۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۰۲

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان:

۱۵ مدرسه با مشارکت بنیاد برکت در لرستان احداث شد

۱۵ مدرسه با مشارکت بنیاد برکت در لرستان احداث شد

​خرم آباد - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: بنیاد برکت ۱۵ پروژه مدرسه سازی در لرستان را به اتمام رسانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه برکت زینبیه و حضرت فاطمه زهرا (س) خرم آباد اظهار داشت: همزمان با افتتاح این مدرسه ۱۸ کلاسه شش پروژه دیگر در سراسر استان افتتاح خواهد شد.

وی به تحویل هشت پروژه مدرسه سازی در استان طی سال های گذشته که با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده اند اشاره کرد و افزود: این تعداد آموزشگاه در قالب ۴۲ کلاس درس و پنج هزار و ۲۱۵ متر مربع به آموزش و پرورش لرستان تحویل داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان عنوان کرد: بنیاد برکت در مجموع برای ساخت ۱۵ پروژه در قالب ۷۵ کلاس درس و با زیر بنایی حدود ۹ هزار و ۲۰۰ متر مربع با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان مشارکت داشته است.

چگنی با بیان اینکه سه پروژه مدرسه سازی دیگر استان تا پایان مهر امسال تحویل داده خواهند شد عنوان کرد: علاوه بر این چهار پروژه دیگر با زیربنایی حدود ۶۵۹ متر مربع در دهه فجر امسال افتتاح خواهند شد و سه پروژه دیگر با زیربنای دو هزار و ۴۷۸ متر تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه بنیاد برکت با سازمان نوسازی مدارس وارد بحث شده و قرار است در این زمینه نیز با هم مشارکت داشته باشند، افزود: قرار شده است با همکاری بنیاد برکت دو باب مسجد با زیربنای ۲۰۰ متر مربع در روستاهی محروم در استان ساخته شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان اظهار داشت: بنیاد برکت در سالجاری بیشترین تعداد پروژه را در استان لرستان انجام داده است و این نشان از توجه این موسسه به مناطق محروم و کنتر توسعه یافته است.

چگنی یادآور شد: شرکت عمران مسکن سازان شهری برای ساخت یک سالن ورزشی در محل مدرسه ۱۸ کلاسه برکت زینبیه مشارکت داشته اند.

کد خبر 2916181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha