۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴

پخش مستند «اگر با خدا نجنگیم» امشب از شبکه یک

پخش مستند «اگر با خدا نجنگیم» امشب از شبکه یک

دومین قسمت مستند «عبور از بن بست» که از شبکه یک پخش می‌شود به آسیب شناسی عملکرد بانک ها در حل نیازهای مردم می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله مستند اقتصاد مقاومتی با عنوان «عبور از بن بست» عملکرد بانک‌های کشور در رفع نیازهای مردم را سوژه دومین مستند خود کرده‌ است.

در این مستند کارشناسان برجسته نظام پولی و مالی به آسیب‌شناسی عملکرد بانک‌ها پرداخته‌اند. همچنین در بخش دیگری از این مستند ۴۵ دقیقه‌ای با سفر به شهرستان سبزوار یکی از صندوق‌های قرض‌الحسنه نمونه شرق کشور معرفی شده است. از ویژگی های قابل توجه این صندوق تک شعبه، در گردش داشتن بیش از صد و بیست هزار حساب فعال و اعطای وام قرض‌الحسنه به بیش از صد نفر در هر روز با میانگین پنج میلیون تومان است.

مجموعه مستند اقتصادی «عبور از بن بست»، سه شنبه هفته گذشته با پخش مستند «دست‌ها فریاد می‌زنند» از شبکه یک سیما آغاز شد و امشب قسمت دوم با نام «اگر با خدا نجنگیم» روی آنتن می‌رود.

این مستندها سه‌شنبه هر هفته، پس از سریال شبانگاهی شبکه یک سیما از این شبکه پخش می شود.

همچنین مستند «تسخیر جمهوری» با موضوع برند ملی و تبلیغات کالای ایرانی، مستند «گل به دروازه خودی» با موضوع خودکفایی در تولید بنزین، مستند «بهشت سوداگران» با موضوع سوداگری در زمین و مسکن و مستند «بدون فرمان» با موضوع وضعیت خودروسازی در ایران نام چهار اثر دیگر از فصل اول «عبور از بن‌بست» است که هم‌اکنون مراحل نهایی تولید و تدوین را می‌گذرانند و هفته‌های آتی از شبکه یک پخش خواهند شد.

کد خبر 2915965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha