۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۱۳

کیارش اسدی‌زاده به مهر گفت:

«جابجایی پدر» قصه‌ای مردانه دارد/ آخرین خبرها از اکران «شکاف»

«جابجایی پدر» قصه‌ای مردانه دارد/ آخرین خبرها از اکران «شکاف»

کیارش اسدی زاده از پایان نگارش فیلمنامه «جایجایی پدر» با موضوع مهاجرت خبر داد و تاکید کرد که این فیلم یک اثر کاملا مردانه و روایتگر ماجرای سه مرد از سه نسل است.

کیارش اسدی زاده که این روزها فیلم سینمایی «گس» را در گروه سینمایی «هنر و تجربه» روی پرده دارد درباره پایان نگارش فیلمنامه «جابجایی پدر» به خبرنگار مهر گفت: پس از اکران فیلم «شکاف» در جشنواره فیلم فجر، نگارش فیلمنامه ای با اسم اولیه «جابجایی» را آغاز کردم که می‌شود گفت فیلمی کاملا مردانه است و در این اثر سعی دارم داستان سه مرد از سه نسل متفاوت را در سه گروه سنی به تصویر بکشم.

وی با اشاره به اینکه پس از نگارش کامل فیلمنامه به این نتیجه رسیده که اسم آن را به «جابجایی پدر» تغییر دهد، بیان کرد: در نظر دارم این فیلمنامه سینمایی را بهار سال آینده جلوی دوربین ببرم.

اسدی زاده درباره فروش فیلم «گس» گفت: این فیلم سینمایی از نیمه خردادماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» روی پرده رفت و تا کنون فروشی معادل ۷۰ میلیون تومان داشته و اکران تا آبان ماه ادامه خواهد داشت.

این کارگردان سینما درباره اکران فیلم «شکاف» نیز گفت: این تصور پیش آمده که «شکاف» هم در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران می شود، اما اینطور نیست و قرار است در یکی از سرگروه های سینمایی غیر از «هنر و تجربه» اکران شود.

کارگردان فیلم «شکاف» در پایان صحبت های خود درباره تغییراتی که در این فیلم برای اکران عمومی نسبت به نسخه جشنواره فجر سال گذشته ایجاد شده است، گفت: ۱۰ دقیقه از فیلم را کم کردم که بیشتر به نیمه اول فیلم مربوط است.

کد خبر 2920643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha