۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۰۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

۱۵ هزار نفر در مراکز اسکان موقت فرهنگیان قزوین ساماندهی شدند

۱۵ هزار نفر در مراکز اسکان موقت فرهنگیان قزوین ساماندهی شدند

قزوین- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به منظور ارائه خدمات رفاهی به معلمان سراسر کشور در سفرهای تابستانی بیش از ۱۵ هزار نفر در مراکز رفاهی فرهنگیان استان اسکان داده شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سالار قاسمی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در محل اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت: طرح اسکان موقت فرهنگیان از اول تیرماه الی ۱۵ شهریور ماه در استان اجرا شد و در این مدت ۴۹۲ کلاس برای اسکان موقت فرهنگیان تجهیز شد و ۱۳ هزار و ۹۶۹ نفر فرهنگی و یک هزار و ۱۵۴ نفر غیرفرهنگی در این مراکز اسکان داده شدند.

وی افزود: ۱۷ پایگاه مرکزی اسکان موقت در مناطق مختلف استان برپا شد و با تجهیز ۱۱۵ کلاس ویژه، ۱۷۹ کلاس نوع الف، ۱۳۸ کلاس نوع ب و ۶۲ کلاس نوع ج، ۱۵ هزار نفر در این مراکز اسکان داده شدند.

قاسمی در ادامه از اعزام ۴ گروه فرهنگی و هنری برای شرکت در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: دانش اموزان قزوین توانستند ۴۷ رتبه کشوری را در مسابقات فرهنگی و هنری کسب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: دانش آموزان استان با حضور در رقابت های کشوری در رشته های ادبی و هنری، ۶ رتبه اول، ۱۲ رتبه دوم، ۱۲ رتبه سوم و ۱۷ رتبه برگزیده کشوری را از آن خود کردند.

حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این نشست اظهارداشت: در ارزیابی مرحله اول چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، ۶ فیلم کوتاه دانش آموزی استان قزوین در ارزیابی اول جشنواره بین المللی فیلم رشد پذیرفته شد.

وی یادآورشد: فیلم های کوتاه «دایره» ساخته محدثه هزاره ای از ناحیه یک قزوین، «اتفاق شیرین» ساخته نفیسه حاجی زاده از منطقه خرمدشت، «مادر» ساخته لیلا کریمی از شهرستان آوج، «میم مثل مادر» ساخته فاطمه تقوی و «ریشه» ساخته محسن افشار از شهرستان البرز، «من بهار هستم» ساخته گلی چوپان به این جشنواره دعوت شدند.

کد خبر 2902940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha