۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷

قبل از دیدار امروز دو تیم؛

ونگر: «پتر چک» عامل کلیدی آرسنال برابر چلسی است

ونگر:  «پتر چک» عامل کلیدی آرسنال برابر چلسی است

آرسن ونگر سرمربی آرسنال امیدوار است پتر چک نقشی کلیدی در پیروزی امروز تیمش برابر چلسی در استمفورد بریج در لیگ برتری بازی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پتر چک دروازه بان ۳۳ ساله آرسنال درحالی که بیش از یک دهه دروازه‌بان چلسی بود، امروز باید در برابر چلسی وارد میدان شود. چک که پیروزی‌های متعددی را با چلسی جشن گرفت، پس از عقد یک قرارداد ۱۰ میلیون پوندی امسال تابستان از این تیم جدا شد و به تیم رقیب لندنی آن پیوست و امروز برای نخستین بار برابر تیم سابق خود به میدان می‌رود. این جدایی با مخالفت شدید طرفداران چلسی روبه رو شده بود و حتی چک تهدید به قتل هم شد.

آرسنال در سال‌های اخیر یکی از رقبای چلسی بوده و توپچی‌ها امروز بیش از هر چیز به حضور چک در دروازه خود امید بسته‌اند.

ونگر سرمربی فرانسوی تیم آرسنال گفت: برای گل زدن به چک باید گلزنی خیلی عالی باشی. من فقط از چک می‌خواهم بر بازی خودش تمرکز کند و تحت تاثیر شرایط قرار نگیرد. همیشه در برابر تیم قبلی ایستادن سخت است.

ونگر تایید کرد که تیم آنها تنها ۴ بازی از ۲۹ بازی اخیرشان در برابر چلسی را برده‌اند اما این مربی ۶۵ ساله معتقد است با حضور پیتر چک، امروز وقت برد آنها رسیده است.

ونگر افزود: برای ما این یک بازی بزرگ است و ما می‌دانیم چطور موفقیت خود را تا پایان فصل حفظ کنیم.  او گفت: من بیش از هر چیز بر نحوه بازی و ارایه قدرتمان فکر می‌کنم.

بازی چلسی- آرسنال امروز برگزار می‌شود و شکبه سه در ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه به طور مستقیم این بازی را پخش می‌کند. 

کد خبر 2918782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha