۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۳۷

كاراته قهرمانى آسيا - ژاپن؛

عباسعلی دومین طلایی کاروان ایران/ کاتاروها برنز گرفتند

عباسعلی دومین طلایی کاروان ایران/ کاتاروها برنز گرفتند

کاراته‌کای سنگین وزن تیم ملی بانوان ایران با شکست همه رقبای خود موفق به کسب مدال طلای رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ - یوکوهاما شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای روز دوم از سیزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا تیم اعزامی کشورمان توسط حمیده عباسعلی به دومین طلای خود در این مسابقات دست پیدا کرد. 

عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم، در بازی نخست ۶ بر صفر نماینده ویتنام را شکست داد، در ادامه  ۵ بر ۳ برابر حریف ژاپنی‌اش را از پیش رو برداشت و در مبارزه پایانی هم یک بر صفر مقابل حریفی از چین تایپه به پیروزی رسید. این کاراته کا در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال نقره شد و در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ نیز طلا گرفته بود.

در بخش کاتای تیمی هم تیم‌های مردان و بانوان ایران موفق به کسب مدال برنز شدند. تیم ملی کاتای بانوان در رقابت اول خود  ۳ بر ۲ مقابل مالزی صاحب پیروزی شد و در ادامه با همین نتیجه به ویتنام باخت و به گروه بازنده‌ها رفت. بانوان ایران در ادامه مقابل هند هم با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شده و به مدال برنز دست پیدا کردند.

در بخش مردان هم تیم کشورمان در گام نخست نتیجه را به ژاپن واگذار کرد. ملی‌پوشان با این نتیجه به گروه بازنده‌ها رفته و در ادامه با نتیجه ۴ بر یک پیروز شدند و برنز گرفتند.

برای تیم ملی کاراته ایران تاکنون امیرمهدیزاده و حمید عباسعلی ۲ مدال طلا، سعید احمدی و سحر کرجی ۲ نشان نقره، الهه رضازاده، ذبیح‌الله پورشیب و مهران قربانعلی‌پور به همراه تیم‌های کاتای مردان و بانوان ۵ نشان برنز کسب کرده‌اند. مهسا افسانه، رضا روشن، ابراهیم حسن بیگی، رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی نیز از دور مسابقات کنار رفتند.

سیزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا صبح امروز جمعه ۱۳ شهریورماه با شرکت ۲۸۵ کاراته از ۳۳ کشور در یوکوهامای ژاپن آغاز و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2904033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha