۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷

رییس اتحادیه موبایل فروشان بجنورد:

افزایش قیمت گوشی‌های موبایل به ضرر فروشندگان بجنوردی است

افزایش قیمت گوشی‌های موبایل به ضرر فروشندگان بجنوردی است

بجنورد- رییس اتحادیه صنف فروشندگان گوشی موبایل بجنورد گفت: افزایش قیمت گوشی موبایل سرمایه فروشندگان بجنورد را به خطر انداخته و در مجموع به زیان فروشندگان است.

محسن فتح زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به افزایش قیمت فروش گوشی‌های موبایل طی روزهای اخیر، اظهار کرد: بالا رفتن قیمت گوشی موبایل به هیچ وجه به نفع فروشندگان نیست.

وی ادامه داد: با افزایش قیمت گوشی موبایل، طبعتا بازار فروش کاهش می یابد و این امر تاثیر منفی بر درآمد فروشندگان خواهد داشت.

فتح زاده با بیان اینکه ۹۹ درصد از مغازه های موبایل فروشی بجنورد استیجاری هستند، افزود: کسادی بازار فروش موجب تامین نشدن هزینه و در نتیجه ضرر فروشندگان گوشی های موبایل می شود.

وی بازار فروش گوشی موبایل در بجنورد را در حال رکود اعلام کرد و افزود: به دلیل بالا بودن اجاره بهای مغازه ها، فروشندگان گوشی موبایل به صورت مشارکتی با دو الی سه نفر دیگر در یک مغازه  فعالیت دارند.

فتح زاده اظهار کرد: قیمت گوشی موبایل در بازار فروش بجنورد از ۵۰۰ هزار ریال تا ۲۰ میلیون ریال متفاوت بوده و اکنون نیز چند نوع از گوشی‌های موبایل در بورس خرید قرار دارند.

فتح زاده با اشاره به اینکه ۵۰ مغازه فروش گوشی موبایل در بجنورد فعالیت داشتند، اظهار کرد: در سال جاری حدود ۱۰ مغازه موبایل فروشی در مرکز خراسان شمالی به دلیل نداشتن درآمد کافی تعطیل شدند.

کد خبر 2911396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha