۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۱۳

تأمین اجتماعی نیازمند حمایت بسیار دولت و مجلس است

تأمین اجتماعی نیازمند حمایت بسیار دولت و مجلس است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر سازمان تأمین اجتماعی به ۵۰ درصد جمعیت کشور خدمات ارائه می دهد، لذا نیازمند حمایت بسیار از سوی دولت و مجلس است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمدرضا پورابراهیمی افزود: سازمان تامین اجتماعی تنها سازمان بیمه ای است که خدمات بیمه ای ودرمانی راباهم به بیمه شدگان خود ارائه می کند که این امر ازاهمیت خاصی برخورداراست واین سازمان  توانسته است خدمات خوبی به بیمه شدگان ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه امروزدرکشور ،سازمان تامین اجتماعی بعنوان متولی مهم بیمه اجتماعی رسالت خود را انجام می دهد، افزود: وظیفه مسئولان است که نگرانی ها را از این سازمان دور کنند.

پورابراهیمی با بیان اینکه منابع سازمان تأمین اجتماعی حق الناس است، اظهار داشت: در طرح پیشنهادات، نمایندگان به این موضوع توجه می کنند زیرا طرحی که به منابع این سازمان تحمیل شود، خدمات ارائه شده به ۵۰درصد کشور را با مشکل مواجه می کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در ادامه  استفاده از ظرفیتهای موجود تامین اجتماعی را یادآور شدوگفت: درحال حاضرامکانات عظیمی دراختیاراین سازمان است . در مقابل تعهدات این سازمان نیز عظیم است . فقط ۷۰ میلیارد تومان ماهانه درکرمان تعهدات سازمان تامین اجتماعی است که هرچه جلوترمی رویم این تعهدات بیشتروسنگین ترمی شود، لذا سازمان اگربخواهد به تعهداتش عمل کند نیازمنداین است که ازاین منابع خوب استفاده کند.

پورابراهیمی از خدمات دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تقدیر کرد و افزود: سازمان تأمین اجتماعی به مسیر خدمت رسانی بازگشته است.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمان نیز در این مراسم ضمن تشریح عملکرد وتعهدات این سازمان درقبال بیمه شدگان گفت: آرامش خوبی براین سازمان حاکم شده است و بموقع نسبت به انجام تعهدات قانونی خود به بیمه شدگان ومستمری بگیران اقدام می کند .

علی حسینی ازکارفرمایان درخواست کرد تا باپرداخت بدهی معوق خود این سازمان را درارائه خدمات وتعهدات به جامعه هدف یاری کنند.

گفتنی است، بیست و سومین شعبه تأمین اجتماعی کرمان در شهداد به مناسبت هفته دولت افتتاح شد که در مراسم آغاز به کار آن، امام جمعه و مسئولان منطقه نیز حضور داشتند.

کد خبر 2901394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha