۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۸:۴۷

استاندار کرمانشاه خبرداد:

جذب ۷۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های سفر رهبری به کرمانشاه

جذب ۷۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های سفر رهبری به کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه، از جذب ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای پروژه های سفر مقام معظم رهبری در کرمانشاه خبرداد و گفت: با تسهیلات مذکور عمده مصوبات این سفر در استان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی بابادی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، به اقدامات دولت در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی، هسته ای و... اشاره کرد و آنها را نمونه هایی از تدبیر دولت یازدهم دانست.

وی هم چنین به امنیت موجود در مرزهای استان کرمانشاه اشاره کرد و آن را نتیجه تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی حاضر در استان و مرزهای آن داسنت.

استاندار کرمانشاه، فراهم شدن فضای امن و آرامشی را زمینه برای رشد استان و جذب سرمایه گذران بیشتر دانست و گفت: هدف این است که استان را از سمت شاخص های منفی به سمت شاخص های مثبت ببریم و خوشبختانه و در این راستا توانسته ایم در بهار امسال نسبت به بهار گذشته ۶ پله جایگاه کرمانشاه را در بیکاری ارتقا دهیم.

وی از حمایت از واحدهای تولیدی و تسهیل گری در این زمینه خبرداد و گفت: در جلسات ستاد تسهیل نیز واحدهای زیادی پیگیری شده و سال گذشته موفق به فعال کردن ۴۰ واحد فعال و نیمه فعال شدیم.

رضایی بابادی گفت: هم اکنون شرایط دولت به نحوی است که امید مردم به دولت برای رفع مشکلات با افزایش چشمگیری روبرو بوده است.

وی از جذب ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان خبرداد و گفت: با جذب این تسهیلات همه مصوبات باقی مانده از سفر رهبری در دستور قرار گرفته و امسال اجرایی خواهد شد و چیزی برای سال های بعد نمی ماند.

استاندار کرمانشاه همچنین به اجرای طرح گرمسیری نیز در استان اشاره کرد و آن را حرکت گسترده ای در حوزه کشاورزی مدرن با تولید بالا و استفاده از روش های جدید تولید محصول دانست.

وی هم چنین به اجرای پتروشیمی چهارم در استان اشاره و ابراز امیدواری کرد: با نتیجه گیری های نهایی در اینخصوص سرمایه گذاران بتوانند کارشان را شروع کنند.

رضایی بابادی، از اجرایی شدن بازارچه سومار نیز به عنوان یکی از طرح های مهم استان یاد کرد که نقش مهمی در رفع محرومیت های منطقه خواهد داشت.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیکاری ام الامراض است، ابراز امیدواری کرد با اقدامات صورت گرفته استان بتواند به رقم اشتغال مناسبی دست یافته وبسیاری از مشکلات نیز که ریشه در بیکاری دارند رفع شود.

کد خبر 2901634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha