۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۴۱

دو خبر از فیلم مجید مجیدی

برپایی نمایشگاه عکس «محمد(ص)»/ فروش از مرز یک میلیارد و نیم گذشت

برپایی نمایشگاه عکس «محمد(ص)»/ فروش از مرز  یک میلیارد و نیم گذشت

برپایی نمایشگاه عکس فیلم «محمد رسول الله (ص)» در گالری پردیس ملت و گذشتن فروش فیلم از مرز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دو خبر از این فیلم سینمایی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه عکس های فیلم «محمد رسول الله (ص)» از فردا پنجشنبه ۱۲ شهریور ماه در گالری پردیس ملت برگزار می شود.

نمایشگاه عکس های فیلم «محمد رسول الله (ص)» توسط محمد فوقانی عکاس پروژه این فیلم، از روز پنجشنبه ۱۲ شهریور ماه در گالری پردیس ملت برپا می شود.

در این نمایشگاه ۴۷ عکس از فیلم و ۱۱ عکس از پشت صحنه آن در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ در معرض دید عموم قرار می گیرد.

علاقه مندان می توانند جهت بازدید از نمایشگاه عکس فیلم «محمد رسول الله (ص)» از ۱۲ الی ۲۲ شهریورماه هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب به گالری پردیس ملت واقع در خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه نیایش، پردیس سینمایی ملت، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

فروش «محمد رسول الله (ص)» از مرز یک میلیارد و نیم گذشت

مدیر عامل شرکت نور تابان عنوان کرد فروش فیلم «محمد رسول الله (ص)» تاکنون به بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است و همچنین بسیاری از شهرهای فاقد سینما به برکت این فیلم دارای سالن سینما شدند.

محمدرضا صابری مدیر عامل شرکت نور تابان و تهیه کننده و پخش کننده فیلم سینمایی «محمد رسول الله» (ص) با اعلام این مطلب افزود: به برکت اکران فیلم «محمد رسول الله (ص)» و توسط بنیاد مستضعفان طرح تجهیز مجتمع های فرهنگی و تبدیل آنها به سینماها رو به پایان است و تا اواخر هفته آینده بسیاری از شهرهایی که فاقد سالن سینما هستند به چرخه اکران می پیوندند.

وی ادامه داد: تاکنون شهرهای همچون ساوه، لار، ساوجبلاغ، بافت، تفت، شهرضا، اسفراین به چرخه اکران پیوستند و سایر شهرها نیز در ادامه این طرح به این چرخه می پیوندند.

صابری در پایان ذکر کرد: هم اکنون فیلم «محمد رسول الله (ص)» در ۸۵ سینما در شهرستان ها و ۴۱ سینما درتهران به نمایش در آمده است. فروش فیلم روز سه شنبه ۱۰ شهریور در تهران ۱۴۶ میلیون تومان و در شهرستان ها ۱۳۵ میلیون تومان بوده که نهایتا فروش این فیلم در مجموع تاکنون بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

کد خبر 2902331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha