۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰

رونمایی از آلبوم موسیقی «گوهرافشان» درحوزه هنری

رونمایی از آلبوم موسیقی «گوهرافشان» درحوزه هنری

آلبوم موسیقی «گوهرافشان» از تولیدات جدید مركز‌ موسیقی حوزه‌ هنری به خوانندگی بامداد فلاحتی و آهنگ‌سازی آرش قاسمی در حوزه‌ هنری رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آلبوم موسیقی «گوهرافشان» از تولیدات جدید مركز‌ موسیقی حوزه‌ هنری به خوانندگی بامداد فلاحتی و آهنگ‌سازی آرش قاسمی، ساعت ۱۷ شنبه چهارم مهر در تماشاخانه مهر حوزه‌ هنری رونمایی می‌شود.

این آلبوم اولین مجموعه گروه موسیقی «میراث» است كه به همت مركز موسیقی حوزه‌ هنری منتشر شده و برگرفته از غزلیات مولاناست که به خوانندگی بامداد فلاحتی روانه بازار موسیقی خواهد شد.

باد سعادت، سعادت، بهارعاشقان، بهار آمد، از زبان مولانا، گنج و رنج، دیدار، مجنون آن لیلی، لیلی و مجنون و عاشقی بر من در دستگاه چهارگاه، اصفهان، بیات ترک و همایون قطعاتی هستند که در این آلبوم موسیقایی برای علاقه مندان ارائه شده است.

احسان امامی، تورج زادپور و مهدی كروندیان تار، پرستو مرادی بم‌تار، آرش قاسمی عود، سه‌تار و كلارینت، محمد‌امین جهانگیری سنتور، سحر میر‌‌هاشمی قانون، متین آهنگری كمانچه و كمانچه آلتو، نیما حسین‌زاده كمانچه، امین رحیمی نی، عمران فروزش تنبک، شایان ریاحی دم‌دم، كاخن جیمبه، شیكر و كاستانیت پاندیرو، فرزاد خورشیدسوار دف، دایره و تاكینگ‌درام، اشكان پورفرخی دفو، محمدرضا سلیمیان تیمپانی نوازندگان این آلبوم موسیقایی هستند.

در آلبوم موسیقی «گوهرافشان» مژگان خوش‌اندام و نسترن ابوالحسن‌زاده ‌قوچانی به عنوان هم‌خوان هستند و دكلمه اشعار و روایت متن «فیه‌مافیه» مولانا نیز به ترتیب برعهده ژاله صادقیان و بهزاد فراهانی است.

کد خبر 2921695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha