۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۵۸

افتتاح راه‌آهن ملایر-کرمانشاه تا پایان سال آینده

افتتاح راه‌آهن ملایر-کرمانشاه تا پایان سال آینده

مدیر پروژه راه آهن غرب کشور از افتتاح راه آهن ملایر - کرمانشاه تا پایان سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نورالدین گندمی درباره آخرین وضعیت پروه راه آهن غرب کشور گفت: پروژه راه آهن غرب کشور به عنوان یک پروژه ملی در حال حاضر به عنوان اولویت طرح‌های عمرانی غرب کشور به خصوص در استان کرمانشاه مطرح است.

وی افزود: افتتاح این طرح می‌تواند در وضعیت اقتصادی و اجتماعی استان و کاهش بیکاری و افزایش گردشگری و رونق تجارت استان نقش به سزای داشته باشد به این دلیل همواره مورد تاکید مسئولان کشور و استان بوده است.

گندمی تصریح کرد: پروژه راه آهن غرب کشور در حال حاضر در ۲ فاز در حال انجام است که فاز اول آن که حد فاصل ایستگاه ملایر تا ایستگاه کرمانشاه است، توسط جهاد نصر کرمانشاه به صورت یک پکیج کامل کاری شامل زیرسازی، روسازی  و ساختمان در حال ساخت در حال انجام است که در بخش زیرسازی با پیشرفت حدود ۹۵ درصد، در بخش ساختمان با پیشرفت حدود ۶۰ درصد و در بخش بخش روسازی وسازی دارای پیشرفت حدود ۴۰ درصد بوده است.

مدیر پروژه راه آهن غرب کشور ابراز امیدواری کرد با حصول تمامی شرایط و تخصیص اعتبار لازم، تا پایان سال ۹۵، شاهد افتتاح راه آهن ملایر - کرمانشاه باشیم.

گندمی درباره تشکیل کنسرسیو‌م‌های جهاد نصرهای کشور بیان کرد: پس از برگزاری جلسات مشترک فراوان با مدیران موسسه و همچنین مدیران عامل شرکت‌های جهادنصر کشور به منظور افزایش توان عملیاتی مجموعه و شرکت گسترده تر و فعال تر در عرصه عمران و آبادانی کشور و جلوگیری از عقب ماندگی در چرخه رقابت با سایر شرکت های عمرانی توانمند تصمیم گرفته شد، کنسرسیومی شامل شرکت‌های توانمند جهاد نصر کل کشور تشکیل شود.

رئیس هیات عامل کنسرسیوم «توسعه ملی انصار ۳۴۴ » درباره اهداف و چشم اندازهای این کنسرسیوم گفت: در حال حاضر در حال انجام مذاکراتی با تعدادی از کارفرمایان در وزارتخانه‌ها و موسسات مختلف هستیم که در صورت حصول شرایط، پس از انعقاد قرارداد، عملیات اجرایی پروژه های مورد توافق را آغاز کنیم.

وی افزود: هدف جهاد نصر از فعالیت در حوزه های عمرانی، سود آوری به هر قیمتی نیست. ما تلاش داریم که علاوه بر  توجه به مسائل اقتصادی، تمرکز اصلی خود را بر هدف والای خود یعنی خدمت به قشر محروم و آسیب دیده جامعه و قرار دهیم.

کد خبر 2914462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha