۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۳۷

فینال هفته هشتم تنیس فیوچرز دو نفره؛

تنیس ایران نایب قهرمان شد، تیم نیمه ایرانی قهرمان!

تنیس ایران نایب قهرمان شد، تیم نیمه ایرانی قهرمان!

تیم دو نفره ایران موفق شد در فینال هفته هشتم رقابتهای بین المللی تنیس فیوچرز به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند. این در حالی است که یکی از دو نفر تیم قهرمان نیز تنیسوری از ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فینال هفته هشتم رقابت های بین المللی فیوچرز در بخش ۲ نفره در حالی روز گذشته در زمین های مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که با عملکرد خوب نمایندگان کشورمان ۳ ایرانی در جمع 4 تنیسور حاضر در این مرحله بودند.

در دیدار پایانی این رقابت ها امیر والا معدنچی از ایران به همراه توماس فانکات از استرالیا به مصاف البرز اخوان و محسن حسین زاده رفتند و در نهایت با نتیجه ( ۴-۶ (۴) ۶-۷ ) پیروز شدند تا تیم ملی ایران به عنوان نایب قهرمانی برسد و یکی از دو نفر تیم قهرمان نیز از کشورمان باشد.

همچنین در بخش انفرادی نیز ۲ دیدار برگزار شد و در نهایت تونی اندروئیچ با نتیجه ( ۳-۶ و ۴-۶ ) مقابل متئو مافیا شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند و در دیگر دیدار این مرحله ایوان ندلکو از روسیه انصراف داد تا بار دیگر ماکسیم ژانویر از فرانسه به دیدار پایانی راه یابد.

دیدار پایانی این رقابتها بین تنیسورهای فرانسه و ایتالیا امروز برگزار خواهد شد تا پرونده هفته هشتم بسته شود.

همچنین جدول مقدماتی هفته نهم نیز برگزار شد و در نهایت ۳۲ تنیسور راه یافته به راند اول بازیها مشخص شدند. این پیکارها به مدت ۳ هفته در ۲ بخش انفرادی و ۲ نفره برگزار می شود و در پایان هر هفته مبلغ ۱۰ هزار دلار به عنوان جایزه نقدی به نفرات برتر اهداء می شود.

کد خبر 2914184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha