۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۹:۴۵

با شکست در دیدارهای دو نفره انجام شد؛

پایان کار پینگ‎پنگ‎بازان ایران در مسابقات پروتور جهانی اتریش

پایان کار پینگ‎پنگ‎بازان ایران در مسابقات پروتور جهانی اتریش

نمایندگان ایران در مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی اتریش با متحمل شدن شکست و حذف شدن از دیدارهای دو نفره، به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی اتریش که از روز چهارشنبه آغاز شد و در بخش دونفره این رقابت‎ها، نوشاد و نیما عالمیان در مرحله مقدماتی برابر حریفان خود به برتری دست یافتند. بر این اساس و در این مرحله از مسابقات نوشاد و نیما عالمیان موفق شدند ۳ بر ۲ مقابل سریدا و پیستج از اسلواکی به برتری دست یابند. در دومین دیدار، تیم دوبل برادران عالمیان مقابل فلور و استفان از فرانسه به برتری ۳ بر یک دست یافتند سپس تیم دوبل آپولونیا و مونتیرو از پرتغال را ۳ بر یک شکست دادند.

با کسب این سه پیروزی تیم دوبل نوشاد و نیما عالمیان به جمع ۱۶ تیم دوبل برتر شرکت کننده در مسابقات تنیس روی میز پرورتو جهانی اتریش راه یافتند اما در این مرحله  مقابل سید یک مسابقات از هنگ‎کنگ قرار گرفتند و در پایان با شکست ۳ بر صفر از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند. تیم دونفره تانگ پنگ و ونگ چیون تینگ این دیدار را با امتیازات ۱۱ – ۸ ، ۱۱ – ۸ و ۱۱ – ۵ بنام خود ثبت کردند . با این شکست پرونده ملی پوشان کشورمان در اتریش بسته شد .

در رقابت های انفرادی نمایندگان کشورمان با شکست مقابل رقبای خود از صعود به مرحله دوم بازماندند.

کد خبر 2903493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha