۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

همدلی نیاز توسعه گردشگری مازندران است

همدلی نیاز توسعه گردشگری مازندران است

ساری - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران، همدلی و خرد جمعی را در بخش گردشگری راه توسعه این بخش برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله مهاجر دارابی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان، با اشاره به اینکه مازندران استان اول گردشگری کشور است گفت: مازندران بیش از هر قسمتی قابلیت گردشگری دارد ولی متأسفانه از امکانات این بخش استفاده‌نشده است.

وی با اشاره به شرایط بخش گردشگری یادآور شد: باید مشکلات این بخش در درون رفع شود زیرا یکی از مسائلی که سبب شده تاکنون موفق نباشیم ناشی از مشکلات درونی است.

به گفته مهاجر، می‌توان با کنار هم بودن حق استان در بخش گردشگری گرفته شود، ازاین‌رو اولین نشست با آژانس داران بخش گردشگری استان برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران، ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر و سی آی اس را از مهم‌ترین برنامه‌های فراروی بیان کرد و گفت: برقراری پروازهای خارجی ازجمله راه‌های توسعه تعامل بین این کشورهاست.

مهاجر، ادامه داد: اگر خط پروازی برای همه کشورها برقرار شود در توسعه روابط مؤثر است و می‌توان از تمام ظرفیت‌ها برای موفقیت در این حوزه بهره برد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران با تأکید بر همدلی در بخش‌های گردشگری تصریح کرد: همه ما وظیفه‌داریم برای توسعه استان تلاش کنیم و کوشا باشیم.

وی بابیان اینکه بیش از ۲۰۰ شرکت آژانس مسافرتی گردشگری در استان فعالیت دارند، تصریح کرد: باید از ظرفیت این بخش برای توسعه استان بهره‌گیری شود.

کد خبر 2914240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha