۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۰۶

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

اطلاع رسانی شفاف رسالت خبرنگاران است/لزوم تبلیغ مسائل دینی

اطلاع رسانی شفاف رسالت خبرنگاران است/لزوم تبلیغ مسائل دینی

خرم آباد - نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان یکی از رسالتهای مهم خبرنگاران را اطلاع رسانی صادقانه و شفاف عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا کرمی ظهر سه شنبه در دوره آموزشی روابط عمومی های نواحی استان لرستان با اشاره به نقش و رسالت خبرنگاران در جامعه اظهار داشت: اولین وظیفه رسانه ها تبلیغ عالمانه مسائل دینی و الهی است.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند عنوان کرد: خبرنگاران باید مسائل دینی را تبیلغ کرده و آنها را به جامعه منتقل کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان همچنین پاسداشت عرصه های دینی و انقلاب اسلامی را یکی دیگر از وظایف خبرنگاران برشمرد و گفت: همچنین همراهی با مردم در عرصه های مختلف از دیگر وظایف خبرنگاران محسوب می شود.

حجت الاسلام کرمی با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید مسائل و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند تصریح کرد: همچنین نقد و نظارت نیز یکی دیگر از وظایف و رسالتهای رسانه ها در جامعه محسوب می شود.

وی همچنین بر لزوم اطلاع رسانی صادقانه و شفاف از سوی رسانه ها و خبرنگاران تاکید کرد و گفت: خبرنگاران باید اهل تقوا، صداقت و انصاف باشند تا بتوانند اطلاع رسانی صادقانه ای داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان همچنین طرح و بیان آرا و افکار مردم را یکی دیگر از وظایف مهم رسانه ها برشمرد و افزود: همچنین پیش قدم بودن در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و اعتبار زدایی گفتمانهای مغایر انقلاب اسلامی از دیگر رسالتهای مهم و اساسی خبرنگاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 2901470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha