۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳

شوماخر ایرانی مهمان «مثبت ۱۷» می‌‌شود

شوماخر ایرانی مهمان «مثبت ۱۷» می‌‌شود

لاله صدیق نخستین زن ایرانی که در مسابقات اتومبیلرانی به رقابت با مردان پرداخته است، امروز شنبه ۲۱ شهریور در برنامه «مثبت ۱۷» حاضر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، لاله صدیق یک زن ورزشکار ایرانی است که سابقه قهرمانی در رقابت‌های اتومبیل‌رانی رالی بانون و سوارکاری بانوان ایران را در کارنامه اش دارد و امروز شنبه با حضور در برنامه «مثبت ۱۷» درباره اتفاقات جالب زندگی خود صحبت خواهد کرد.

پیش از این قرار بود فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک نژاد با محوریت زندگی لاله صدیق ساخته شود. این پروژه سینمایی که بنا بود با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به تولید برسد به دلایل مختلفی همچون احداث پیست اتومبیلرانی مطابق با استانداردهای جهانی، یکی از گران ترین تولیدات سینمای ایران بود که فیلمبرداری آن تا حدی جلورفت اما بنا به دلایل مختلف متوقف مانده است.

لاله صدیق متولد سال ۵۵ در تهران است و در حال حاضر در مقطع دکتری در رشته مهندسی محصول تحصیل می کند. او سابقه تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی را نیز در کارنامه دارد. او  نخستین زن ایرانی است که در مسابقات اتومبیلرانی به رقابت با مردان پرداخته است.

برنامه «مثبت ۱۷» به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی هر روز ساعت ۱۷ از شبکه یک سیما پخش می شود.

این برنامه ترکیبی با اجرای نجمه جودکی از آیتم های مختلفی همچون آیتم «تکنولوژی»، «تریبون آزاد» و مروری بر تحولات روز جامعه تشکیل شده است.

کد خبر 2913345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha