۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۲۱:۲۵

هفته ششم لیگ برتر انگلیس؛

منچستر یونایتد با پیروزی در زمین ساوتهمون به رده دوم رسید

منچستر یونایتد با پیروزی در زمین ساوتهمون به رده دوم رسید

تیم فوتبال منچستر یونایتد در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر انگلیس در زمین ساوتهمپتون پیروز شد و به رده سوم دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته ششم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس یکشنبه شب با برگزاری دو مسابقه خاتمه یافت. در یکی از این دیدارها تیم منچستر یونایتد در زمین ساوتهمپتون ۳ بر ۲ پییروز شد تا به رده دوم جدول صعود کند.

ابتدا گرازیان پله در دقیقه ۱۳ تیم ساوتهمپتون را پیش انداخت اما در ادامه آنتونیو مارسیال در دقیقه ۳۴ کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم فشار تیم منچستر یونایتد روی دروازه حریف بیشتر شد که حاصل آن دو گل مارسیال (۵۰) و خوان ماتا (۶۸) بود. بعد از این دو گل تیم ساوتهمپتون شرایط بهتری پیدا کرد و در دقیقه ۸۶ توسط گرازیانو پله به گل دوم خود دست یافت اما در نهایت این بازی را ۳ بر ۲ واگذار کرد. منچستر یونایتد با این برد ۱۳ امتیازی شد و با دو امتیاز کمتر نسبت به من سیتی در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس ایستاد.

در دیگر بازی همزمان تیم لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف نوریچ رفت و برابر این تیم یک بر یک متوقف شد. دنی اینگز در دقیقه ۴۸ لیورپول را پیش انداخت اما در دقیقه ۶۱ بود که راسل مارتین کار را به تساوی کشاند.

پیش از این دو بازی تیم تانتهام در زمین خود مقابل کریستال پالاس با یک گل به برتری دست یافته بود.

کد خبر 2920440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha