۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۲۸

آیت الله مکارم شیرازی:

آیت الله خزعلی در دفاع از اصول و فروع اسلام تلاشى بى‌وقفه داشت

آیت الله خزعلی در دفاع از اصول و فروع اسلام تلاشى بى‌وقفه داشت

قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: آیت الله خزعلی فقیهى آگاه، خطیبى شجاع و عالمى با تقوا و دلسوز بود و در دفاع از اصول و فروع اسلام تلاشى بى‌وقفه داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله العظمی ناصر مکارم‌شیرازی با صدور پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی، بیان کرد: خبر درگذشت عالم والا مقام حضرت آیت‌الله خزعلى (قدس سره الشریف) را با ‌‌نهایت تأسف دریافت داشتم و بسیار متأسف شدم.

در ادامه آمده است: او فقیهى آگاه، خطیبى شجاع و عالمى با تقوا و دلسوز بود، در تمام میدان‌هاى انقلاب با شهامت کامل ظاهر مى‌شد و در دفاع از اصول و فروع اسلام تلاشى بى‌وقفه داشت، با قاطعیت سخن مى‌گفت و با درایت مسائل اجتماعى و سیاسى را دنبال مى‌کرد.

در این پیام ارتحال ذکر شده است که آیت الله خزعلی از یاران با وفاى امام راحل (قدس سره الشریف) بود و در مسیر زندگى هرگز گرفتار تزلزل و تردید نشد؛ خدایش غریق رحمت گرداند و روح او را با ارواح محمد و آل محمد (علیهم السلام) محشور گرداند.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانب این مصیبت دردناک را به جامعه روحانیت به ویژه به دوستان و خانواده محترم آن فقید سعید صمیمانه تسلیت عرض مى‌کنم و صبر و اجر فراوان براى همه آن‌ها از خداوند متعال مسئلت دارم.

کد خبر 2917902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha