۴ مهر ۱۳۹۴، ۶:۴۸

کیهانی در گفتگو با مهر عنوان کرد:

شرایط حدادی را درک می‌کنم/ سرمربی احسان را بزودی انتخاب می‌کنم

شرایط حدادی را درک می‌کنم/ سرمربی احسان را بزودی انتخاب می‌کنم

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: قول می‌دهم از روزی که فدراسیون را تحویل بگیرم حداکثر تا ۲۰ روز بعد وضعیت سرمربی احسان حدادی را مشخص کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان حدادی موفق ترین دوومیدانی کار ایران است. او موفق شده نایب قهرمان المپیک شود. ورزشکاری که عادت داشت به شدت تمرین کند و خوب هم نتیجه بگیرد. وقتی فدراسیون حمایت‌هایش را از او کم کرد احسان هم به تنهایی در خارج از کشور به تمریناتش ادامه داد، البته بدون سرمربی!

فدراسیون و رئیس وقت آن که ساز جدایی کوک کرده بود هم اگرچه در ظاهر از حدادی حمایت می کرد ولی آنچه مشخص بود تنهایی احسان بود و البته نتایجی نگران کننده در رقابتهای بین المللی!

پرتابهای حدادی خوب نبود و با رکورد واقعی او فاصله زیادی داشت. با رفتن داوری از فدراسیون دوومیدانی، طباطبایی به عنوان سرپرست انتخاب شد ولی مشکل احسان همچنان حل نشد. نتیجه او در رقابتهای جهانی آخرین پرتاب نگران کننده ای بود که در سال قبل از المپیک باعث شد تا هم وزارت ورزش و جوانان و هم کمیته ملی المپیک حمایت خود را از او اعلام کنند.

بالاخره مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی نیز برگزار شد و مجید کیهانی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

کیهانی به عنوان فردی که هم این رشته را به عنوان ورزشکار از نزدیک لمس کرده و هم فردی است که کارشناس دوومیدانی بوده از شرایط احسان باخبر است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت احسان حدادی گفت: احسان را از اولین روزهایی که در سال ۲۰۰۵ قهرمان آسیا شد می شناسم. در تمام سالهای فعالیتش در کنار او بودم و کسی که بعد از المپیک پکن حمایتش کرد خود من بودم. من احسان را به خوبی می شناسم. سبک مدیریت من با این شیوه مغایر است که دست روی دست بگذارم تا ببینم شرایط چه می شود. همینجا قول می‌دهم از روزی که فدراسیون دوومیدانی را تحویل بگیرم حداکثر تا ۲۰ روز بعد وضعیت سرمربی احسان حدادی  را مشخص کنم.

وی افزود: مربی مدنظر من و احسان تا المپیک کیم بوخونسف است مشروط بر اینکه شرایط وی مساعد باشد. بوخونسف شناخت کلی نسبت به احسان دارد و اگر شرایط جسمانی اش مساعد باشد بار دیگر به عنوان سرمربی احسان انتخاب می شود.

کد خبر 2922226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha