۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۲۲

بورس کالا توان بین‌المللی کردن صنعت فولاد ایران را دارد

بورس کالا توان بین‌المللی کردن صنعت فولاد ایران را دارد

مدیرعامل بورس کالا گفت: این بورس از طریق بین‌المللی کردن صنعت فولاد ایران می‌تواند بازارهای مالی را در این حوزه توسعه دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد سلطانی نژاد در نخستین کنفرانس آهن و فولاد متال بولتن در ایران گفت: بورس کالای ایران می تواند از طریق بین المللی کردن صنعت فولاد ایران، بازارهای مالی را در این حوزه توسعه داده و با جذب سرمایه گذاران بزرگ داخلی و بین المللی، منجر به جذب سرمایه های فعالان بین المللی در این عرصه شود.

مدیرعامل بورس کالای ایران افزود: بورس کالای ایران مزایای متعددی برای صنعت فولاد دارد که می توان مواردی از قبیل پوشش ریسک، تامین مالی و کمک به بخش خصوصی از طریق کاهش مالیات، حذف واسطه های غیر ضروری، ایجاد شفافیت و کشف قیمت عادلانه، منصفانه و منطقی را در این راستا بر شمرد.

وی به وجود ابزارهای نوین مالی برای معاملات فولاد در بورس کالای ایران و اهمیت تامین مالی در این صنعت اشاره کرد و گفت: بورس کالا می تواند از طریق بین المللی کردن صنعت فولاد ایران، بازارهای مالی را در این حوزه توسعه داده و با جذب سرمایه گذاران بزرگ داخلی و بین المللی در این بورس به بهبود استانداردهای ملی افزوده و منجر به جذب سرمایه های فعالان بین المللی در این عرصه شود.

کد خبر 2917314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha