۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۱۱

اقتصاد مقاومتی به روایت مستندهای جدید «ثریا»

اقتصاد مقاومتی به روایت مستندهای جدید «ثریا»

اولین قسمت از مجموعه مستند هشت قسمتی «عبور از بن‌بست» که در برنامه «ثریا» تولید شده است امشب ۱۷ شهریور ماه از شبکه یک پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «عبور از بن‌بست» مجموعه مستندهایی با موضوع اقتصاد مقاومتی که در برنامه «ثریا» تهیه و تولید شده است از امشب بعد از سریال شبانگاهی شبکه یک سیما پخش می شود. این مستندهای هشت‌گانه کنونی فصل اول این مجموعه را تشکیل می دهد که از این هفته هر سه‌شنبه روی آنتن شبکه یک می رود.

مستند «دست‌ها فریاد می‌زنند!» مستندی اقتصادی- اجتماعی است که با محوریت کشاورزان جنوب کرمان به چالش‌های همیشگی و حل‌نشده بخش کشاورزی کشور می‌پردازد. در این مستند ۴۵ دقیقه‌ای، مشکلات نظام توزیع و تنظیم بازار، مدیریت الگوی کشت، نبود صنایع تبدیلی محصولات زراعی کشاورزان و نحوه مدیریت منابع آبی مورد نیاز کشاورزان منطقه با نگاهی نقادانه به تصویر کشیده‌ شده‌ است.

همچنین مستند «اگر با خدا نجنگیم...» با موضوع قرض‌الحسنه‌ها و نقد نظام بانکی، مستند «تسخیر جمهوری» با موضوع برند ملی و تبلیغات کالای ایرانی، مستند «گل به دروزاه خودی» با موضوع خودکفایی در تولید بنزین، مستند «بهشت سوداگران» با موضوع سوداگری در زمین و مسکن و مستند «بدون فرمان» با موضوع وضعیت خودروسازی در ایران نام پنج اثر دیگر از فصل اول «عبور از بن‌بست» است که هم‌اکنون مراحل نهایی تولید و تدوین را می‌گذرانند و هفته‌های آتی از شبکه یک پخش خواهند شد.

کد خبر 2909677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha