۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۳۷

امیر اسماعیلی:

پدافند هوایی باید اولین سیلی را به گوش دشمن بزند

پدافند هوایی باید اولین سیلی را به گوش دشمن بزند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: پدافند هوایی باید اولین سیلی را به گوش دشمن بزند و باید دشمن این قدرت را حس کند و همه وظیفه داریم این قدرت را افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)،  امیر فرزاد اسماعیلی به مناسبت دهم شهریور روز قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان پدافند هوایی به ایراد سخرانی پرداخت.

 وی ضمن تبریک به مناسبت دهم شهریور گفت: علت خوشحالی ما در این روز استقرار فرمان مقام معظم رهبری در تفکیک پدافند هوایی از نیروی هوایی و تشکیل قرارگاه پدافند هوایی است.

امیر اسماعیلی اظهار داشت: امروز خداوند را شاکریم که پس از انجام تفکیک، فرماندهی معظم کل قوا از وضعیت پدافند هوایی رضایت نسبی دارند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در ادامه تاکید کرد: تمام ارکان کشور باید اهمیت پدافند را با تمام سلول‌های خود درک کنند و دست به دست هم دهیم تا بتوانیم بهتر از کشور دفاع کنیم و اولویت اول بودن پدافند هوایی طبق فرموده مقام معظم رهبری به این دلیل است که در زمان تهدید و حمله احتمالی، پدافند هوایی باید اولین سیلی را به گوش دشمن بزند و باید دشمن این قدرت را حس کند و همه وظیفه داریم این قدرت را افزایش دهیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در هشتمین سال تاسیس قرارگاه پدافند هوایی به بیان دست‌آوردهای این قرارگاه پرداخت و گفت: دستاورد قرارگاه عدم وابستگی علمی، صنعتی و تحقیقاتی به خارج است و اکنون بیش از ۷۵۰ نخبه دانشگاهی با ما کار می‌کنند و از نظر تجهیزاتی در طول این چند سال هر چیزی که در شبکه یکپارچه پدافند هوایی داشتیم امروز افزایش چند برابری داشته و این‌ها شعار نیست و همه در صحنه عملیاتی قرار دارد.

امیر اسماعیلی در پایان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از دست‌آورد‌های قرارگاه پدافند هوایی طی سال‌های پس از تاسیس تعامل مثال زدنی با ارتش، سپاه، ناجا و سازمان‌های کشوری می‌باشد که باعث ارتقای توان دفاعی کشور شده است.

کد خبر 2902323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha