقدر وطن پرستن و به جای کالای چینی تا حد امکان کالای ایرانی بخرن و به تولید کنندگاه داخلی کمک کنن البته به غیر خودرو.
    • سجادی ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      خریدن خودروی بی کیفیت خیانت
    • رضا ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      مال بد و گران بیخ ریش سایپا و ایرانخودرو
    • سیب ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      سلام فکر کنم سووال شما ایراد داره. نباید نخریدن کالایی که بخاطر کیفیت خیلی نازل جان انسان ها را می گیرد ، خیانت تلقی شود. نه که خیانت نیست بلکه عین صواب است. بهتره از سازندگان پرسید آیا تولید خودرو با این کیفیت و این سطح قیمت غیرواقعی خیانت هست یا خیر.
    • ايراني ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      خير خيانت كساني ميكنند كه خودرو 2 ميليوني را 20ميليون ميفروشند.
    • محمد ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      اقای نعمت زاده شما اصلا ارزشي براي ملت قائل هستيد كه اينگونه فتوا ميدهيد. همه مردم ميدونند كي خائن و قاتل است.
    • حسن ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      هيچ خيانتي نيست. خيانت خريدن خودروي صفر است . خودروهايي که تابوت مردم شده اند
    • رامین ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      نه تنها خیانت نیست بلکه درک بالا و سطح شعور اعضای این کمپین را نشان میدهد و کاش زودتر از اینها چنین اقدامی میکردند. مطمئن باشید اگر یک در هزار کسی گفته این کار اشتباه است، قطعاً از دزدان و غارتگرانی است که کمر به چپاول و نابودی این مرز و بوم بسته اند. به امید روزی که مردم بینوا و مظلوم ایران به حق واقعی خود برسند.
    • احسان جمالی آزاد ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      نه چه خیانتی.وقتی خودرو نسبت به 8 سال قبلش بجای رشد بی کیفیت تر شده و در عوض قیمتش 3 برابر شده نخریدن خودرو چه خیانتی میتونه داشته باشه.
    • خواهان پیشرفت وطن ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      خیر، به هیچ وجه. اتفاقا خریدن خودروی ساخت داخل، با کیفیت افتضاح کنونی ( و عدم پاسخوگویی آنها به مشتریان )، خیانت به این کشور است. سازنده خودرو در ایران، نباید مشتری ایرانی را مسخره خود یافته و با جان و مال و وقت او، بازی کند.
    • محمداز مشهد ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      خریدن خودرو بی کیفیت ایرانی یک خیانت محسوب می شود چرا صنعت خودرو بجای پیشرفت درجا می زند
    • محمود احمدی‌نژاد ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      به نظر من درب خودروسازی ها بسته شود و گمرکی آزاد بشه عوضش سوخت قیمت جهانی بشه و بیمه گرون تر و همچنین جریمه رانندگی خیلی بیشتر از الان به خدا ایران ما اینطوری به یه رویه استاندارد می رسه
    • مهدی ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      خیانت محکوم است
    • مرتضی ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      خیر خریدنش خیانته
    • امیر ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
      0 0
      خیانت رو آن خودروسازی میکنه که هر اشغالی رو به مردم بی گناه میندازه
    • يك دوست ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      سئوال: چند نفر/درصد از مسئولين شركت هاي خودروسازي در ايران، خودروي ايراني سوار مي شوند؟ گزارش: آش كشك خاله، هزينه اش از جيب مردم صرف شده، حال چه بخرند، چه نخرند، البته وقتي تعرفه واردات بالا باشد، حق انتخاب بين خودروي 100% چيني يا 50% بين ايران و چين مي ماند و صدالبته، حق انتخاب نيست كه مجبوريم بخريم. اين هم ويترين خوبي است براي ...
    • همان دوست ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      سلام، سالهاي سال پيش يادم هست مي گفتند كه تركيه 400 هزار خودرو توليد و صادرمي كند، و بازار مصرفي تركيه هم مملو از خودروهاي خارجي بود، همان وقت ما كمي بالا و پايين 45 هزار پيكان و پژو و ... توليد مي كرديم و پيكان مثل سكه تمام عيار بود و هر روز قيمتش افزايش پيدا مي كرد. مردم هم مي خريدند و رخش سوار بودند. امروز هم پرايد و پژو جاي همان پيكان را گرفته به گونه اي كه اگر يك نفر سانتافه سوار شود، چه شود، خوب اين جوري آمار كشته ها هم بالاست. پس يا كيفيت بالابرود. سري بچرخانيم و در كشورهاي آسياي شرقي....
    • گودرزی ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      نه خیلی خودروهای با کیفیتی می سازند فقط مردم را قتل عام می کنند.نخریدنش خیانت هم محسوب میشه.
    • ارتین ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      با این خودروهای درپیتشون کجاش خیانته سالانه چندین هزاز نفرو به کام مرگ می فرستن
    • ايراني ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      باسلام خدمت همه هموطنان عزيز.حكايت ما با آقاي نعمت زاده همان مثل (سير از گشنه خبر نداره سوار از پياده س)ايشون يكي از افراد متمول در دولت اعتدال هستند كه هيچ وقت درد من وامثال من كه از طبقه متوسط و رو به پايين جامعه هستيم كه حتي نميتوانيم از پس خريد ارزانترين خودرو در سبد خودرو سازان رو بربياييم را درك نكرده و نخواهد كرد.چون با اين وضع مالي خوب مطمئنا از خودروهاي داخلي استفاده نميكند.بنابراين متوجه سختي ها و آلام مردم عادي نميشود.باتشكر از همه دوستان
    • محمدباقر ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      خیر-تولید داخلی با کالای بی کیفیت چینی خیانت به ملت ایران است.
    • آسیب دیده ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      خریدن خودرو خیانت به ملت، صنعت و کشور است و خدمت به مدیران نالایق ، بی مسئولیت و بی درد و مافیای پول و قدرت نخریدن خدمت به ملت ، صنعت و کشور است و خدمت به اصلاح رویه انتخاب مدیران و مسئولین لایق
    • آذری ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      خودروی ایرانی نخرید قیمت اصلی این خودروها کمتر از نصف هم هست
    • مصطفی عباسی ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      خیانتو کسی میکنه که جون ادما واسش مهم نیست حالا خودرو بی کیفیت واسه هر کجا میخاد باشه.
    • افشار ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      چه كسي خيانت مي كند انكه ثروت و جان مردم را به نابودي مي كشد يا كسي كه از ثروت و جان خود به سادگي نمي گذرد
    • سید حسین الهی مقدم ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      خدا اول ال سعود بعدشم صاحبان این صنعت خودروسازی بدرد نخور اشغال سازرو به راه راست هدایت کنه انشااااااااااااااااله
    • اصغر مختاریان ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      خیانت کشتار مردم با خودروهای بی کیفیت است که سود نجومی تولیدشان به افراد خاصی میرود
    • مجتبی ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      تولید خودروی بی‌کیفیت گران‌قیمت خیانت به ملت ایران است.
    • مجید ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      ریخت و پاش مدیران این شرکتها باید جمع شود و بسیاری از پرسنل مازاد آنها باید کاهش یابند تا هزینه های اضافی آنها کاهش یابد.
    • علی ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      در طول تاریخ ایران انقدر که این 2 خودرو ساز ایران خودرو وسایپا از ایرانیان کشته است در هیچ جنگ و بلا گشته نشده است بنابریان خریدن خود رو صفر خیانت و نخریدن ان عین احترام به حق ملت و منافع ملی است ننگ به ایران خودرو و سایپا با مدیران حقوق میلیونی فیش حقوق و در امد اعضای هیئت مدیره این شرکت ها را چاپ کنید ملت می ریزند و انجا را ویران می کنند
    • حسن ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      خریدن خیانت است در کشور یک قشر بوروکراتیک از مدیران دولتی و شرکتی روی کار هستند که حقوق چند میلیونی با پاداش های 100 میلیونی می گیرند ملت را به گروگان گرفته اند باید یک انقلاب اداری برعلیه ابن ها بشود مثال : در یکسال درامد عضو هیئت مدیره ایران خودرو بالای 500 میلوین تومان است چکار می کند چرا؟ و بانک ها و شرکت ها همین است این ها باید بروند
    • پاکزاد ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      سلام خودرو ایران وقطعه سازان به مردم خیانت میکنند باید برخورد کرد اگر نمایندگان بگذارند
    • حامد ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      نه نه نه نه بسه دیگه این همه خیانت خودرو سازهای داخلی به مردم
    • حسين ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      خريدن خودرو ايراني با اين كيفيت و قيمت خيانت است.
    • حسینی ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      نخرید تا درارابه سازان مرگ به مرگ بسته بشود بحق محمد و ال محمد
    • علی رضا ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      البته که نه چه خیانتی میتواند باشد شما دقت کنید پس چرا اقایون سوار ماشینهای خارجی میشوند ایا ما باید بگویم خیانت میکنند.؟
    • امير ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      سلام،خير خيانت نيست چون اقاي نعمت زاده فكر نكردند كه چند هزار نفر از هموطنان ساليانه با همين خودروهاي بي كيفيت كشته مي شوند البته قابل توجه دوستان عزيزم كه در همين شركت ها كار مي كنند چون شما بيكار ميشين بد است اما مردم ديگر كه كشته ميشن اشكالي نداره؟؟؟!!!!بسيار كار درستي است اميدوارم مردم دست به دست هم بدن وبا درايت ودرستي بتونيم يه سري مسايل رو اصلاح كنيم
    • حمید عسکری ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      باسلام خدمت مردم ایران اسلامی .اقای وزیر خداوکیلی شما یا کدوم یک از وزرا از خودرو های داخلی استفاده میکنید که نخریدن ملت خیانت است .در ضمن فقط رهبر معظم وایات عظام میتونن چنین فتوایی صادر کنند نه شما وزیر محترم
    • امير علي ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      خريدن خودروي ايراني خيانت به كشور و خانواده است
    • سعید امیری‌نیا ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
      0 0
      خیانت اینه که نفهمی درد مردم چیه از یه طرف فقر از یه طرف دیگه خودروی گران و بی کیفیت ، یه سوال ایه همون مسولینی ک دم از خودروی ملی میزنن ایا حاظر میشن یه تصادف کوچک شاخ ب شاخ با سرعت ۵۰ تارو به نمایش بگذارن ک خودشونم از شرکت کنندگان باشن اگه همچین کاری کردن من خودمم به مدت یه سال یا هرچی اونا گفتن تبلیغ خودروی کشورمو میکنم
    • ناشناس ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
      0 0
      خریدن خیانت است
    • شیرین ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
      0 0
      خیر
    • عزت ا.. تقی نیا ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
      0 0
      خیر، خیانت را کسانی انجام میدهند که با تصویب قوانین مختلف از این فرغون سازها حمایت میکنند، تو این مملکت انرژی ارزان، مواد پتروشیمی بکار رفته در اتومبیل ارزان، نیروی کار که از همه ارزانتر، اونوقت تولیدات اینها سه یا چهار برابر قیمت تولیدات خارجی و از نظر کیفیت هم چقدر پایین تر از ماشینهای خارجی. ما اگه نخواهیم صنعت خودرو سازی داشته باشیم کی رو باید ببینیم. ما صنایع قالی بافی داشتیم از قدیم الایام داریم اونو از بین میبریم و کشاورزی داشتیم داریم از بین میبریم و حتما میخواهیم که ماشین ساز بشیم!!!!!
    • مجید ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
      0 0
      نه
    • محسن هلالی ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
      0 0
      اگرمردم فقط ماه صبرکنن وماشین نخرن باورکنیداین شرکتهاهستن که شکست میخورن وکوتاه میان.این کاری که این خودروسازان بامردم میکنن خودخیانت درحق مردم هست.وامیدوارم که این کمپین برای خریدخانه ولوازم دیگه ومصارف دیگه هم ایجادبشه تابااتحادکمراین شرکتهایی که میخوان وحدت واقتصادایران رونابودکنن خوردکنیم
    • آرش ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
      0 0
      آقای نعمت زاده اگر راست میگوئید خودتان و تمامی مسئولان ایران خودرو و دیگر کمپانی ها از همین ماشین ها چرا استفاده نمیکنید؟بنظرتان ما خیانت میکنیم یا شما ؟.........
    • ایرج ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
      0 0
      عجب حیایی دارید والا مردم باید به اجبار محصول بی کیفیت شمارو بخره وگرنه خیانته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///
    • علی ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
      0 0
      نخیر کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی دولت به شرکت‌های خودروسازها خیانت است.
    • اکبر شکری ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
      0 0
      سلام به نظر بنده اون اقای وزیز لطفا بیان یه هفته سوار پراید من بشن بعد ببینن خیانت اونا میکنین به ما یا ما ملت میکنیم به اونا.....! نخریم بهتر است فعلا......
    • اکبر شکری ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
      0 0
      چرا بخریم13
    • آگاهی ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
      0 0
      فوری فوری در جلسه ای محرمانه بین مدیران شرکت های خودروسازی داخلی و وزیر صنایع و معاون رییس جمهور تصویب شد که قیمت خودروهای داخلی به کمترین نرخ خود در چند سال اخیر برسد ولی این کاهش قیمت باید طی دو ماه و به صورت نموداری صورت گیرد تا مردم از نتایج تحریم خود علیه خودروسازان سرمشق نگیرند تا در آینده مشکلات دیگری در سایر صنایع بوجود نیاید طی مصوبه ی شماره 20-523 جلسه ی کار گروه خودروسازان قیمت خودرو باید طی دو ماه آینده به نرخ های ذیل باشد که به طور نمونه چندتا از مدل ها بیان می شود: سمند SE کد ۵۷۳۱۰
    • سرتیپ زاده ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
      0 0
      ای مدیران کارخانجات خودرو سازی .... ، هنوز به خاطر داریم که به خاطر یک لوله باریک بنزین از باک خودرو پژو تا موتور چند هزار انسان رازنده زنده سوزاندید و پرایدهای ساخت کارخانه شماکه باسرعت 70 تا80 کیلومتر کشته میدهد ، آنهم با واردات 85% قطعات از خارج ، آیا این افتخار ملیست ....... روزی .... پس میدهید . وقتی به قبرستانها میروید به اطراف خودخوب نگاه کنید وآگاه باشید که همه آنهاکه مدفونند از بیماری نمردند
    • میلاد م ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
      0 0
      درست است که صنعت خودرو سازی ما سه حسن بزرگ دارد که نویسنده به آنها اشاره کرده، اما الان دهها سال است که خودرو سازان ما، این سه حسن را بهانه کرده اند برای گرفتن امتیازات زیادی خواهانه و بی پایان از ملت! دهها سال است که به بهانه داشتن این سه حسن، کیفیت، قیمت منصفانه و در یک کلام «احترام به مشتری» را کاملا دور انداخته اند. صنعتی که میتواند و باید اقتصاد این ملت را یاری کند، دارد به بلای جان این اقتصاد و این ملت تبدیل میشود. فراموش نکنیم کره جنوبی که پس از ما خودروسازی را آغاز کرد و برخلاف ما حمایته
    • محمد هادي ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
      0 0
      خدا شاهده كه با پرايد 132 با سرعت 30 كيلومتر ترمز زدم اما ترمز مثلا absعمل نكرد و به ماشين جلوبي زدم سپر داغون شد و نصف كاپوت جمع شد خيانتكار شما هستيد كه براي جان انسانها هيچ ارزشي قايل نيستيد
    • مجتبي ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
      0 0
      آقاي نعمت زاده روتو برم.... يه ماه پرايد 132 صفر سوار شو تا بفهمي چي خيانته ........ واقعا كه
    • آرمان ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
      0 0
      خودرويي كه نه طراحيش مال ايرانه و نه قطعاتش (همش از چين هست) كه نخريدنش خيانت نيست/ منظور 206،405،پرايد،پارس ميباشد
    • محمد رضا بشیری ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
      0 0
      من شده پای پیاده یا با دوچرخه و اتوبوس میرم و میام ولی 1 قرون پول خودروی ایرانی نمیدم. خیانت کار خودرو ساز ها و حامیانشونن که سالیانه باعث فاجعه هایی بدر تر از فاجعه منا میشن.
    • ش ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
      0 0
      گرفتن حق از دست رفته خیانت نیست
    • مسلم ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
      0 0
      خیانت نیست. خیانتو اونایی می کنن که که گوششون به خواسته های مردم بدهکار نیست. خیانتو اونایی میکنن که از این صنعت حمایت میکنن.
    • مهدی ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
      0 0
      اقای نعمت زاده خیانت این که با ساخت خودروهای بی کیفیت سالانه جان هزاران نفرو میگیرن وتو کشتار مردم از داعش جلو زدن
    • حسین ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
      0 0
      بچه این وزیر رو باید نشوند پراید ۱۳۲ تست تصادف انجام داد تا بفهمه خیانتکار کیه.
    • حسین ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
      0 0
      نخریدن خوروی داخلی صفر خیانت به چینی ها و خریدن آن جنایت در حق مردم ایران است
    • مرتضی ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
      0 0
      خریدن خودرو بی کیفت ایرانی که باعث به خطر انداختن جون خود خانوادهامون خیانته نه خریدن
    • Mojtaba ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      0 0
      خىانت رو خودرو سازها دارن مىکنن. به امىد بازار رقابتى.
    • ا.ر ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
      0 0
      خریدن یک خودرو با کیفیت زیر حد استاندار جهانی به هیچ عنوان خیانت نیست آقای نعمت زاده اگه خیلی دلش به حال خودرو سازان می سوزه برای چی خودش سوار دستآورد این خودروسازآن نمیشه
    • امید..... ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
      0 0
      جنای وزیر افتخار می کنم که یک خیانت کار هستم......
    • مردانی ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
      0 0
      فروش پرایدبی کیفیت حداکثر 7 میلیونی به سه برابر قیمت یعنی ادامه کاسبی تحریم که قبلا شروع شده است.
    • N.h ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
      0 0
      تولید خودرو بی کیفیت خیانت بزرگتر و نابخشودنی تریه
    • حميد ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
      0 0
      دوستان كساني كه مي گويند كمپين خيانت است بخاطر اين كه خودشون ماشين ساخت داخل ندارند تا ببيند چه آشغالي خريداري كرده اند .