۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷

کنسرت گروه «میراث» به مناسبت روز بزرگداشت شعر پارسی

کنسرت گروه «میراث» به مناسبت روز بزرگداشت شعر پارسی

گروه موسیقی «میراث» به خوانندگی بامداد فلاحتی روزهای پایانی شهریور ماه در بزرگداشت روز شعر و ادب پارسی کنسرتی را در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کنسرت گروه موسیقی «میراث» به خوانندگی بامداد فلاحتی روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه به مناسبت روز بزرگداشت شعر و ادب پارسی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

تصانیفی چون «کاروان»، «عاشقی برمن» و «لیلی و مجنون» با آهنگسازی آرش قاسمی، «باز فرود آمدیم» و «دولت عشق» به آهنگسازی زنده یاد جلال ذوالفنون و قطعات بی کلام «زیرکش سلمک»، چهار مضراب، تک نوازی و دونوازی از جمله قطعاتی هستند که در این کنسرت موسیقایی اجرا می شوند.

گروه موسیقی «میراث» در سال ۱۳۸۷ با هدف ارائه آثاری فاخر در حوزه موسیقی و پرداختن به آثار نام آوران عرصه ادبیات به سرپرستی و آهنگسازی آرش قاسمی تشکیل شد. اعضای این گروه تلاش می کنند تا با پرداختن به هر آنچه که میراث این مرز و بوم نامیده می شود پاسدار هنری باشند که ریشه در فرهنگ و آداب و رسوم ایران زمین دارد.

آرش قاسمی آهنگساز نوازنده عود و سرپرست گروه، میلاد بیات کمانچه، اشکان پورفرخی دف و ادوات کوبه ای، سهیل حسنوی سنتور، تورج زاد پورتار، امین رحیمی نی، عمران فروزش تنبک و دف  گروه نوازندگان کنسرت «میراث» را تشکیل می دهند.

کنسرت گروه «میراث» پنج شنبه و جمعه ۲۶ و  ۲۷ شهریور ماه ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

کد خبر 2916116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha